Άποψη των εγκαταστάσεων του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, θυγατρικής της κινεζικής Cosco στον εμπορευματικό λιμένα του Νέου Ικονίου (ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ) |
Το θέμα μάλιστα ανέφεραν οι πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας
βρίσκεται από την Τετάρτη στο γραφείο του Πρωθυπουργού. Παράγοντες της
αγοράς αναφέρουν ότι αν πράγματι η συμφωνία επετεύχθη αυτό θα
δημιουργήσει θετική εικόνα ως προς το επενδυτικό κλίμα για τη χώρα μας,
ενώ θα επιβεβαιωθεί για άλλη μια φορά το άριστο κλίμα συνεργασίας με την
κινεζική πλευρά.
O ΣΕΠ (Cosco) ζητά το εγγυημένο αντάλλαγμα που καταβάλει κάθε χρόνο στον ΟΛΠ να διαμορφωθεί με τα επίπεδα του ΑΕΠ του 2013
που έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση και να συνδεθεί με τις
παραμέτρους του διαγωνισμού για την κατασκευή της προβλήτας ΙΙΙ στη
δυτική πλευρά μιας επένδυσης 224 εκατ. € και της κατασκευή της νέας
προβλήτας πετρελαιοειδών για λογαριασμό του ΟΛΠ, με αποπληρωμή από τον
οργανισμό, με πολύ μικρό επιτόκιο.
Η κινεζική πλευρά τονίζει, ότι με την κατασκευή της προβλήτας ΙΙΙ
στη δυτική πλευρά, ο αριθμός των διακινούμενων φορτίων θα ανέλθει από τα
3,7 εκατ. TEU στα 6,7 ΤEU, εκτιμώντας, ότι το λιμάνι του Πειραιά θα
γίνει επιπλέον ανταγωνιστικό και πιο ελκυστικό, με πολλαπλά οφέλη για
την ελληνική οικονομία.
Επίσης, ο ΣΕΠ (Cosco) έχει δεσμευθεί, ότι θα κατασκευάσει τη νέα
προβλήτα πετρελαιοειδών για λογαριασμό του ΟΛΠ, που θα εξοφλήσει ο
Οργανισμός σε 15 χρόνια.
Όπως ανακοίνωσε η μητρική εταιρεία της ΣΕΠ, Cosco Pacific, τον Ιούλιο του 2013
που ήταν και ο πρώτο μήνας λειτουργίας του νέου προβλήτα ΙΙΙ στην
ανατολική πλευρά, διακινήθηκαν συνολικά από τον ΣΕΠ, 208,6 χιλιάδες
εμπορευματοκιβώτια, έναντι 168,8 τον μήνα Ιουλίου του 2012 μια αύξηση
της τάξεως του 23,6%.
Από τις αρχές του 2013 και μέχρι και τον Ιούλιο του 2013 η ΣΕΠ
διαχειρίστηκε 1,369.2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, έναντι 1,222 εκατ.
εμπορευματοκιβώτια την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Ιανουάριος - Ιούλιος
2012), μια αύξηση της τάξης του 12%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg