«Φορο-μπλόκο» σε επενδύσεις σε ακίνητα, σύσταση επιχειρήσεων, συμμετοχή σε κάθε είδους εταιρεία, αλλά και αγορές μετοχών - αμοιβαίων κεφαλαίων, βάζει η ενεργοποίηση του πόθεν έσχες από 1ης Ιανουαρίου 2014...
Τέσσερις εφορίες ξεκινούν πιλοτικά τις ηλεκτρονικές κατασχέσεις. Εντός του Ιανουαρίου η πλήρης εφαρμογή του μέτρου.
Οι οφειλέτες του Δημοσίου, οι οποίοι υπάγονται στις εφορίες ΦΑΕ Πειραιά, Α’ Αθηνών, Ηλιούπολης και Κηφισιάς, είναι οι πρώτοι που κινδυνεύουν με κατασχέσεις των καταθέσεών τους με ηλεκτρονικά μέσα, που θα πραγματοποιούνται μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό της ώρας...