Μετωπική
επίθεση από το τηλεοπτικό κανάλι της Θεσσαλονίκης «EURO» έκανε ο Αντιπρόεδρος της «ΕΝΩΣΗΣ για την Πατρίδα
και το Λαό» Νίκος Νικολόπουλος στον Υπουργό Μιχ. Χρυσοχοΐδη για την
καταστροφική τελευταία εξέλιξη του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης.
Ο
παραιτηθείς από την Κυβέρνηση Σαμαρά, ανεξάρτητος Βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος
από τη νέα δική του τηλεοπτική εκπομπή «ΕΞΩ ΑΠ’ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ» που καλύπτει όλη τη
Μακεδονία τόνισε: «Οι μόνοι χαμένοι από αυτήν την εξέλιξη είναι οι κάτοικοι της
πόλης, οι οποίοι μαθαίνουν ότι είναι άγνωστος
ο χρόνος ολοκλήρωσης του μετρό, το οποίο θα έπρεπε να λειτουργεί από τα τέλη
του 2012!
Πλέον
θεωρείται σίγουρο ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί πριν από το 2019, αν η κοινοπραξία δεν μείνει στην εργολαβία
και δεν αποχωρήσει όπως απειλεί, πιθανώς στο πλαίσιο διεκδίκησης αποζημιώσεων εκατοντάδων εκατομμυρίων…»
Στη
συνέχεια από το τηλεοπτικό πλατώ του τηλεοπτικού σταθμού EURO ενημέρωσε τους χιλιάδες
Βορειοελλαδίτες τηλεθεατές ότι ο «Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχ.
Χρυσοχοΐδη κατηγόρησε ακόμη και τους Θεσσαλονικείς υποστηρίζοντας: «Υπάρχουν
δυστυχώς πάρα πολλοί παράγοντες που δε θέλουν αυτό το έργο.»
Ο
Θεσσαλονικιός Αντιπρόεδρος και συμπρωθυπουργός Βενιζέλος, ο Υπουργός Καλαφάτης
αλλά και ο Σαμαρικός υποψήφιος Ιωαννίδης γιατί δεν του τραβάνε το αυτί;
Επίσης
οι δύο Θεσσαλονικείς Υπουργοί - Θ.Καράογλου και Στ. Καλαφάτης- γιατί σιωπούν;
Γιατί
όλοι οι κυβερνητικοί δεν του λένε «Μιχάλη,
λες ψέματα και πάψε να κοροϊδεύεις τον περήφανο λαό της Θεσσαλονίκης;»
Ο
μαχητικός Ανεξάρτητος Βουλευτής κατήγγειλε on camera ότι ενώ τα περισσότερα εργοτάξια είναι κλειστά, ότι ενώ οι
μετροπόντικες είναι σταματημένοι εδώ και δύο χρόνια, ο κ. Χρυσοχοΐδης
υποστηρίζει ότι έχει ξεμπλοκάρει το έργο λέγοντας:
«Δήλωσα το Σεπτέμβριο ότι είμαι εδώ -και
πήγα στη Θεσσαλονίκη- για να ξεμπλοκάρω το έργο. Και το εννοώ αυτό. Το έργο
προχώρησε. Μπορώ να πω τώρα, έξι μήνες μετά, πως ότι είχε προγραμματιστεί έγινε»
Ο
ίδιος πρόσθεσε: «Η σύμβαση δεν αλλάζει
ανάλογα με τις εποχές.
Το έργο θα εκτελεστεί και θα
εκτελεστεί με βάση τους κανόνες και τους ρυθμούς οι οποίοι περιλαμβάνονται στη
σύμβαση και καθορίζονται από το νόμο και τις διατάξεις του».
Ο
Νίκος Νικολόπουλος μετά την ζωντανή εκπομπή του προσεκλήθη από κατοίκους,
εμπόρους και φορείς της Θεσσαλονίκης να επισκεφτούν μαζί με τις κάμερες τα
εγκαταλελειμμένα εργοτάξια και όπως
υποσχέθηκε -επί τόπου- έτσι κι έκανε.
Πήγε
το θέμα στη Βουλή όπου μεταξύ άλλων αποκαλύπτει στην κοινοβουλευτική του
παρέμβαση ότι κάποιοι στο υπουργείο φωτογραφίζουν την ΑΚΤΩΡ, που έχει ρόλο «συμβούλου» στην κοινοπραξία, υπό την ΑΕΓΕΚ, που κατασκευάζει το μετρό
Θεσσαλονίκης και αυτό αποτελεί γεγονός προς διερεύνηση.
Επίσης
υπογραμμίζει ότι η ΑΚΤΩΡ έχει και προνομιούχες
μετοχές της ΑΕΓΕΚ.
Όμως,
όπως ανακοίνωσε προ ημερών δεν έχει καμία σχέση και κατέχει μετοχές άνευ ψήφου
της εταιρίας ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική.
Τέλος
ο Νίκος Νικολόπουλος την ερώτηση του μέσω της Βουλής την απευθύνει προς τον
ίδιο τον Πρωθυπουργό και την οποία υπογράφει ως Αντιπρόεδρος του κόμματος
«ΕΝΩΣΗ» που μεταξύ άλλων του θέτει τα εξής ξεροκέφαλα ερωτήματα.
Μήπως,
η ανάδοχος κοινοπραξία προχώρησε στην «Ειδική
δήλωση διακοπής έργων» επιδιώκοντας ηρωική έξοδο από το έργο, αφού έχει
θεμελιώσει προηγουμένως δικαιώματα αποζημιώσεων λόγω των καθυστερήσεων, για να έλθει
στη συνέχεια η «Σύμβουλος» της ΑΚΤΩΡ του κ. Μπόμπολα να αναλάβει, με τον τρόπο
που γνωρίζει καλά και έχει δοκιμάσει με επιτυχία τόσες φορές, την εκτέλεση και
αυτού του έργου;
Ο
Πρωθυπουργός θα συνεχίσει να κρατά στη θέση του Υπουργού Έργων τον Χρυσοχοΐδη
σε ρόλο «Μπάτλερ μεγαλοεργολάβων» όπως πρωτοσέλιδα κατήγγειλε η «ΣΑΜΑΡΙΚΗ»
εφημερίδα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»; Επιτέλους ας απαντήσει στο λαό της Θεσσαλονίκης ο κ.
Σαμαράς :
Γιατί, παρά τις περί του
αντιθέτου διακηρύξεις του, φτάσαμε στο νέο αδιέξοδο του τόσο ζωτικού για την
πόλη της Θεσσαλονίκης έργου;
Ποιες είναι οι ευθύνες της
«Αττικό Μετρό» για τη δυσμενέστατη αυτή εξέλιξη του έργου;
Πώς συμβιβάζονται οι
ισχυρισμοί του, «πως ό,τι είχε προγραμματιστεί έγινε», με το ναυάγιο, που
φαίνεται ότι οδηγείται το έργο;
Ποιοι είναι, οι «πάρα πολλοί
παράγοντες» της Θεσσαλονίκης, που δήλωσε ο Χρυσοχοΐδης ότι «δε θέλουν το έργο»;
Θα τους κατονομάσει ή ήταν μια προσπάθεια να μεταθέσει τις ευθύνες του σε
άλλους;
Πώς διασφαλίζονται τα
συμφέροντα του Δημοσίου έναντι των τεράστιων αποζημιώσεων, ύψους 0,5 δις Ευρώ,
που ετοιμάζεται, ως λέγεται, να διεκδικήσει η κοινοπραξία;
Αληθεύουν οι πληροφορίες για
την προχειρότητα των αρχικών μελετών, για την ανάθεση του έργου χωρίς να έχουν
ολοκληρωθεί πολλές εξ αυτών, για το πυκνό δίκτυο σταθμών (13 σταθμοί για 9,6
χιλιόμετρα γραμμής, ώστε να πέσει πολύ μπετόν…), και για την απαίτηση για διπλή
σήραγγα (μία προς κάθε κατεύθυνση, ώστε να πέσει ακόμα περισσότερο μπετόν) και
για τα άλλα προβλήματα που οδήγησαν στο ναυάγιο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg