– Ούτε ένας δεν κατέθεσε προσφορά
Άγονος κηρύχθηκε, σήμερα, καθώς δεν κατατέθηκαν προσφορές και ο δεύτερος διαγωνισμός, που είχε προκηρύξει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) για την...
κατασκευή και λειτουργία μαρίνας αναψυχής, ελλιμενισμού 218 σκαφών, στην πρώτη προβλήτα.
Πλέον, η ΟΛΘ ΑΕ εξετάζει το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσει η ίδια το έργο, καθώς λίγους μήνες μετά το "ναυάγιο" του πρώτου διαγωνισμού, τον περασμένο Απρίλιο, το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη μαρίνα εξακολουθεί να παραμένει αδρανές.
Κι αυτό παρότι η μαρίνα χωροθετείται σε εξαιρετικά προνομιακό σημείο του λιμανιού (στην πλευρά που "κοιτάζει" προς την πλατεία Αριστοτέλους), ενώ ο ιδιώτης που θα την αναλάμβανε θα είχε τη διαχείρισή της για μια περίοδο 35 ετών.
Με μια λιτή ανακοίνωση, ο ΟΛΘ ενημερώνει ότι "η προθεσμία έληξε σήμερα στις 2.30 το μεσημέρι, χωρίς να εμφανιστεί κάποιος ενδιαφερόμενος, παρά το γεγονός ότι κάποιοι είχαν προμηθευτεί τα σχετικά τεύχη. Τις επόμενες εβδομάδες, το ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ θα αποφασίσει για το μέλλον του έργου. Θα εξετάσει, δηλαδή, τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει η ίδια το έργο, που εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης και την αισθητική αναβάθμιση του κέντρου της πόλης".
Η απουσία ενδιαφέροντος φαίνεται ότι σχετίζεται και με την οικονομική κρίση, γεγονός που είχε θίξει και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ Στέλιος Αγγελούδης, στη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξης Τύπου. Συγκεκριμένα, ο κ.Αγγελούδης, σχολιάζοντας το "ναυάγιο" του πρώτου διαγωνσμού, είχε τότε επισημάνει ότι αντιλαμβάνεται πως η οικονομική συγκυρία είναι δύσκολη, με αποτέλεσμα να αποτρέπεται το επενδυτικό ενδιαφέρον.
Επιπρόσθετα, όπως σχολιάζουν παράγοντες της αγοράς, η συνολικότερη κινητικότητα, που καταγράφεται από το ΤΑΙΠΕΔ, για τις ελληνικές μαρίνες και τουριστικά λιμάνια, φαίνεται ότι κάνει τους υποψήφιους επενδυτές να τηρούν στάση αναμονής, πριν αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους, καθώς υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι "στόχοι"...
Άγονος κηρύχθηκε, σήμερα, καθώς δεν κατατέθηκαν προσφορές και ο δεύτερος διαγωνισμός, που είχε προκηρύξει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) για την...
κατασκευή και λειτουργία μαρίνας αναψυχής, ελλιμενισμού 218 σκαφών, στην πρώτη προβλήτα.
Πλέον, η ΟΛΘ ΑΕ εξετάζει το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσει η ίδια το έργο, καθώς λίγους μήνες μετά το "ναυάγιο" του πρώτου διαγωνισμού, τον περασμένο Απρίλιο, το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη μαρίνα εξακολουθεί να παραμένει αδρανές.
Κι αυτό παρότι η μαρίνα χωροθετείται σε εξαιρετικά προνομιακό σημείο του λιμανιού (στην πλευρά που "κοιτάζει" προς την πλατεία Αριστοτέλους), ενώ ο ιδιώτης που θα την αναλάμβανε θα είχε τη διαχείρισή της για μια περίοδο 35 ετών.
Με μια λιτή ανακοίνωση, ο ΟΛΘ ενημερώνει ότι "η προθεσμία έληξε σήμερα στις 2.30 το μεσημέρι, χωρίς να εμφανιστεί κάποιος ενδιαφερόμενος, παρά το γεγονός ότι κάποιοι είχαν προμηθευτεί τα σχετικά τεύχη. Τις επόμενες εβδομάδες, το ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ θα αποφασίσει για το μέλλον του έργου. Θα εξετάσει, δηλαδή, τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει η ίδια το έργο, που εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης και την αισθητική αναβάθμιση του κέντρου της πόλης".
Η απουσία ενδιαφέροντος φαίνεται ότι σχετίζεται και με την οικονομική κρίση, γεγονός που είχε θίξει και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ Στέλιος Αγγελούδης, στη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξης Τύπου. Συγκεκριμένα, ο κ.Αγγελούδης, σχολιάζοντας το "ναυάγιο" του πρώτου διαγωνσμού, είχε τότε επισημάνει ότι αντιλαμβάνεται πως η οικονομική συγκυρία είναι δύσκολη, με αποτέλεσμα να αποτρέπεται το επενδυτικό ενδιαφέρον.
Επιπρόσθετα, όπως σχολιάζουν παράγοντες της αγοράς, η συνολικότερη κινητικότητα, που καταγράφεται από το ΤΑΙΠΕΔ, για τις ελληνικές μαρίνες και τουριστικά λιμάνια, φαίνεται ότι κάνει τους υποψήφιους επενδυτές να τηρούν στάση αναμονής, πριν αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους, καθώς υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι "στόχοι"...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg