Περισσότερο
χώρο στο καλάθι των καταναλωτών καταλαμβάνουν πλέον τα ελληνικά
προϊόντα που κερδίζουν συνεχώς έδαφος, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού
Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η έρευνα μέτρησε την καταναλωτική στάση έναντι του ελληνικού προϊόντος και κατέληξε
στο συμπέρασμα ότι οι Έλληνες εμπιστεύονται την ποιότητα των ελληνικών προϊόντων: το 57,86%
θεωρεί
πως τα ελληνικά προϊόντα είναι υψηλής ποιότητας, ενώ οι 6 στους 10
θεωρούν ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι
....