Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Μπεργκ: Ούτε στα όνειρα μου…

Μπεργκ: Ούτε στα όνειρα μου…

Ο Μάρκους Μπεργκ ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής του Παναθηναϊκού στη μεγάλη νίκη επί του ΠΑΟΚ. Ο Σουηδός πέτυχε τρία γκολ, έπλεε σε πελάγη ευτυχίας μετά το τέλος του τελικού και όπως υποστήριξε, δεν περίμενε ούτε στα καλύτερα όνειρά του την εμφάνιση που έκανε σε συνδυασμό με το χατ-τρικ που πέτυχε.


«Παίξαμε πολύ καλά σε όλον τον αγώνα. Δεν μπορούσα να το φανταστώ ούτε στα καλύτερα όνειρά μου αυτό που έγινε. Τώρα μπορούν να πανηγυρίσουν οι φίλαθλοί μας, οι οποίοι ήταν φανταστικοί», ανέφερε ο Μπεργκ και πρόσθεσε: «Κάναμε πολύ καλό παιχνίδι. Είχαμε ευκαιρίες και η καλύτερη ομάδα κέρδισε. Ξέραμε τι έπρεπε να κάνουμε και παίξαμε καλό ποδόσφαιρο.

«Εγώ ήρθα εδώ για μια νέα αρχή, για να βοηθήσω την ομάδα να κάνει κάτι παραπάνω και τα καταφέραμε. Αισθάνομαι καλά εδώ, συνεχίζω τη σκληρή δουλειά και στόχος μου είναι να βοηθάω την ομάδα. Πιστεύω ότι του χρόνου μπορούμε να τα καταφέρουμε ακόμα καλύτερα», ολοκλήρωσε ο Μπεργκ.

Πηγή: pamesports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg