Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Βαγγέλης Περρής: «Μου είπε ο Θέμος σήκω και φύγε… κι εγώ παραιτήθηκα»

vagelis perris themos anastasiadis
Βαγγέλης Περρής Θέμος Αναστασιάδης! Οι δυο τους αποτελούν δίδυμο απόλυτα ταυτισμένο στη συνείδηση του κόσμου. Εδώ και 14 χρόνια συνυπάρχουν στην ίδια εκπομπή η οποία μπορεί να ξεκίνησε με κακούς οιωνούς και να είχε χαμηλές πτήσεις αλλά εξελίχτηκε σε μια από τις πιο επιτυχημένες εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης...


Ο Θέμος πάντα μπροστά, ο βασικός παρουσιαστής κι εκείνος που το έχει πάρει πάνω του με μια πρώτη ματιά. Ο Βαγγέλης Περρής πάντα ένα βήμα πίσω αλλά ουσιαστικά η ραχοκοκαλιά της εκπομπής. Ο άνθρωπος που πίσω από τις κάμερες «κεντάει».

Επιλογή ή επιβολή;

«Μου αρέσει να είμαι πίσω. Δεν έχω χειρότερο από τα να βρίσκομαι μπροστά στις κάμερες», εξηγεί ο δημοσιογράφος στο Πρωινό όπου ήταν καλεσμένος. Οι δυο τους εκτός τηλεόρασης έχουν πολύ καλές σχέσεις, είναι φίλοι, όπως αναφέρει ο Βαγγέλης Περρής και παρά το ότι και οι δυο φαίνονται άνθρωποι έντονοι και δυναμικοί έχουν τσακωθεί μόνο δυο φορές.

Ποια ήταν η αφορμή;

«Η μια ήταν… υπήρχε πολύ ένταση στην ατμόσφαιρα και διήρκησε τρεις ώρες. Συνέβαιναν πράγματα πολύ δύσκολα και ήρθε και σε μας», είπε χωρίς να θέλει να επεκταθεί ενώ συνέχισε λέγοντας: «Η άλλη ήταν με αφορμή καλεσμένο

Είχαμε τελείως διαφορετική άποψη. Ήθελα εγώ τον καλεσμένο και ο Θέμος δεν τον ήθελε. Αποδείχτηκε ότι είχε δίκιο ο Θέμος, αλλά αυτό είναι άλλο. Του λέω “τότε θα πρέπει να φύγω”. Μου λέει “Σήκω φύγε τότε”! Υπήρχε μια δέσμευση που ήθελα να την τηρήσουμε. Παραιτήθηκα για μια μέρα και είχε κάνει αποδεκτή την παραίτηση».

Και πώς έληξε η παρεξήγηση; «Το πρώτο βήμα για να τα ξαναβρούμε το έκανε ο Θέμος. Έχουμε γίνει φίλοι, αλλιώς δεν θα μπορούσαμε να βγάλουμε την εκπομπή. Εγώ τον Θέμο τον γουστάρω», κατέληξε ο Βαγγέλης Περρής.

Πηγή: PeopleGreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg