Είναι στιγμές που πραγματικά τα λόγια είναι περιττά. Γιατί όσο καλή διάθεση και αν είχε το βράδυ της Πέμπτης ο κ.Γιάννης Καλλίγερος (πρόεδρος της εταιρίας) να περιγράψει με λόγια την τεράστια αλλαγή που συντελείται (και) στον τομέα της σχεδίασης -εκτός όλων των άλλων- των μοντέλων της Mercedes, δεν υπήρχε πιο καταλυτικός παράγοντας ως προς αυτό, από το ίδιο το προϊόν.
Αν η Α Class και η CLA ήταν τα πρώτα, απτά δείγματα γραφής, τα ολοκαίνουργια μοντέλα C Class και GLA έρχονται για να καταδείξουν ότι αυτή η σχεδιαστική φιλοσοφία δεν ήταν κάτι τι το πρόσκαιρο, αλλά αντικατοπτρίζει τη νέα κουλτούρα της εταιρίας.
Η νέα C-Class προσφέρει αισθητικά επιβλητικό και ξεκάθαρο σχεδιασμό, καθώς και μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά και πλούσιο βασικό εξοπλισμό που συνοδεύεται από υποδειγματικές τιμές εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου. Όλα αυτά έρχονται να προστεθούν στη αξία και τη μακροχρόνια εξοικονόμηση στους τομείς τόσο της φορολογίας, όσο και της κατανάλωσης καυσίμου.
Πετρελαιοκινητήρες
Μοντέλο |
Κυβισμός κ. εκ. |
kW/hp |
Nm |
0-100 χλμ./ώρα σε δευτ. |
λίτρα/ 100 χλμ. |
CO γρ./χλμ. |
Κατηγορία αποδοτι-κότητας |
C 180 BlueTEC |
1598
|
85/116
|
280
|
-
|
3,8*
|
99*
|
A+
|
C 200 BlueTEC |
1598
|
100/136
|
300
|
-
|
3,8*
|
99*
|
A+
|
C 220 BlueTEC |
2143
|
125/170
|
400
|
7,7
|
4,0
|
103
|
A+
|
C 250 BlueTEC |
2143
|
150 (204)
|
500
|
6,6
|
4,3
|
109
|
A+
|
C 300 BlueTEC HYBRID |
2143
|
150 + 20/ 204+27
|
500 + 260
|
-
|
3,6
|
94
|
A+
|
Βενζινοκινητήρες
Μοντέλο |
Κυβι-σμός κ.εκ. |
kW/hp
|
Nm |
0-100 χλμ./ώρα σε δευτ. |
λίτρα/100 χλμ.
|
CO γρ./χλμ. |
Κατηγορία αποδοτι-κότητας |
C 180 |
1595
|
115/156
|
250
|
8,2
|
5,0
|
116
|
A
|
C 200 |
1991
|
135/184
|
300
|
7,5
|
5,3
|
123
|
B
|
C 250 |
1991
|
155/211
|
350
|
6,6
|
5,3
|
123
|
B
|
C 400 4MATIC |
2996
|
245/333
|
480
|
-
|
λιγότερο από 8,0*
|
-
|
D
|
Τιμές
C180 (1.6 λτ. - 156 PS): 32.900 ευρώ (31.470 ευρώ με απόσυρση)
C200 (2,0 λτ. - 184 PS): 38.900 ευρώ (36.100 ευρώ με απόσυρση)
C220 BlueTEC (2,1 λτ. - 170 PS): 43.100 ευρώ
GLA
Η GLA είναι η πρώτη Mercedes-Benz στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV και σίγουρα κάνει τη διαφορά με τα premium χαρακτηριστικά της, αφού είναι ιδιαίτερα ευέλικτη στην πόλη , πολύ συνεργάσιμη σε επαρχιακούς και στενούς δρόμους και εξαιρετικά δυναμική και αποδοτική στον αυτοκινητόδρομο (συντελεστής cd 0,29). Και όλα αυτά, σε ένα σύνολο εξοπλισμένο με υλικά υψηλής ποιότητας, κατασκευασμένο με τέτοια προσοχή στη λεπτομέρεια που καθιστούν τον οδηγό το κέντρο του σύμπαντός της!
Η GLA, διαθέτει έναν ευέλικτο και μεταβλητό εσωτερικό χώρο. Οι πλάτες των πίσω καθισμάτων, όχι μόνο αναδιπλώνουν τελείως, αλλά υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης και της γωνίας κλίσης. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών (421–1235 lt) είναι κατασκευασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνεται η φόρτωση, χάρη στο χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και την μεγάλη πίσω πόρτα, που μπορεί να ανοίγει και να κλείνει αυτόματα.
Το φάσμα των κινητήρων που διατίθεται καλύπτει όλες τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών: οι βενζινοκινητήρες 1,6 & 2,0 λίτρων αποδίδουν από 115 kW (156 PS) στη GLA 200 έως 155 kW (211 PS) στη GLA 250.
Το ίδιο ισχύει και για τους πετρελαιοκινητήρες: η GLA 200 CDI αναπτύσσει 100 kW (136 PS), έχει κυβισμό 2,2 λίτρων και μέγιστη ροπή 300 Nm. Εκπέμπει μόνο 114 g CO2 ανά χιλιόμετρο.
Αντίστοιχα, η GLA 220 CDI διαθέτει κυβισμό 2,2 λίτρων, ενώ αναπτύσσει ισχύ 125 kW (170 PS) καθώς και 350 Nm ροπής.
Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν λειτουργία ECO Start-Stop και συμμορφώνονται με το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6.
Τιμές.
GLA 200 (1,6 λτ. - 156 PS) : 29.400 ευρώ (27.970 ευρώ με απόσυρση)
GLA 250 (2,0 λτ. - 211 PS): 38.300 ευρώ (35.500 ευρώ με απόσυρση)
GLA 250 4ΜΑΤΙC (2,0 λτ. - 211 PS): 40.600 ευρώ (37.800 ευρώ με απόσυρση)
GLA 200 CDI (2,1 λτ. - 136 PS): 36.400 ευρώ
GLA 200 CDI 4ΜΑΤΙC (2,1 λτ. - 136 PS): 41.150 ευρώ
GLA 220 CDI (2,1 λτ. - 170 PS): 41.750 ευρώ
GLA 220 CDI 4ΜΑΤΙC (2,1 λτ. - 170 PS): 44.150 ευρώ
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg