Αναγκαίο βήμα, κλείσιμο ορισμένης διάρκειας, μοναδική δυνατότητα να εκπληρωθούν οι απαιτήσεις της τρόικας. Όλα αυτά ακούστηκαν από τα χείλη του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη στην γερμανική εφημερίδα Die Welt....
Ο κ. Χατζηδάκης δείχνει ως μόνο υπεύθυνο τον Αντώνη Μανιτάκη αφού λέει: "Δεδομένου ότι από την πλευρά του ο αρμόδιος υπουργός δεν κατέθεσε προτάσεις, δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να κλείσουμε τον σταθμό".
Για την ΕΡΤ
Ο κ. Χατζηδάκης δεν θεωρεί λανθασμένη την απόφαση να κλείσει και με τον τρόπο που έκλεισε η ΕΡΤ.
"Όχι, η προσωρινή διακοπή του προγράμματος της ΕΡΤ ήταν ένα αναγκαίο βήμα", τονίζει. Και συνεχίζει: "Πρόκειται για κλείσιμο ορισμένης διάρκειας, προκειμένου να αρχίσει μετά από μια αναδιάρθρωση η επαναλειτουργία της, με μικρότερο όμως κόστος και λιγότερο μεγαλειώδεις αξιώσεις. Επιπλέον ήταν η μοναδική δυνατότητα να εκπληρωθούν οι απαιτήσεις της τρόικας που αναμένει από εμάς την κατάργηση 4.000 θέσεων εργασίας στο δημόσιο μέχρι το τέλος του χρόνου. Μέχρι τα τέλη Μαΐου έπρεπε να βρούμε 2.000 θέσεις προς κατάργηση. Δεδομένου ότι από την πλευρά του ο αρμόδιος υπουργός δεν κατέθεσε προτάσεις, δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να κλείσουμε τον σταθμό".
Μάλιστα, παρά τις αντιδράσεις που έχουν προκληθεί και παρά το γεγονός ότι αγνοείται επιδεικτικά από την κυβέρνηση η απόφαση του ΣτΕ που διατάσσει να φύγει το "μαύρο", ο κ. Χατζηδάκης χαρακτηρίζει το κλείσιμο της ΕΡΤ "ένδειξη αποφασιστικότητας της κυβέρνησης να επιλύσει τα προβλήματα της Ελλάδας ακόμη κι αν είναι υψηλό το πολιτικό κόστος".
ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Σε επισήμανση της εφημερίδας ότι η σημερινή κυβέρνηση δίνει την εντύπωση ότι δεν θέλει να προχωρήσει σε ιδιωτικοποιήσεις, ο υπουργός Ανάπτυξης τονίζει ότι η Ελλάδα θα τηρήσει τις δεσμεύσεις της, αναφέρεται στην πώληση της ΔΕΣΦΑ, προαναγγέλλει νέο διαγωνισμό για τη ΔΕΠΑ, ενώ όσον αφορά την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης λιμένων και περιφερειακών αεροδρομίων, τονίζει ότι έχει ήδη εκδηλωθεί ενδιαφέρον από τη γερμανική Fraport αλλά και το αεροδρόμιο του Μονάχου.
Λέει επίσης για τον ΟΣΕ ότι υπάρχουν ήδη τρεις ενδιαφερόμενοι, οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι, αλλά και διαχειριστές σιδηροδρόμων από τη Ρωσία και την Κίνα.
ΕΥΕΛΠΙΣΤΕΙ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Ερωτηθείς τέλος, εάν ένα δεύτερο κούρεμα του ελληνικού χρέους θα ήταν η ένδειξη αλληλεγγύης την οποία ζητά ο ίδιος από τους ευρωπαίους εταίρους, ο κ. Χατζηδάκης απαντά ότι «εκπληρώνουμε τους όρους της τρόικας και κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να επιτύχουμε στο τέλος του χρόνου ένα διαρθρωτικό πλεόνασμα. Εάν φανούμε αξιόπιστοι και εκπλήξουμε θετικά, είμαι βέβαιος ότι οι Ευρωπαίοι θα επιδείξουν την αλληλεγγύη τους προς την Ελλάδα. Η καλύτερη απόδειξη είναι η δουλειά μας».
"ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ" Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ
Η γερμανική κυβέρνηση πάντως, απέκλεισε σήμερα εκ νέου κατηγορηματικά το ενδεχόμενο ενός νέου κουρέματος.
Σε δηλώσεις του στο Reuters, o εκπρόσωπος των Χριστιανοδημοκρατών για θέματα προϋπολογισμού Νόρμπερτ Μπάρτλε τονίζει ότι «είναι εξοργιστικό ότι πολιτικοί στην Ελλάδα εικοτολογούν εκ νέου για ένα κούρεμα. Αυτό προκαλεί φρούδες ελπίδες», όπως είπε, που δεν έχουν καμία σχέση με τα σημερινά δεδομένα.
(Πηγή )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg