Τον μικρότερο SUV εκπρόσωπό της ετοιμάζεται να αποκτήσει η Volvo από το δεύτερο εξάμηνο του 2017, διεκδικώντας μερίδιο από την ολοένα δημοφιλέστερη κατηγορία των «μικρών» crossover.
To ΧC40, όπως θα ονομάζεται το νέο SUV, θα αποτελέσει μέλος της γκάμας της σειράς 40 η οποία εκτός από την SUV προσθήκη θα αποκτήσει, σε δεύτερο χρόνο και μια sedan έκδοση διευρύνοντας περαιτέρω την απήχησή της.
Σε ό,τι αφορά το μοντέλο που θα βρεθεί στη βάση της πυραμίδας των SUV προϊόντων της Volvo, όπως είναι ήδη γνωστό θα επιχειρήσει να αναπαραγάγει την επιτυχία του XC90 σε compact διαστάσεις ακολουθώντας την ίδια ακριβώς λογική.
Έτσι, αφετηρία για το νέο SUV μοντέλο θα αποτελέσει μια νέα αρχιτεκτονική η οποία εξελίσσεται στο ίδιο μοτίβο με την μεγαλύτερη πλατφόρμα SPA που φιλοξενεί όλα τα μοντέλα της σειράς 90.
Στόχος της Volvo είναι η νέα πλατφόρμα η οποία επιγράφεται CMA και όπου θα βασιστεί η νέα γενιά του V40 αλλά και το μελλοντικό S40 και η οποία επιγράφεται ως CMA, να προσφέρει στο κοινό των compact αυτοκινήτων τα ίδια ακριβώς πλεονεκτήματα «premium» τεχνολογίας που προσφέρουν οι μεγαλύτερες προτάσεις της φίρμας.
Έτσι, η CMA είναι σχεδιασμένη για να είναι συμβατή -και- με plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο θα έχει την ίδια λογική με την τεχνολογία Twin Engine που συναντάμε στη σειρά 90, αλλά θα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες μικρότερων αυτοκινήτων.
Ως αποτέλεσμα το XC40 αναμένεται να εξοπλίζεται με μια σειρά μικρότερης χωρητικότητας τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, ενώ σύμφωνα με επίσημες ανακοινώσεις των Σουηδών τις διαθέσιμες επιλογές αναμένεται να συμπληρώσουν και νέας γενιάς τρικύλινδροι κινητήρες οι οποίοι βρίσκονται υπό εξέλιξη.
Για την ακρίβεια, η plug-in υβριδική έκδοση του XC40 αναμένεται να αξιοποιήσει έναν νέας γενιάς τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα ενσωματώνεται στο κιβώτιο περιορίζοντας σημαντικά τα μεγέθη κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι το μεγαλύτερο plug-in υβριδικό XC90 Τ8 Τwin Engine, καταναλώνει 2,1 λίτρα καυσίμου/100 χλμ. και εκλύει στην ατμόσφαιρα μόλις 49 γρ./χλμ. CO2.
Εκτός από την αποδοτικότητα, δεδομένο για το νέο σουηδικό SUV θα πρέπει να θεωρείται και το «tour de force» τεχνολογίας που συναντάμε και στα νέα μεγαλύτερα μοντέλα της Volvo, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ψυχαγωγίας και ενημέρωσης αλλά και εξελιγμένων συστημάτων περισσότερης αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον στην υπηρεσία της ασφάλειας.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg