Τις τελευταίες για το 2014, δοκιμές πρόσκρουσης πραγματοποίησε ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP. ..
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που έχουν ανακοινωθεί, απ’ όλα τα αυτοκίνητα που έχουν δοκιμαστεί το 2012, το 2013 και το 2014, μέχρι σήμερα, το Volvo V40 παραμένει το ασφαλέστερο έχοντας την υψηλότερη βαθμολογία στην ασφάλεια των επιβατών του.
Μάλιστα το μικρομεσαίο αυτοκίνητο των Σουηδών έχει την υψηλότερη βαθμολογία απο όσα αυτοκίνητα έχουν δοκιμαστεί από το 1997 μέχρι σήμερα.
ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΠΟ 2012 – ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΟΚΙΜΗΣ | Πρ. ενηλίκων | Πρ. παιδιών | Πρ. πεζών | Safety assist |
Volvo V40 | 98% | 75% | 88% | 100% |
Mercedes B-Class | 97% | 81% | 56% | 86% |
Opel Mokka | 96% | 90% | 67% | 100% |
Mercedes GLA | 96% | 88% | 67% | 70% |
Chevrolet Aveo | 95% | 87% | 54% | 93% |
Audi A3 | 95% | 87% | 74% | 86% |
BMW 3 Series | 95% | 84% | 78% | 86% |
Qoros 3 | 95% | 87% | 77% | 81% |
Maserati Ghibli | 95% | 79% | 75% | 81% |
Ford Tourneo Connect | 94% | 85% | 62% | 70% |
Seat Leon | 94% | 92% | 70% | 71% |
Chevrolet Traxx | 94% | 85% | 64% | 81% |
Toyota Corolla | 94% | 82% | 67% | 66% |
VW Golf | 94% | 89% | 65% | 71% |
Honda Civic | 94% | 83% | 69% | 86% |
Ford Kuga | 94% | 86% | 70% | 100% |
Audi Q3 | 94% | 85% | 52% | 86% |
Opel Zafira Tourer | 94% | 83% | 53% | 86% |
Skoda Rapid | 94% | 80% | 69% | 71% |
Seat Toledo | 94% | 80% | 69% | 71% |
Fiat 500L | 94% | 78% | 65% | 71% |
Kia Carens | 94% | 76% | 64% | 81% |
Volvo V60 Plug-in Hybrid | 93% | 83% | 65% | 100% |
Mercedes V-Class | 93% | 87% | 67% | 85% |
LR Discovery Sport | 93% | 83% | 69% | 82% |
Ford EcoSport | 93% | 77% | 58% | 55% |
Skoda Octavia | 93% | 86% | 82% | 66% |
Mazda 3 | 93% | 86% | 65% | 81% |
Mercedes A-Class | 93% | 81% | 67% | 100% |
Honda CR-V | 93% | 74% | 68% | 66% |
Mercedes C-Class | 92% | 84% | 77% | 70% |
Ford Focus | 92% | 82% | 72% | 71% |
Toyota Auris | 92% | 84% | 68% | 66% |
Ford B-MAX | 92% | 84% | 67% | 71% |
Toyota Auris | 92% | 84% | 68% | 66% |
Peugeot 308 | 92% | 79% | 64% | 81% |
Jeep Cherokee | 92% | 79% | 67% | 81% |
Mazda 6 | 92% | 77% | 66% | 81% |
Suzuki SX4 | 92% | 80% | 72% | 81% |
Lexus IS 300h | 91% | 85% | 80% | 66% |
BMW 1 series | 91% | 83% | 63% | 86% |
Ford Fiesta | 91% | 86% | 65% | 71% |
Mercedes CLA | 91% | 75% | 74% | 81% |
Kia Sorento | 90% | 83% | 67% | 71% |
Mitsubishi Space Star | 90% | 72% | 73% | 55% |
Hyundai i30 | 90% | 90% | 67% | 86% |
Toyota Yaris | 89% | 81% | 60% | 86% |
Toyota RAV4 | 89% | 82% | 66% | 66% |
Kia Cee’d | 89% | 88% | 61% | 86% |
Mii / UP / Citigo | 89% | 80% | 46% | 86% |
Porsche Macan | 88% | 87% | 60% | 66% |
VW Golf Sportsvan | 87% | 85% | 62% | 73% |
Renault Clio | 88% | 89% | 66% | 99% |
Mitsubishi Outlander PHEV | 88% | 84% | 64% | 81% |
Nissan Qashqai | 88% | 83% | 69% | 79% |
Renault Capture | 88% | 79% | 61% | 81% |
Peugeot 208 | 88% | 78% | 61% | 83% |
Peugeot 2008 | 88% | 77% | 72% | 70% |
Opel Adam | 87% | 72% | 65% | 81% |
Jeep Renagade | 82% | 78% | 66% | 68% |
Nissan X-Trail | 86% | 83% | 75% | 75% |
Ford Mondeo | 86% | 82% | 66% | 66% |
BMW i3 | 86% | 81% | 57% | 55% |
Nissan Note | 86% | 82% | 58% | 70% |
Citroen C4 Picasso | 86% | 88% | 68% | 81% |
Subaru Outback | 85% | 87% | 70% | 73% |
VW Passat | 85% | 87% | 66% | 76% |
Ford Tourneo Courier | 84% | 84% | 74% | 56% |
BMW 2 Active Tourer | 84% | 85% | 60% | 70% |
Kia Soul EV | 84% | 82% | 59% | 56% |
Nissan Pulsar | 84% | 81% | 75% | 68% |
Renault Megane | 83% | 78% | 60% | 48% |
Smart fortwo | 82% | 80% | 56% | 56% |
Lexus NX | 82% | 82% | 69% | 71% |
Citroen C4 Cactus | 82% | 79% | 80% | 56% |
Audi A3 e-tron | 82% | 78% | 66% | 68% |
Tesla Model S | 82% | 77% | 66% | 71% |
Skoda Fabia (2015) | 81% | 81% | 69% | 69% |
C1 / 108 / Aygo | 80% | 80% | 62% | 56% |
Dacia Sandero | 80% | 79% | 57% | 55% |
Mercedes CITAN Kombi | 79% | 81% | 56% | 70% |
Hyundai i10 (2014) | 79% | 80% | 71% | 56% |
Opel Corsa | 79% | 77% | 71% | 56% |
Volkswagen T5 | 79% | 74% | 32% | 57% |
Mini Cooper | 79% | 73% | 66% | 56% |
Twingo / smart Forfour | 78% | 77% | 65% | 56% |
Kia Soul | 75% | 82% | 59% | 56% |
Peugeot 301 / C-Elysee | 71% | 75% | 54% | 33% |
MG3 | 69% | 71% | 59% | 38% |
Nissan Evalia | 68% | 81% | 67% | 55% |
Suzuki Celerio | 61% | 74% | 68% | 38% |
Dacia Logan | 57% | 75% | 53% | 38% |
ΤΟ EURONCAP
Αδέκαστος, πανίσχυρος και με την υποστήριξη πολλών Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης συνεχίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης αυτοκινήτων…Ουσιαστικά πρόκειται για την πιστοποίηση ασφάλειας που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή αγορά. Ο οργανισμός ιδρύθηκε το 1997 και είναι η Ευρωπαϊκή εκδοχή του αντίστοιχου Αμερικανικού οργανισμού που υπάρχει από το 1979. Σημειώστε πως σήμερα ο Ευρωπαϊκός οργανισμός είναι κατά πολύ πιο αυστηρός σε προδιαγραφές δοκιμών και βαθμολογίας απ΄ότι ο Αμερικανικός.
Πλέον ο Euroncap είναι αποδεκτός από σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, έστω και αν κατά καιρούς υπάρχει σύγκρουση με κάποιες από αυτές, κάτι που όπως καταλαβαίνεται συμβαίνει όταν κάποιο αποτέλεσμα δεν τους είναι αρεστό.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο οργανισμός δίνει τη δυνατότητα να επαναληφθεί το crash test και αυτός είναι ο βασικός λόγος που προτείνει στις εταιρείες να δίνουν τα αυτοκίνητά τους για δοκιμή πριν αυτά κυκλοφορήσουν στην αγορά. Ο προγραμματισμός παραγωγής όμως πολλών εταιρειών δεν τους το επιτρέπει αυτό, οπότε πολλές είναι αυτές που αφού πραγματοποιήσουν τις δικές τους δοκιμές πρόσκρουσης, κυκλοφορούν τα νέα τους αυτοκίνητα και μετά τα στέλνουν στον EuroNCAP για δοκιμή.
Οι βαθμολογίες που δημοσιεύει ο οργανισμός είναι αποτέλεσμα των ανάλογων δοκιμών. Αυτές αφορούν την προστασία των ενήλικων επιβατών (Adult), των παιδιών -παιδικό κάθισμα κλπ.- (Child), των πεζών (Pedestrian), ενώ τελευταία έχει εντάξει και μια βαθμολογία αξιολόγησης για την προστασία που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο (Safety assist). Τα αποτελέσματα των δοκιμών είναι προβάδισμα σε όλους μέσω της ιστοσελίδας του οργανισμού στο http://www.euroncap.com.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg