Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Χρήστος Ζώης: Δεν έχω βγάλει λεφτά στην Κύπρο

Διαψεύδει κατηγορηματικά τις πληροφορίες που τον ήθελαν να έχει βγάλει λεφτά στην Κύπρο, ο πρόεδρος της Νέας Μέρας, Χρήστος Ζώης.

Όπως γράφει στην ανακοίνωση του:


«Διαψεύδω κατηγορηματικά έως ....
ανυπόστατες, ψευδείς και συκοφαντικές τις δήθεν «πληροφορίες» που με παρουσιάζουν να έχω μεταφέρει χρήματα από την Ελλάδα στην Κύπρο για να τα «γλυτώσω» από την  Ελλαδική κρίση.

Δεν διατηρώ καταθέσεις στο εξωτερικό και ουδέποτε έχω μεταφέρει χρήματα στο εξωτερικό. Όλα τα σχετικά στοιχεία με την περιουσιακή μου κατάσταση προκύπτουν λεπτομερειακά από το πόθεν έσχες που είναι στη διάθεση της Βουλής.

Επιφυλάσσομαι για την άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματός μου εναντίον οιουδήποτε «εμπνεύστηκε και διακίνησε» αυτό το ΔΟΛΙΟ σενάριο.

Είναι προφανές ότι με το καλημέρα της Νέας ΜΕΡΑς κάποιοι ήδη ανέλαβαν εργολαβικά την κατασυκοφάντηση μου.
Θα βγουν ζημιωμένοι……»
http://newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg