Με μόλις 8 ομάδες και 16 μονοθέσια είναι
πιθανόν να ξεκινήσει η επόμενη αγωνιστική σεζόν του Παγκοσμίου
Πρωταθλήματος της F1, καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα στον βρετανικό Τύπο,
... υπάρχει και τρίτη ομάδα –μετά τις Caterham και Marussia- που
αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
Το συνεχώς αυξανόμενο κόστος λειτουργίας των ομάδων, το οποίο μάλιστα εκτινάχθηκε εξαιτίας της αλλαγής των κανονισμών και του τύπου των κινητήριων συνόλων τη φετινή αγωνιστική σεζόν, θέτει υπό αμφισβήτηση την παρουσία των μικρότερων ομάδων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1.
Το ζήτημα του περιορισμού του κόστους λειτουργίας των ομάδων τέθηκε και στο πρόσφατο συμβούλιο της FIA που πραγματοποιήθηκε στις 18 Δεκεμβρίου, με τον B. Eccleston να προτείνει την επιστροφή των ατμοσφαιρικών κινητήρων το 2016.
Σύμφωνα με τον Bob Ferley, αναπληρωτή διευθυντή της Force India, το ενδεχόμενο κατάρρευσης των μικρότερων και λιγότερο ισχυρών οικονομικά ομάδων της F1 ήταν ορατό εδώ και καιρό.
"Σήμερα μιλάμε για ομάδες με προϋπολογισμό 155 εκατομμυρίων δολαρίων που απασχολούν 350 υπάλληλους ή ακόμα περισσότερους".
"Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη νέα σεζόν με την ίδια προειδοποίηση, αλλά κανένας δεν δείχνει να κατανοεί τι πραγματικά συμβαίνει και την κρισιμότητα των πραγμάτων. Δείχνουν σαν τους ναύτες του Τιτανικού που τακτοποιούσαν τα καθίσματα στα καταστρώματα τη στιγμή που το πλοίο βυθιζόταν", πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής διευθυντής της Force India.
Σε περίπτωση που τα σενάρια οικονομικής κατάρρευσης μιας νέας ομάδας της F1 επιβεβαιωθούν και με δεδομένο ότι πολύ δύσκολα οι Caterham και Marussia θα καταφέρουν να στήσουν τα μονοθέσιά τους στην αφετηρία της επόμενης αγωνιστικής σεζόν, το ενδεχόμενο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 του 2015 να απαρτίζεται από μόλις 8 ομάδες είναι αρκετά πιθανό.
Το συνεχώς αυξανόμενο κόστος λειτουργίας των ομάδων, το οποίο μάλιστα εκτινάχθηκε εξαιτίας της αλλαγής των κανονισμών και του τύπου των κινητήριων συνόλων τη φετινή αγωνιστική σεζόν, θέτει υπό αμφισβήτηση την παρουσία των μικρότερων ομάδων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1.
Το ζήτημα του περιορισμού του κόστους λειτουργίας των ομάδων τέθηκε και στο πρόσφατο συμβούλιο της FIA που πραγματοποιήθηκε στις 18 Δεκεμβρίου, με τον B. Eccleston να προτείνει την επιστροφή των ατμοσφαιρικών κινητήρων το 2016.
Σύμφωνα με τον Bob Ferley, αναπληρωτή διευθυντή της Force India, το ενδεχόμενο κατάρρευσης των μικρότερων και λιγότερο ισχυρών οικονομικά ομάδων της F1 ήταν ορατό εδώ και καιρό.
"Σήμερα μιλάμε για ομάδες με προϋπολογισμό 155 εκατομμυρίων δολαρίων που απασχολούν 350 υπάλληλους ή ακόμα περισσότερους".
"Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη νέα σεζόν με την ίδια προειδοποίηση, αλλά κανένας δεν δείχνει να κατανοεί τι πραγματικά συμβαίνει και την κρισιμότητα των πραγμάτων. Δείχνουν σαν τους ναύτες του Τιτανικού που τακτοποιούσαν τα καθίσματα στα καταστρώματα τη στιγμή που το πλοίο βυθιζόταν", πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής διευθυντής της Force India.
Σε περίπτωση που τα σενάρια οικονομικής κατάρρευσης μιας νέας ομάδας της F1 επιβεβαιωθούν και με δεδομένο ότι πολύ δύσκολα οι Caterham και Marussia θα καταφέρουν να στήσουν τα μονοθέσιά τους στην αφετηρία της επόμενης αγωνιστικής σεζόν, το ενδεχόμενο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 του 2015 να απαρτίζεται από μόλις 8 ομάδες είναι αρκετά πιθανό.
auto.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg