Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Η 46χρονη Τζένιφερ Άνιστον, με την αψεγάδιαστη σιλουέτα

Στα 46 της χρόνια η σιλουέτα της παραμένει αψεγάδιαστη. Η Τζένιφερ Άνιστον,  δεν κρύβει πως γυμνάζεται εντατικά για να διατηρεί τη γραμμή της, πλέον όμως έχει σταματήσει τις υπερβολές και σέβεται περισσότερο το σώμα της.

«Αφέθηκα ελεύθερη. Παλιά πίεζα πολύ τον εαυτό μου, τώρα έχω αποδεχτεί την εικόνα μου, δεν προσπαθώ άλλο να με αλλάξω.

Φυσικά και προπονούμαι καθημερινά, είναι τρόπος ζωής για μένα. Ακόμα και όταν ταξιδεύω, έχω μαζί μου ένα DVD για γιόγκα ή κάνω απλές ασκήσεις, όπως καθίσματα στηριζόμενη σε μια καρέκλα. 

Επίσης διανύω τρέχοντας μεγάλες αποστάσεις» σχολίασε η ίδια.













Πηγή: elle.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg