Η βρετανική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα των Flying Spur με μια νέα και πιο σπορ έκδοση η οποία θα τοποθετηθεί πάνω από την «απλή» V8...
...προσφέροντας επιπλέον ισχύ και γεφυρώνοντας την απόσταση από την κορυφαία W12 έκδοση.
Η νέα V8 S έκδοση εξοπλίζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του biturbo των 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 528 ίππους και 680 Nm ροπής.
Ως αποτέλεσμα η Flying Spur V8 S επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα -αντί των 4,9 δευτερολέπτων της «απλής» V8- ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 306 χλμ./ώρα.
Εκτός από την αναβάθμιση ισχύος, η νέα έκδοση επωφελείται επίσης από βελτιώσεις που εστιάζουν στην καλύτερη απόκριση κινητήρα και κιβωτίου ενώ, όπως επισημαίνει η βρετανική φίρμα, η γενναιόδωρη ροπή των 680 Nm είναι πλέον διαθέσιμη από «χαμηλότερα» και συγκεκριμένα από τις 1.700 σ.α.λ. Σε ό,τι αφορά την κατανομή της, μεταδίδεται σε ποσοστό 40-60 στον πίσω άξονα μέσω του γνωστού οκτώ σχέσεων κιβωτίου της ZF.
Παράλληλα με τις παραπάνω βελτιώσεις οι μηχανικοί του Crewe, αναβάθμισαν και την ανάρτηση του μικρότερου τετράθυρου μοντέλου τους με στόχο μια πιο σπορ οδική συμπεριφορά αλλά και τον περαιτέρω περιορισμό των κλίσεων του αμαξώματος.
Τροποποιήσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας το οποίο, πλέον επιτρέπει ως ένα βαθμό το σπινάρισμα των τροχών σε μεγαλύτερες ταχύτητες πριν τη διορθωτική παρέμβασή του, προς όφελος περισσότερων συγκινήσεων.
Τις διαφοροποιήσεις στα μηχανικά της μέρη έρχονται να υπογραμμίσουν και οπτικά ορισμένες αλλαγές, εντός και εκτός μεταξύ των οποίων οι μαύρου χρώματος γρίλια και αεροδυναμικός διαχύτης, οι νέου σχεδιασμού ζάντες των 20 ιντσών και στοιχεία όπως οι λεπτομέρειες από έβενο στο εσωτερικό όπου επίσης ξεχωρίζουν το σπορ τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο αντίστοιχης λογικής επιλογέας ταχυτήτων και η διχρωμία στις επενδύσεις.
auto.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg