"...Με χαρά σας ανακοινώνουμε τους υπόλοιπους υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους του συνδυασμού μας «ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΡΕΑ».
Η ανακοίνωση
της συγκρότησης του συνδυασμού και για τις υπόλοιπες περιφερειακές
ενότητες σήμερα ήταν επιλογή μας. Με την επιλογή μας αυτή περιορίσαμε
τις αφόρητες πιέσεις που άσκησαν πρόσωπα αλλά και εκπρόσωποι φορέων και
θεσμών σε φίλους μας υποψηφίους..."




