Πρόκειται για τον κάθετο άξονα 75 «Κομοτηνή – Νυμφαία -
Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα», τον κάθετο άξονα 80 «Αρδάνιο-Ορμένιο»
(Παράκαμψη Διδυμότειχου) και το αριστερό παράπλευρο οδικό δίκτυο (S.R)
«Ράχες – Πελασγία»...
1. Κάθετος άξονας 75 «Κομοτηνή – Νυμφαία - Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα»
Ο Κάθετος Άξονας 75 της Εγνατία Οδού «Κομοτηνή – Νυμφαία – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα», μήκους 17 χλμ περίπου, ο οποίος δια μέσου του βελτιωμένου υφιστάμενου οδικού δικτύου της περιοχής συνδέεται με την Κομοτηνή και την Εγνατία Οδό. Στην απόδοση του έργου, που θα γίνει σε κυκλοφορία στις 9 Σεπτεμβρίου, θα παραστεί ο Στράτος Σιμόπουλος Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων.
Ο Κάθετος Άξονας 75 αποτελεί μέρος του Πανευρωπαϊκού Άξονα ΙΧ και συνδέει την Εγνατία Οδό με το συνοριακό σταθμό Μάκαζας (Βουλγαρία) και το κύριο οδικό δίκτυο της Βουλγαρίας. Σύμφωνα με το υπουργειό, η ολοκλήρωση της κατασκευής του άξονα «αποτελεί έργο προτεραιότητας σε εθνικό επίπεδο καθώς συμβάλλει στη σύνδεση της Βόρειας Ελλάδας με τις Βαλκανικές χώρες και στην αύξηση της προσπελασιμότητας των περιοχών που διατρέχει ενισχύοντας την εθνική αναπτυξιακή στρατηγική στον τομέα των μεταφορών».
Το τμήμα του άξονα που αποδίδεται στην κυκλοφορία περιλαμβάνει 2 Ισόπεδους Κόμβους, 3 τεχνικά κάτω διαβάσεων και 5 Σήραγγες συνολικού μήκους 1,75 χλμ. Το μεγαλύτερο μέρους του τμήματος διασχίζει ορεινό ανάγλυφο με αποτέλεσμα την κατασκευή δεκάδων υψηλών ορυγμάτων και επιχωμάτων. Το κόστος κατασκευής του τμήματος αυτού ανέρχεται σε 90 εκ. €. ενώ χρηματοδοτήθηκε στο πλαίσιο του Ε.Π./ΟΑΛΑΑ του Γ΄ΚΠΣ και στο πλαίσιο του ΕΠ/Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας του ΕΣΠΑ. Σημειώνεται, ότι στο παραπάνω τμήμα επιτρέπεται, σε πρώτη φάση για διάστημα 6 μηνών, η κυκλοφορία οχημάτων μέχρι 3,5 τόνους και λεωφορεία ενώ θα απαγορευθεί η κυκλοφορία οχημάτων που μεταφέρουν επικίνδυνα φορτία.
2. Κάθετος άξονας 80 «Αρδάνιο-Ορμένιο» (Παράκαμψη Διδυμότειχου)
Αποδίδεται σε κυκλοφορία, στις 9 Σεπτεμβρίου 2013, το τελευταίο τμήμα μήκους 500 μ. περίπου, «Μάνδρα-Ψαθάδες» του Κάθετου Άξονα 80 της Εγνατίας Οδού «Αρδάνιο- Ορμένιο» το οποίο συνδέεται με την Παράκαμψη του Διδυμότειχου. Σύμφωνα με το υπουργείο, με την παράδοση του συγκεκριμένου τμήματος αναμένεται η αναβάθμιση του επιπέδου της οδικής κυκλοφορίας τόσο στο θέμα της ασφάλειας όσο και της άνεσης της κυκλοφορίας.
3. Αριστερό παράπλευρο οδικό δίκτύο (S.R) «Ράχες – Πελασγία»
Αποδίδεται σε κυκλοφορία, στις 6 Σεπτεμβρίου 2013, το έργο του αριστερού παράπλευρου αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ στην περιοχή των Ραχών Φθιώτιδας. Το έργο, συνολικού μήκους 3.300μ περίπου που περαιώθηκε στις 26-8-2013, αποκαθιστά τη συνέχεια του αριστερού παράπλευρου οδικού δικτύου (S.R) στην περιοχή μεταξύ Ραχών και Πελασγίας και αποτελεί τη λύση σε ένα πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το υπουργείο, εξυπηρετεί τη μετακίνηση των δημοτών του Δήμου Στυλίδας εντός των ορίων του Δήμου, χωρίς να απαιτείται πλέον στις εσωτερικές μετακινήσεις τους, η χρήση του Π.Α.Θ.Ε. και η καταβολή του αντιτίμου των διοδίων.
Επίσης, το συγκεκριμένο έργο αποτελεί και εναλλακτική διαδρομή διοχέτευσης της κυκλοφορίας των οχημάτων σε περίπτωση που παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα στον Π.Α.Θ.Ε.
«Οι οδικοί άξονες αποτελούν εθνικές υποδομές. Δημιουργούν θέσεις εργασίας, βελτιώνουν τις ζωές των ανθρώπων, δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον για επενδύσεις. Επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα της χώρας και είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για την
ευημερία της κοινωνίας. Ο άξονας «Κομοτηνή – Νυμφαία – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα» αναβαθμίζει τους διεθνείς άξονες μεταφορών, το τμήμα «Αρδάνιο-Ορμένιο» βελτιώνει τις συνθήκες οδικής ασφάλειας στην περιοχή και το έργο στις Ράχες Φθιώτιδας εξυπηρετεί την τοπική κοινωνία,
προσφέροντας εναλλακτικές διαδρομές. Προχωρούμε στην επιτάχυνση όλων των έργων ώστε να παραδοθούν γρηγορότερα στους πολίτες.», δήλωσε σχετικά ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg