Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Το πρώτο made in Greece supercar από τον Δ. Κορρέ - βίντεο



Την Κυριακή στο Τατόι, στο «2ο TATOI CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013», παρουσιάζεται το «Korres Project 4»...


Αν δεν το πιστεύετε, δεν έχετε παρά να ανηφορίσετε την Κυριακή 16/6/2013 στο Τατόι, για το «2ο TATOI CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013», όπου θα παρουσιαστεί το «Korres Project 4», όπως είναι και το όνομά του. Όπως φαίνεται και από το όνομα του αυτοκινήτου, εμπνευστής αλλά και “υλοποιητής” της ιδέας είναι ο Δημήτρης Κορρές, ο οποίος μετά από πολλά χρόνια δουλειάς, ευρεσιτεχνιών, εφευρέσεων και βέβαια ονείρων, παρουσιάζει το δημιούργημά του.

Έχουν βέβαια προηγηθεί πολλά άλλα, αλλά αυτά θα σας τα παρουσιάσουμε προσεχώς. Προς το παρόν στεκόμαστε στο πρώτο ελληνικό supercar. Είναι όλο φτιαγμένο στο χέρι κι εννοούμε από χέρι που έφτιαξε κάθε μοναδικό κομμάτι στον τόρνο, δεν είναι βιομηχανοποιημένο.

 Το μήκος του ελληνικού supercar φτάνει τα 3.920 χιλ. με το πλάτος να αγγίζει τα 1.960 χιλ. και το ύψος τα 1.250 χιλ., ενώ το μεταξόνιο να φτάνει τα 2.560 χιλ. Το συνολικό του βάρος είναι περίπου 1.600 κιλά και ο κινητήρας του έρχεται από το LS7 των 7 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της Corvette Z06 που αποδίδει 505 ίππους. Όπως ο ίδιος λέει, το τυπικό 0-100 km/h θα πραγματοποιείται σε 3,8”, ενώ η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 300 km/h (!!!).

Επίσης πρέπει να πούμε πως το αυτοκίνητο διαθέτει ειδική ανάρτηση που μπορεί να αυξήσει το ύψος του κατά 400 mm και να μετατρέπεται ταυτόχρονα σε ένα κορυφαίο «off-road» όχημα με ανάλογες δυνατότητες και σε αυτόν τον τομέα.

Tο πλέον σοκαριστικό που έχουμε να σας πούμε είναι ότι ανεβαίνει παντού, περνάει όλα τα εμπόδια, είναι το αμάξι του spiderman, είναι το spidercar. Είναι το αμάξι που κάνει αναρρίχηση, όπως ο εμπνευστής του.

Είναι ένα αυτοκίνητο, που μπορεί να κυκλοφορεί στην πόλη αλλά μπορεί και να νικήσει το Παρίσι Ντακάρ. Φτιαγμένο από έναν άνθρωπο που πιστεύει ότι το αυτοκίνητο είναι έρωτας και όχι μόνον χρηστικό εργαλείο.

Το αυτοκίνητο του Δημήτρη Κορρέ είναι η απάντηση στην εποχή στην οποία το αυτοκίνητο πλέον αυτο-αναιρείται ως όργανο επίτευξης οργασμικών εγκεφαλικών εμπειριών. Εδώ και χρόνια το είχε προβλέψει και το είχε πει και δημόσια σε ραδιοφωνική του εκπομπή, ο εκδότης των 4 Τροχών, ο "παλαβιάρης" ο Κώστας Καβαθάς, ότι θα έρθει μία μέρα που το αυτοκίνητο θα αυτοαναιρεθεί λόγω της εξέλιξης του αστικού τρόπου ζωής.

Όμως παιδιά ξεχάσαμε ότι υπάρχει κι ο Δημήτρης Κορρές που αγαπά τα αυτοκίνητα και την οδήγηση. Θαυμάστε το "διαστημικό τουτού" όταν ακόμα μέσα στα χρόνια ετοιμαζόταν …

Δείτε τα βίντεο. Παρατηρήστε στις φωτογραφίες το παζλ του αυτοκινήτου πρόδρομου του project 4, χύμα στο πάτωμα του εργαστηρίου του. Δείτε φάσεις από την κατασκευή που κράτησε χρόνια. Στην τελευταία φωτογραφία, παρατηρήστε ότι οι τρεις τροχοί πατάνε όλοι κάτω,  αλλά ο τέταρτος απέχει από το έδαφος 90 εκατοστά και το απίστευτο …. όλοι οι τροχοί πατάνε κάτω σχεδόν με το ίδιο βάρος….
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch

Ευτυχώς τελικά δεν γίνονται όλοι στην Ελλάδα δημόσιοι υπάλληλοι με σταθερό μισθό και κάποιοι ακολουθούν την τρέλλα τους …..

Υπάρχει η Ελλάδα που δημιουργεί, η εξυπνάδα και το ζουζούνι που δεν αφήνει το μυαλό του Έλληνα σε ησυχία, όπως είναι αισθητή κι η διάθεση για δημιουργία, αλλά σε πλαίσιο ελευθερίας δυνατοτήτων και ύπαρξης σοβαρών πολιτικών προσώπων.

Κάτι πρέπει να κάνουμε εκτός από το να φωνάζουμε διαμαρτυρόμενοι, θέλει και δουλειά ....
 ΝΝ
Πηγή: "Παραπολιτικά"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg