Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Ινδικό αυτοκίνητο...όπως λέμε, αποτυχία

Πέντε «ινδικά» αυτοκίνητα μηδενίζονται στις δοκιμές πρόσκρουσης του Global NCAP


Ο παγκόσμιος οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης Global NCAP διεξήγαγε το δεύτερο ιστορικά κύκλο δοκιμών πρόσκρουσης σε αυτοκίνητα που σχεδιάζονται και διατίθενται αποκλειστικά για την ινδική αγορά...

... αποκαλύπτοντας τις ελλείψεις των αυτοκινήτων σε επίπεδο ασφάλειας των «ινδικών» τετράτροχων, καθώς κανένα από τα πέντε αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν δεν κατάφερε να αποσπάσει ούτε ένα αστέρι –από τα πέντε- στις δοκιμές πρόσκρουσης.

Τα αυτοκίνητα που υποβλήθηκαν σε δοκιμές από το Global NCAP ήταν τα Hyundai Eon, Mahindra Scorpio, Suzuki Maruti Eeco, Suzuki Maruti Celerio και το Renault Kwid, ενώ τα τέστ έγιναν με ταχύτητες έως και 64 χλμ./ώρα όπως συνηθίζεται διεθνώς στις δοκιμές πρόσκρουσης.



Σύμφωνα με τις παρατηρήσεις του Global NCAP η πλειονότητα των αυτοκινήτων που συμμετείχαν στις δοκιμές υπέστησαν σοβαρότατες παραμορφώσεις, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις το πλαίσιο καταστράφηκε εντελώς με αποτέλεσμα, όπως σημειώνει ο η παγκόσμια αρχή δυνητικά «οποιοδήποτε ατύχημα σε αυτά τα αυτοκίνητα θα έχει ως αποτέλεσμα εξαιρετικά σοβαρούς τραυματισμούς».

Σε αυτό συμβάλλει και η απουσία αερόσακων οι οποίοι δεν είναι υποχρεωτικοί από την ινδική νομοθεσία και οι οποίοι έλειπαν στα περισσότερα από τα παραπάνω αυτοκίνητα με εξαίρεση το Kwid όπου ο αερόσακος οδηγού ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.



Ωστόσο, όπως σημειώνει ο Global NCAP με δεδομένη την πλήρη παραμόρφωση του πλαισίου στα περισσότερα από τα παραπάνω αυτοκίνητα ακόμα και η παρουσία αερόσακων δεν θα βελτίωνε την συνολική εικόνα.

Όπως τονίζεται χαρακτηριστικά από τον Global NCAP, αυτή θα βελτιωθεί μόνο αν θεσμοθετηθούν οι δοκιμές πρόσκρουσης οι οποίες δεν είναι υποχρεωτικές για αυτοκίνητα που διατίθενται στην Ινδία και η οποία στατιστικά έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά θανάτων από τροχαία ατυχήματα στον κόσμο. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το 2013 είχαν καταγραφεί 230.000 θανάτοι από τροχαία ατυχήματα.



Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή είναι μόλις δεύτερη φορά που αυτοκίνητα με προορισμό την ινδική αγορά υποβάλλονται σε δοκιμές πρόσκρουσης. Η πρώτη ήταν το 2014 όταν οκτώ «ινδικά» νέα αυτοκίνητα υποβλήθηκαν σε δοκιμές πρόσκρουσης και από τα οποία μόνο τα δύο κατάφεραν να αποσπάσουν ένα –στα πέντε- αστέρια και μόνο όταν εξοπλίστηκαν με αερόσακους οι οποίοι, ωστόσο, δεν ανήκαν στον βασικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων.

Τότε οι εταιρείες είχαν δεσμευθεί να βελτιώσουν την ασφάλεια των αυτοκινήτων που προορίζονται για την ινδική αγορά ωστόσο οι νέες δοκιμές πρόσκρουσης αποδεικνύουν ότι έχει σημειωθεί ελάχιστη έως καθόλου πρόοδος, όπως σημειώνει ο Global NCAP.



Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο ότι από τις εταιρείες τα μοντέλα των οποίων συμμετείχαν στο νέο κύκλο δοκιμών πρόσκρουσης, μόνο η Renault ανταποκρίθηκε στα δυσάρεστα αποτελέσματα εκφράζοντας την απογοήτευσή της και σπεύδοντας να διαβεβαιώσει τους καταναλωτές ότι θα φροντίσει για την βελτίωση της ασφάλειας του «ινδικού» Kwid.





πληροφορίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg