Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Λογισμικό εντοπίζει τους «σκοπίμως» κακοπληρωτές της ΔΕΗ


Η νέα διοίκηση της ΔΕΗ είναι αποφασισμένη να μην κάνει αποδεκτή τη σκόπιμη ασυνέπεια εκπλήρωσης των υποχρεώσεων των πελατών της.
Με ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα διασταύρωσης στοιχείων προκειμένου να εντοπιστούν οι «σκοπίμως κακοπληρωτές» και με την παροχή μεγαλύτερων διευκολύνσεων αποπληρωμής σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, επιχειρεί η νέα διοίκηση της ΔΕΗ...

... να βελτιώσει την εισπραξιμότητα της επιχείρησης και να περιορίσει κατά το δυνατόν τις ανεξόφλητες οφειλές που προσεγγίζουν τα 2 δισ. ευρώ.

Το νέο πληροφοριακό σύστημα εξυπηρέτησης καταναλωτών «SAP» τέθηκε σε εφαρμογή σε όλα τα καταστήματα της επιχείρησης από την περασμένη Δευτέρα. Μέσω αυτού, οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΗ θα μπορούν να διασταυρώνουν τα τετραγωνικά ενός ακινήτου με το ύψος κατανάλωσης ρεύματος αλλά και το ύψος της οφειλής, στοιχεία που θα δίνουν μια πρώτη εικόνα για το προφίλ του καταναλωτή. Κατά πόσο δηλαδή η μη αποπληρωμή της οφειλής του οφείλεται σε αδυναμία ή σκοπιμότητα.

Ενας καταναλωτής για παράδειγμα που δεν πληρώνει αλλά διαμένει σε οικία πολλών τετραγωνικών και η κατανάλωσή του δεν έχει μειωθεί σε σχέση με τα προ κρίσης επίπεδα, θα καταγράφεται από τη ΔΕΗ στη λίστα των σκοπίμως κακοπληρωτών και θα υποστεί τις συνέπειες.

Το νέο λογισμικό θα δίνει τη δυνατότητα στη ΔΕΗ να κατηγοριοποιεί τους καταναλωτές ανάλογα με την ωρίμανση της οφειλής τους σε πέντε κλίμακες και συγκεκριμένα από 0-60 ημέρες, από 61 έως 120 ημέρες, από 121 έως 180 ημέρες, από 181 έως 360 ημέρες και από 1 έτος και πάνω. Δίνει επίσης τη δυνατότητα κατηγοριοποίησης ανάλογα με τα ποσά της οφειλής, τα οποία διαφοροποιούνται μεταξύ οικιακών και επαγγελματικών καταναλωτών.

Για τους επαγγελματίες καθιερώνονται πέντε κλίμακες ανάλογα με την οφειλή και συγκεκριμένα από 0-3.000 ευρώ, από 3.001 έως 10.000 ευρώ, από 10.001 έως 50.000 ευρώ, από 50.001 έως 100.000 ευρώ και από 100.001 ευρώ και πάνω.

Με βάση τον συνδυασμό αυτών των στοιχείων η ΔΕΗ θα επιλέγει ανά εβδομάδα σε κάθε Περιφέρεια της χώρας τούς οφειλέτες με υψηλά χρέη και μεγάλο χρονικό διάστημα, στους οποίους θα απευθύνει αρχικά προειδοποίηση και στην περίπτωση που δεν ανταποκρίνονται, θα δίνει εντολές αποκοπής.

Η νέα διοίκηση της ΔΕΗ είναι αποφασισμένη να μην κάνει αποδεκτή τη σκόπιμη ασυνέπεια εκπλήρωσης των υποχρεώσεων των πελατών της. Αυτό το έκανε σαφές ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Εμμανουήλ Παναγιωτάκης μιλώντας στη Βουλή, δίνοντας και ένα στίγμα της κατάχρησης που γίνεται σήμερα από «έχοντες» κακοπληρωτές.

Ο κ. Παναγιωτάκης αποκάλυψε στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ότι το 60% των επαγγελματιών της Ρόδου δεν πληρώνουν, καθώς επίσης ότι υπάρχουν ξενοδόχοι με απλήρωτους λογαριασμούς ύψους 450.000 ευρώ.

«Δεν νομίζω ότι έχουν να πληρώνουν οι επαγγελματίες της Ορεστιάδας, της Φλώρινας και του Καρπενησίου, που είναι οι καλοπληρωτές και δεν έχουν της Ρόδου» ανέφερε ο κ. Παναγιωτάκης, αποκαλύπτοντας ότι αυτό που συμβαίνει στο νησί είναι, πολλοί να κάνουν διακανονισμό τον Απρίλιο, να σταματούν μέσα στο καλοκαίρι να πληρώνουν και τον επόμενο Απρίλιο να ξανακάνουν διακανονισμό.

Η υπόθεση του εμπορικού κέντρου Atrina που είδε το φως της δημοσιότητας, αφού η ΔΕΗ υποχρεώθηκε να προχωρήσει σε αποκοπή του ρεύματος για οφειλές ύψους 1,3 εκατ. ευρώ, δεν είναι η μοναδική.
Μέσα στον τελευταίο μήνα η ΔΕΗ έχει κόψει το ρεύμα σε 14 βίλες στην Αττική και σε περισσότερες από 200 καφετέριες, ξενοδοχεία και μεγάλες επιχειρήσεις για οφειλές από 1 έως και 4 χρόνια, οι οποίοι προχώρησαν σε διακανονισμό και επανασυνδέθηκαν.

Η δεύτερη παρέμβαση της ΔΕΗ για τη βελτίωση της εισπραξιμότητας προβλέπει μεγαλύτερη ευελιξία στο πρόγραμμα διακανονισμών που ήδη εφαρμόζει η επιχείρηση.

Στο διοικητικό συμβούλιο της επόμενης εβδομάδας, η διοίκηση της επιχείρησης αναμένεται να εισηγηθεί διακανονισμούς που θα προβλέπουν περισσότερες δόσεις και περιορισμό της προκαταβολής που σήμερα ανέρχεται στο 20% της συνολικής οφειλής.



Πηγή: "Καθημερινή"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg