Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Τράγκας: I will be back, soon!

Πριν από λίγο, ο Γιώργος Τράγκας απάντησε στη σελίδα του στο facebook για την απουσία του από τον Real Fm τις τελευταίες ημέρες.

Διαβάστε αναλυτικά τι έγραψε:

I will be back, soon!

Brothers, κυκλοφορούν διάφορα για την απουσία μου αυτή την εβδομάδα από τον REAL FM και το KONTRA CHANNEL. Ίσως έχω βγάλει τη φήμη του Σούπερμαν και κανείς δεν πιστεύει τη λαϊκή ρήση ότι «ο γέρος ή από πέσιμο ή από χέσιμο…».

Από τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής ένιωσα να με πνίγουν ανακριτές στο…

Γκουαντάναμο. Αφόρητος πονόλαιμος, ξυραφάκια στο λαιμό και απόλυτη αδυναμία να μιλήσω. Κατέφυγα στον αγαπητό φίλο μου, καθηγητή Περικλή Νομικό και στην ομάδα του και υποβλήθηκα σε ενδοσκόπηση – Λαρυγγοσκόπηση. Ευτυχώς, οι ξεχειλωμένες από την πολύχρονη χρήση φωνητικές χορδές μου δεν είχαν κάτι μη αναστρέψιμο ή άμεσης επέμβασης. Ήταν εντάξει αν και έμοιαζαν σαν φασολάκια, έτοιμα να τα μαγειρέψει ο MASTER CHEF.

Περιττό να σας πω από την Δευτέρα έχω τέσσερις ημέρες να κοιμηθώ επειδή δεν μπορώ στην κυριολεξία να καταπιώ και να αναπνεύσω. Σήμερα είμαι λίγο καλύτερα και υπολογίζω ότι θα μπορέσω να επανέλθω την Δευτέρα το πρωί στην εκπομπή μου στον REAL FM και το βράδυ στο KONTRA CHANNEL.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους συναδέρφους που με αντικατέστησαν και στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση (Σεραφείμ Κοτρώτσο, Άκη Παυλόπουλο, Μάνο Νιφλή και Γιάννη Παπαγιάννη).

Τίποτα άλλο, δεν συμβαίνει στις καλές σχέσεις μου με τον REAL και το KONTRA. Σήμερα, μάλιστα, έμαθα ότι τα νούμερα της εκπομπής μου στο ραδιόφωνο, στο τελευταίο διάστημα μετρήσεων είναι την 1η ώρα 19,8% και τη 2η, 19,3%. Μεταξύ 11 έως 14 κυμαίνονται τα νούμερα στο KONTRA. Σας ευχαριστώ θερμά!

Πριν από λίγο, διάβασα στο διαδίκτυο για την συνάντηση που είχα με τους κ.κ. Καλημέρη και Σίμο στην ΕΡΤ. Πράγματι, είχα μια συνάντηση μαζί τους, όχι για να πάρω εβδομαδιαία εκπομπή ή να μετάσχω στην ενημέρωση της κρατικής τηλεόρασης. Απλά παρουσίασα μια παλαιά σκέψη μου – πρόταση για κάποιους ιστορικούς φακέλους (προσωποκεντρικούς) που έχω στο αρχείο μου και κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετική ύλη για φακέλους - ντοκιμαντέρ.

Άλλωστε να σας πω σε αυτή την επικοινωνία μας ότι έχω ήδη προσυμφωνήσει με τον διάσημο για τα ντοκιμαντέρ του, Μπιλ Στιλ, να φτιάξουμε ένα μαζί για όσα συνέβησαν στα πολιτικά παρασκήνια και στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.

Αυτά για να μην κυκλοφορούν διαδόσεις και ψίθυροι, όχι βεβαίως κομουνιστών…


πηγη enikos 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg