Σε μια κίνηση που σίγουρα δεν εκπλήσσει πολλούς με δεδομένο το παράδειγμα της εξάτροχης G 63 AMG 6x6, η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την παραγωγή της G 500 4x4²...
... την οποία είχε παρουσιάσει ως ένα κάτι παραπάνω από σκληροπυρηνικό πρωτότυπο off-road στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2015.
Υπενθυμίζεται ότι η G 500 4x4² Concept, γεννήθηκε με αφορμή την επιτυχία της εξάτροχης G 63 AMG 6x6 με την προοπτική να αποτελέσει μια μικρότερη, αλλά εξίσου ακραία off-road πρόταση.
Η G 500 4x4² διαθέτει προφυλακτήρες δια χειρός AMG, μια σειρά από ανθρακονημάτινα προστατευτικά, ενώ το πάτωμα του αυτοκινήτου προστατεύεται από φύλλα ανοξείδωτου χάλυβα.
Την εικόνα συμπληρώνουν η πλευρική εξάτμιση και οι τροχοί των 22 ιντσών με off-road ελαστικά διαστάσεων 325/55 R 22 τα οποία διαδραματίζουν το δικό τους ρόλο στη συνολική απόσταση από το έδαφος η οποία ανέρχεται σε 45 εκατοστά.
Το προφίλ της συμπληρώνουν εξίσου εντυπωσιακά μεγέθη σε ό,τι αφορά τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής που διαμορφώνονται σε 52 και 54 μοίρες αντίστοιχα ενώ, η θέση των εισαγωγών αέρα αυξάνει στο 1,0 μέτρο τη δυνατότητα «βύθισης» του SUV σε πιο απαιτητικές διαδρομές που περιλαμβάνουν τη διάσχιση υδάτων.
Τις περιπετειώδεις περγαμηνές της G 500 4x4² συμπληρώνουν τα διπλά αμορτισέρ σε κάθε τροχό καθώς και οι παράκεντροι άξονες οι οποίοι, με αυτό τον τρόπο τοποθετούνται ψηλότερα, λειτουργώντας υπέρ των off-road χαρακτηριστικών του θηριώδους SUV.
Αναλυτικά, σε ό,τι αφορά τα διπλά αμορτισέρ σε κάθε τροχό, το ένα λειτουργεί με συμβατικό τρόπο, ενώ το δεύτερο προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησης της απόσβεσης μέσω της επιλογής του αντίστοιχου προγράμματος. Τις προδιαγραφές της συμπληρώνει η παρουσία τριών μπλοκέ διαφορικών που επιτρέπουν στην G 500 4x4² «να συνεχίζει εκεί όπου άλλα SUV εγκαταλείπουν».
Στην καρδιά της G 500 4x4² βρίσκεται ο γνωστός twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων με απόδοση 422 ίππους και 610 Nm ροπής.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg