Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ!! Κοριτσάκι 3 ετών: «Εγώ έχω πολλά μαλλιά, δώστε μερικά σε κάποιον που έχει καρκίνο»

Κοριτσάκι τριών χρονών: «Εγώ έχω πολλά μαλλιά, δώστε μερικά σε κάποιον που έχει καρκίνο»

Η μικρή Εmily James γεννήθηκε στις 23 Απριλίου 2010, με ένα πολύ ιδιαίτερο χάρισμα: πολύ πλούσια μαλλιά! Οι φωτογραφίες δείχνουν ένα χαριτωμένο νεογέννητο, στο οποίο μπορεί κανείς να δει μια πραγματικά πλούσια κώμη, που έκανε τους γονείς της περήφανους κι εντυπωσίασε ακόμα και τις νοσοκόμες.

Περίπου 3 χρόνια μετά, ενώ η Emily ήταν πλέον 3 ετών, εντυπωσίασε τους πάντες για ακόμα μια φορά. Ήταν τότε που αποφάσισε με τους γονείς της να κόψει τα πλούσια μαλλιά της, στη βάση όμως ενός πολύ συγκεκριμένου σκοπού. Να φτιαχτεί με αυτά μια περούκα για κάποιον που πάσχει από καρκίνο και έχει χάσει τα δικά του λόγω των χημειοθεραπειών.





Με τη βοήθεια του καναδικού ιδρύματος για τον καρκίνο, όλη η προσπάθεια της Emily έγινε βιντεάκι που εξελίχθηκε σε viral αμέσως μόλις κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο.

Η μικρούλα Emily συγκινεί τους πάντες δηλώνοντας «εγώ έχω πολλά μαλλιά. Απλά, κόψτε μερικά και δώστε τα σε κάποιον».

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg