Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΒΙΝΤΕΟ¨ Ο..."ταύρος" του 2017

Lamborghini Urus 2017: Turbo... ο ταύρος


Στην Lamborghini, εκτός από την πρώτη SUV πρόταση της φίρμας η νέα Urus αναμένεται να είναι και η πρώτη υπερτροφοδοτούμενη Lamborghini καθώς η φίρμα προσπαθεί να συμμορφωθεί με την ολοένα αυστηρότερη νομοθεσία για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

 
Έτσι, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της φίρμας, Stephan Winkelmann "το SUV θα μπορούσε να έχει και τον πρώτο turbo κινητήρα μας" μια αναφορά που δείχνει να ταιριάζει απόλυτα με προηγούμενη τοποθέτηση του επικεφαλής εξέλιξης της φίρμας, Maurizio Reggiani στην οποία ανέφερε, ότι θα ήταν αναγκασμένος να χρησιμοποιήσει υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες σε τρία με τέσσερα χρόνια.




Τώρα σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του κινητήρα που θα φορά η Urus, πιθανότερος υποψήφιος είναι μια αναβαθμισμένη εκδοχή του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 των 4,0 λίτρων που εξοπλίζει τα Audi RS6 και RS7 και αποδίδει 560 ίππους.

Εκτός από τον κινητήρα, η Urus θα έχει και κοινή αφετηρία με Audi καθώς η νέα πλατφόρμα MLB στην οποία θα βασιστεί, θα φιλοξενήσει τόσο το Audi Q7 το οποίο αναμένεται προς το τέλος της χρονιάς, αλλά και το SUV της Βentley (ΜΥ 2016).

Εκτός από τις "βάσεις" της νέας Urus, ο επικεφαλής της Lamborghini, εξήγησε και τους λόγους που η ιταλική φίρμα, επέλεξε τελικά να περάσει στην παραγωγή ένα SUV, την Urus αντί του τετράθυρου coupe Estoque το οποίο είχε παρουσιάσει ως concept νωρίτερα.

"Παρουσιάσαμε την Estoque λίγο πριν την οικονομική κρίση, ωστόσο όταν ξεκινήσαμε να σκεφτόμαστε την υλοποίησή του ως τρίτου μοντέλου της Lamborghini, οι πωλήσεις των τετράθυρων μοντέλων πέθαιναν ενώ η αγορά των SUV μετράει εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις. Μπορεί ο πατέρας μου να αγόραζε τετράθυρο, αλλά εγώ θα αγόραζα SUV", υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο S. Winkelmann για την επιλογή.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση της Urus, όπως ανέφερε ο υπεύθυνος για τη σχεδίασή της, Felipo Perini "...δουλεύουμε πολύ πάνω στο SUV και αλλάζει συνεχώς. Αυτή τη στιγμή είναι πολύ κοντά στο πρωτότυπο. Προσπαθούμε να αποφύγουμε ιδέες που δεν μπορούν να υλοποιηθούν -δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα. Αυτό που έχω να πω είναι ότι η Urus δείχνει εκπληκτική στον τρόπο που κινείται και ο στόχος μας είναι να το διατηρήσουμε αυτό και στην έκδοση παραγωγής".

Προκειμένου να γίνει αυτό εφικτό, η πλατφόρμα της Urus θα αποτελείται από ένα μείγμα αλουμινίου και ανθρακονημάτων με στόχο το όσο δυνατόν χαμηλότερο βάρος και, κατ’ επέκταση, μια δυναμική οδική συμπεριφορά, αντάξια του ονόματος της φίρμας.

Για τους ίδιους λόγους η Lamborghini μια άκρως "επιθετική" ρύθμιση στην ανάρτηση, στο σύστημα διεύθυνσης αλλά και το σύστημα μετάδοσης με στόχο το δυναμικότερο SUV της αγοράς ή όπως έχει πει ο Rupert Stadler, επικεφαλής της Audi, "μην το περιμένετε μαλακούτσικο".

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg