Από προχειρότητα χαρακτηρίστηκε η κίνηση της διοίκησης του ΕΟΠΥΥ,
να θέσει σε λειτουργία τηλεφωνική γραμμή για να ενημερώνονται οι
ασφαλισμένοι για τους συμβεβλημένους γιατρούς με τον Οργανισμό.
Αντί η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ να έχει προβλέψει από την αρχή τη λειτουργία μιας τέτοιας γραμμής, «πιάστηκε» απροετοίμαστη μπροστά στην ταλαιπωρία που υφίστανται οι ασφαλισμένοι και ενώ τα πολυιατρεία είναι ήδη δέκα μέρες κλειστά.
Για να μπορούν, λοιπόν, οι ασφαλισμένοι να
ενημερώνονται για τους συμβεβλημένους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ στην περιοχή
τους, μέχρι να επαναλειτουργήσουν τα πολυιατρεία στο ΠΕΔΥ, η διοίκηση
του ΕΟΠΥΥ ανακοίνωσε τη λειτουργία της γραμμής 210-3803470.
Από τις 8 το πρωί της Πέμπτης που
«άνοιξε» το τηλεφωνικό κέντρο, δέχθηκε μεγάλο φόρτο κλήσεων από
ασφαλισμένους που ήθελαν να ενημερωθούν για το δίκτυο των συμβεβλημένων
ιατρών που μπορούν να επισκεφτούν, καθώς και το πού μπορούν να βρουν
ελεγκτές ιατρούς. Αποτέλεσμα ήταν το τηλεφωνικό κέντρο να «πέσει» και
στην ουσία η γραμμή να βγει εκτός λειτουργίας.
Το πρόβλημα παραδέχτηκε και ο
ίδιος ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ, κ. Δημήτρης Κοντός, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο
οποίος είπε ότι επιχείρησε να «βγάλει» γραμμή και δεν τα κατάφερε.
Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ αποφάσισε να
προσθέσει άλλες δύο τηλεφωνικές γραμμές, προκειμένου να υπάρξει
αποσυμφόρηση του τηλεφωνικού κέντρου, ενώ οι τελευταίες πληροφορίες
αναφέρουν ότι η κατάσταση ομαλοποιείται σιγά-σιγά.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg