Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Θα πληρώσει;; Άρθρο στήλης για τον κ. Καπερνάρο


(Αντιγράφουμε από τα ΝΕΑ-Παπαχρήστου)

Δεν έχουν τέλος τα βάσανα ορισμένων καλών πελατών της στήλης, γεγονός το οποίο μου δημιουργεί και εμένα πρόβλημα.

Πως να περάσεις καλά αυτές τις υπέροχες καλοκαιρινές βραδιές, όταν φίλοι, με τους οποίους πέρασες όλο τον χειμώνα, βρίσκονται σε τόσο δυσχερή θέση. Να, ας πούμε...
αισθάνομαι μεγάλη στενοχώρια αυτή την περίοδο διότι ο καλός... ενάγων μου Βασίλης - έχω μια ακόμη αγωγή έτοιμη-  Καπερνάρος έχει βρεθεί αντιμέτωπος με μια καταιγίδα ελέγχων από το ΣΔΟΕ, οι οποίοι δυστυχώς  φαίνεται ότι τον βρήκαν εντελώς ανοιχτό με την καλή έννοια.

ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΟΥ, ο περί ου ο λόγος δικηγόρος και ουχί δικολάβος, ο οποίος κοσμεί την πολιτική ζωή της χώρας και διαπρέπει εσχάτως ως αναπληρωτής κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος Π. Καμμένος & Σια Ανεξάρτητοι Ελληνες, αν και εκλήθη κατ' επανάληψιν να προσκομίσει στο ΣΔΟΕ στοιχεία από τα οποία να αποδεικνύεται ότι δεν έχει αποκρύψει φορολογητέα ύλη (θα το πω όσο πιο κομψά γίνεται), απέφυγε να το κάνει.

Συγκεκριμένα, αν και του δόθηκαν, τη αιτήσει του, αλλεπάλληλες προθεσμίες να προσκομίσει τα βιβλία του συνολικά 60 ημέρες για τα έτη 2005 και μεταγενέστερα, δυστυχώς  δεν κατάφερε να συγκεντρώσει προφανώς τα απαιτούμενα στοιχεία και τώρα το ΣΔΟΕ συντάσσει πράξεις καταλογισμού για τις (απίθανες) διαφορές που έχουν προκύψει μεταξύ αυτών που είχε δηλώσει στην Εφορία και αυτών που εντόπισαν οι έλεγχοι...

Προσωπικά θεωρώ όλο αυτό το σκηνικό ως άλλη μια απόπειρα να φιμωθεί μια γνήσια αντιμονοπωλιακή φωνή, όπως του συγκεκριμένου πολιτικού δικηγόρου και όχι δικολάβου, και φυσικά τάσσομαι στο πλευρό του καταγγέλλοντας το βρώμικο σχέδιο Σαμαρά! 
 
ΑΙΣΧΟΣ...

Επειδή, πάντως, διαβλέπω ότι δεν πρόκειται να ανασταλεί ή να ανακοπεί αυτή η επίθεση που δέχονται οι υγιείς δυνάμεις του λαού από τα όργανα της τροϊκανής χούντας, συστήνω στον καλό πελάτη μου δικηγόρο και ουχί δικολάβο Καπερνάρο, να πληρώσει τον καταλογισμό που θα του επιβληθεί.
Διότι σε διαφορετική περίπτωση, μου είπαν, καιροφυλακτεί ο δικαστικός βραχίονας της τροϊκανής χούντας να τον στείλει πακέτο με την κατηγορία της προσαύξησης περιουσίας άνευ εκδόσεως σχετικών παραστατικών-  δηλαδή άσ' τα να πάνε Βασίλη μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg