GLE 450 AMG Coupe
Η γερμανική φίρμα συμπληρώνει τη νεοσύστατη «μικρή AMG» γκάμα της αποκαλύπτοντας τη δεύτερη προσθήκη της η οποία έχει την μορφή της νέας GLE Coupe και όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις του νέου coupe SUV μοντέλου...
...πραγματοποιεί την πρεμιέρα της στο «floor» της αμερικανικής έκθεσης.
Η GLE 450 AMG Coupe ακολουθεί το σκεπτικό της C 450 AMG Sport η οποία επίσης έκανε το ντεμπούτο της στο Detroit, παίρνοντας μια θέση στην γκάμα μεταξύ των «απλών» εκδόσεων του νέου coupe SUV και των δύο εκδοχών της κορυφαίας GLE 63 AMG Coupe.
Έτσι, οπτικά η GLE 450 AMG Coupe ξεχωρίζει από το επιθετικότερο bodykit που σηματοδοτεί την φροντίδα του Affalterbach ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι ελαφρού κράματος ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών με τη χαρακτηριστική σχεδίαση.
Στα εξοπλιστικά της χαρακτηριστικά συμπεριλαμβάνεται η αερανάρτηση της γερμανικής φίρμας, Airmatic, αυτόματα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ καθώς και μια αυτόματη λειτουργία μείωσης του ύψους της ανάρτησης στις υψηλές ταχύτητες.
Στο εσωτερικό το στίγμα τoυ βελτιωτικού οίκου των Γερμανών δίνουν τα δερμάτινα σπορ καθίσματα και τιμόνι, τα μεταλλικά πεντάλ και οι λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και μαύρο γυαλιστερό πλαστικό.
Την εικόνα συμπληρώνει ο αναβαθμισμένος πίνακας οργάνων ο οποίος έχει προσθέσει στις ενδείξεις του «φωτορεαλιστικά γραφικά εμπνευσμένα από το μηχανοκίνητο αθλητισμό», που πληροφορούν για την επιτάχυνση κατά το διαμήκη άξονα και την πλευρική επιτάχυνση του αυτοκινήτου καθώς και τη γωνία στρέψης του συστήματος διεύθυνσης.
Στην καρδιά της GLE 450 AMG Coupe φιλοξενείται ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 των 3,0 λίτρων με ισχύ 367 ίππων και 520 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης το οποίο δίνει τον πρώτο λόγο στους πίσω τροχούς.
Acura NSX
Μετά από πολύχρονη εξέλιξη και πολλαπλά αντίστοιχα concept cars, όπως ισχύει συνήθως για κάθε sportscar που σέβεται τον εαυτό του, η ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει στο Detroit την έκδοση παραγωγής της νέας γενιάς του NSX, που στις ΗΠΑ φέρει τα διακριτικά τoυ αμερικανικού σκέλους των Ιαπώνων, Acura, ενώ όταν φτάσει στην Ευρώπη, θα λανσαριστεί ως Honda.
Όπως και να έχει, η νέα δεύτερη γενιά του εμβληματικού sportscar είναι γεγονός και, υπακούοντας στις επιταγές των καιρών, διαθέτει ένα υβριδικό σύνολο το οποίο η Honda αποκαλεί Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive.
Αν και οι αρχικές συστάσεις του concept car που προηγήθηκε έφερναν στο επίκεντρο του υβριδικού συνόλου έναν ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα, τελικά η Honda προτίμησε ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα τοποθετημένου πίσω στο διαμήκη άξονα ο οποίος υπόσχεται ισχύ που «θα ξεπερνά τους 550 ίππους» με δεδομένο και ότι οι Ιάπωνες δεν δημοσιοποιούν, ακόμα, τα πλήρη τεχνικά του χαρακτηριστικά.
Ο πανίσχυρος βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ, εκ των οποίων τα δύο τοποθετούνται μπροστά, συμβάλλοντας στη διαχείριση της κατανομής της ροπής και εξασφαλίζοντας κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, ενώ το τρίτο βρίσκεται, μεταξύ του V6 και του νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων που συμπληρώνει το σύνολο.
Επίσης αν και η έκδοση παραγωγής ακολουθεί το σχεδιαστικό προσανατολισμό του concept car, οι διαστάσεις του sportscar έχουν αυξηθεί λίγο προς όλες τις κατευθύνσεις. Έτσι, το Acura NSX έχει μήκος 4,47 μέτρα και μεταξόνιο μήκους 2,63 μέτρα, πλάτος 1,94 μ. και ύψος 1,21 μ. δίνοντας το στίγμα ενός αυθεντικού sportscar.
Τις προδιαγραφές του συμπληρώνουν κεραμικά δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω, ενώ θα προσφέρεται η επιλογή για τροχούς 19 ή 20 ιντσών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η Honda, με τη συνδρομή του Integrated Dynamic System ο οδηγός θα μπορεί να παραμετροποιήσει, αναλόγως με τις απαιτήσεις του και τις συνθήκες την απόκριση του κινητήρα, των ηλεκτρικών μοτέρ, του κιβωτίου, τις ρυθμίσεις του πλαισίου και το επίπεδο θορύβου του κινητήρα μέσω των προγραμμάτων Quiet, Sport, Sport Plus και Track.
Παράλληλα υπάρχει διακόπτης launch με τον οποίο τίθενται σε λειτουργία με γνώμονα τις επιδόσεις και οι τέσσερις κινητήρες για γρήγορη εκκίνηση.
Jeep Renegade
Χρειάστηκαν σχεδόν επτά δεκαετίες, ένα οδυνηρό reset της παγκόσμιας οικονομίας και η συμμαχία ενός αμερικανικού κολοσσού με τον χρόνια ασθενή της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας ώστε η Jeep να αποκτήσει στην γκάμα της μια πρόταση που δεν τρομάζει με τις προδιαγραφές της αλλά και δεν συμβιβάζεται με τον πολυφορεμένο, στις μέρες μας, τίτλο του crossover.
Ο λόγος για το νέο Jeep Renegade, ένα αστικών διαστάσεων SUV που αν και σχεδιάστηκε και έως ένα βαθμό εξελίχθηκε στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, κατασκευάζεται από ιταλικά χέρια, στο πλευρό του Fiat 500X με το οποίο άλλωστε μοιράζεται πλατφόρμα και μηχανικά μέρη.
Η συγγένεια των δύο αυτοκινήτων που αναδεικνύει η ταύτιση των τεχνικών προδιαγραφών τους δεν προκύπτει εξίσου εύκολα από τον σχεδιασμό των επιφανειών του αμαξώματος.
Και αυτό γιατί η Jeep θέλησε να διατηρήσει «ανόθευτο» τον γενετικό της κώδικα που χαρακτηρίζει ακόμα και σήμερα αρκετές από τις τετράτροχες προτάσεις της.
Στην πραγματικότητα το μικρό Renegade μπορεί και πρέπει να περηφανεύεται πως είναι περισσότερο… Jeep απ’ ότι τα μεγαλύτερων διαστάσεων Cherokee και Grand Cherokee, παραπέμποντας με τον τετράγωνης λογικής σχεδιασμό του αλλά και με τις κάθετες προς το έδαφος γρίλιες της κεντρικής εισαγωγής αέρα στο ένδοξο παρελθόν της αμερικανικής φίρμας.
Σαφείς διαχωριστικές γραμμές, σε σχέση πάντα με την αντίστοιχη πρόταση της Fiat, θέτει και ο διάκοσμος του εσωτερικού, έστω και αν σε αυτή την περίπτωση οι σύγχρονες απαιτήσεις σε επίπεδο ασφάλειας και άνεσης, επικράτησαν κατά κράτος της ιστορίας που κουβαλάει στις πλάτες της η Jeep.
Κρίνοντας, πάντως, από τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στις επιφάνειες του ταμπλό και από την απουσία τριγμών, το Renegade αποτελεί μια ιδιαίτερα ποιοτική κατασκευή, ικανή να αντέξει στον χρόνο και στις κακουχίες της εκτός δρόμου κίνησης.
Απολύτως ικανοποιητικά είναι και τα μεγέθη που περιγράφουν το εσωτερικό, καθώς περά από την άνεση που εξασφαλίζουν οι διαθέσιμοι χώροι στον θάλαμο επιβατών και ειδικότερα στην πίσω σειρά καθισμάτων, επαρκή μπορούν να θεωρηθούν και τα 351 λίτρα του χώρου αποσκευών.
Από εκεί και πέρα ο λόγος περνά στο πλαίσιο όπως στους ουκ ολίγους συνδυασμούς κινητήρων-συστημάτων μετάδοσης . Ακόμα και αν εξαιρέσεις τον out off the date ατμοσφαιρικό σύνολο βενζίνης των 1,6 λίτρων, το Jeep Renegade εξακολουθεί να διαθέτει την πληρέστερη γκάμα εκδόσεων στην κατηγορία του.
Αφετηρία αποτελούν οι δικίνητες εκδόσεις βενζίνης και diesel, απόδοσης 140 ίππων και 120 ίππων αντιστοίχως. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα υπερτροφοδοτούμενου σύνολο με σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βυθίσματος βαλβίδων (MultiAir2), ενώ στη δεύτερη με έναν πετρελαιοκινητήρα που εξασφαλίζει γραμμικότερη απόδοση χάρη στο σύστημα υπερπλήρωσης μεταβλητής γεωμετρίας.
Για εκείνους που η μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς αποτελεί προαπαιτούμενο, λύσεις προσφέρουν οι 170 ίπποι του 1.400άρη βενζινοκινητήρα, καθώς ο δίλιτρος diesel κινητήρας σε εκδόσεις των 140 και των 170 ίππων.
Ξεχωριστή θέση ανάμεσα στις προδιαγραφές των τετρακίνητων εκδόσεων του Renegade κατέχει το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων, το οποίο αποτελεί μοναδικό προνόμιο του «μικρού» Jeep. Μοναδικό χαρακτηριστικό για τα δεδομένα της κατηγορίας μπορούν να θεωρηθούν και οι σχέσεις υποπολλαπλασιαμού, οι οποίες προσφέρονται κατά αποκλειστικότητα στις τετρακίνητες εκδόσεις diesel των 2,0 λίτρων, επεκτείνοντας τις εκτός δρόμου ικανότητές τους.
Σε ό,τι αφορά στο σύστημα τετρακίνησης (Jeep Active Drive), η αυτόματη απεμπλοκή του πίσω άξονα, όταν η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς δεν θεωρείται επιβεβλημένη, εξασφαλίζει τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου, την ίδια στιγμή που τα προεπιλεγμένα προγράμματα του SelecTerrain (Snow, Sand, Mud, και Rock) προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει, ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης, τη λειτουργία του.
Στο δια ταύτα, το νέο Jeep Renegade καταφέρνει να συνδυάσει τις αρετές ενός σύγχρονου crossover με κίνηση στους δύο τροχούς με τις εντυπωσιακές εκτός δρόμου ικανότητες ενός αυθεντικού off roader. Οι 140 ίπποι του κινητήρα βενζίνης των 1,4 λίτρων φαντάζουν αρκετοί για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ωστόσο, ο πετρελαιοκινητήρας των 1,6 λίτρων παραμένει το μεγάλο φαβορί στην ελληνική αγορά.
Για τις τετρακίνητες εκδόσεις, τα 1.368 κ.εκ. και οι 170 ίπποι του MultiAir2 κινητήρα βενζίνης αποτελούν μονόδρομο, καθώς τα δίλιτρα μοτέρ των πετρελαιοκίνητων συνδυασμών εξακολουθούν να κρύβουν φορολογικές επιβαρύνσεις.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg