Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Νέα BMW Σειρά 4: Επίσημες φωτογραφίες και προδιαγραφές


Αυτή είναι η τελική έκδοση παραγωγής της BMW Σειρά 4 κουπέ, της διαδόχου της Σειράς 3 coupe και ανταγωνίστριας των Audi A5 και Mercedes-Benz C-Class coupe...


Η νέα δίθυρη κουπέ θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης, το Σεπτέμβριο, και θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά αρχές Οκτωβρίου. Αρχικά οι διαθέσιμοι κινητήρες θα είναι τρεις τούρμπο, με άλλους τρεις να ακολουθούν αργότερα. Για να έχει ευρύτερη απήχηση από τον προκάτοχό του, το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με επιλογή πίσω κίνησης ή τετρακίνησης ανάλογα με την έκδοση. Τα επίπεδα εξοπλισμού θα είναι πέντε, συμπεριλαμβανομένου του «ακραίου» M Sport.

Μεγαλύτερη και πιο σπορ

H BMW Σειρά 4, που είχε εκτεθεί ως πρωτότυπο στο σαλόνι του Ντιτρόιτ, τον Ιανουάριο, βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με τη Σειρά 3 σεντάν. Τα φαρδύτερα μετατρόχια και η χαμηλωμένη κατά 10 mm ανάρτηση την κάνουν να «κάθεται» καλύτερα στο δρόμο, όπως αρμόζει στο σπορ προσανατολισμό της. Έχει επίσης το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα τα μοντέλα της BMW.

Με μήκος 4.638 mm, πλάτος 1.825 mm και ύψος 1.362 mm, η Σειρά 4 είναι 26 mm μακρύτερη, 43 mm φαρδύτερη και 16 mm χαμηλότερη από την προκάτοχό της, τη Σειρά 3 coupe. Το μεταξόνιο έχει μακρύνει κατά 50 mm φτάνοντας τα 2.810 mm, ενώ τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 45 και 81 mm, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, φτάνοντας τα 1.545 και 1.593 mm. Η αύξηση των διαστάσεων έχει φέρει μια μικρή αύξηση στο βάρος, με την 420d των 1.450 kg να είναι 30 kg βαρύτερη από την παλιότερη 320d coupe.

Από 183 έως 440 ίπποι

Οι τρεις κινητήρες στο λανσάρισμα θα είναι ο 4κύλινδρος 2λιτρος τουρμποντίζελ των 183 PS στην 420d, ο 2λιτρος 4κύλινδρος βενζίνης των 245 PS στην 428i και ο 3λιτρος 6κύλινδρος βενζίνης των 306 PS στην 435i.
Τρεις επιπλέον κινητήρες θα προστεθούν ένα μήνα μετά το λανσάρισμα: ένας 2λιτρος 4κύλινδρος βενζίνης με 183 PS στην 420i, ένας 3λιτρος 6κύλινδρος ντίζελ με 257 PS στην 430d και μια έκδοση 313 PS του ίδιου κινητήρα στην 435d.
H 435d θα διατίθεται αποκλειστικά με το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW. Από το Νοέμβριο, το xDrive θα προσφέρεται ως έξτρα στις 420d και 420i. Η πίσω κίνηση είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα πλην της 435d. Το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα εκτός των 430d και 435d που θα έχουν το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων – το οποίο προσφέρεται ως έξτρα για όλη την γκάμα.
Το πιο δυνατό και γρήγορο μοντέλο στο λανσάρισμα θα είναι η 435i που, με το έξτρα αυτόματο 8άρι κιβώτιο, κάνει το 0-100 km/h σε 5,1”. Το πιο οικονομικό θα είναι η αυτόματη 420d, με κατανάλωση 4,6 lt/100km και εκπομπές CO2 121 g/km.
Οι προδιαγραφές επιδόσεων και κατανάλωσης των μοντέλων που θα λανσαριστούν από τον Νοέμβριο δεν έχουν ακόμη γνωστοποιηθεί. Κορωνίδα την γκάμας από τα τέλη του 2014 θα είναι η Μ4 κουπέ. Ο κινητήρας της λέγεται ότι θα είναι μια πολύ ενισχυμένη έκδοση του 3λιτρου, 6κύλινδρου βενζινοκινητήρα, με δύο τούρμπο και ιπποδύναμη που θα φτάνει τα 440 PS.

Δυναμική συμπεριφορά

Η BMW ήδη διαφημίζει τη δυναμική συμπεριφορά της Σειρά 4, υπονοώντας ότι είναι ένα από τα πιο σπορ μοντέλα της γκάμας της. Τα ελατήρια, τα αμορτισέρ και η γεωμετρία των αναρτήσεων έχουν επιλεγεί και ρυθμιστεί με στόχο την αμεσότητα και την ευελιξία, ενώ η BMW μιλάει για «κατανομή βάρους 50% μπροστά, 50% πίσω».
Σχεδιαστικά, το νέο κουπέ ακολουθεί τη νέα Σειρά 3 σεντάν, ειδικά στο εμπρός μέρος. Όπως απαιτεί η παράδοση, οι μακριές πόρτες είναι χωρίς πλαίσιο για τα παράθυρα. Παρά την ομοιότητα με το 4θυρο σεντάν, το αμάξωμα του κουπέ είναι εντελώς διαφορετικό.
Στο εσωτερικό, η Σειρά 4 έχει το ταμπλό, τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα της Σειράς 3 σεντάν. Τα δύο παρμπρίζ όμως είναι πιο επικλινή και τα καθίσματα πιο χαμηλά τοποθετημένα, με καλύτερη πλευρική στήριξη ώστε να δίνουν μια πιο σπορ θέση οδήγησης. Το επιμηκυμένο μεταξόνιο έχει αυξήσει το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, όμως το πορτμπαγκάζ των 445 λίτρων είναι μόλις 5 λίτρα μεγαλύτερο από της παλιότερης 3 coupe.
Ο εξοπλισμός άνεσης θα περιλαμβάνει θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα και οθόνη 6,5 ιντσών με το σύστημα iDrive. Όλες οι εκδόσεις πλην της βασικής έχουν αλουμινένιες ζάντες 18 ιντσών και σπορ καθίσματα. Η έκδοση M Sport έχει αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης, τα οποία προσφέρονται ως έξτρα σε όλη την γκάμα.

Click στις φωτογραφίες για μεγέθυνση:




[Πηγή autocar.co.uk]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg