Την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου προς το λιμάνι του Λαυρίου... ξαναζεσταίνει η ΕΡΓΟΣΕ, η θυγατρική εταιρεία διαχείρισης των έργων του ΟΣΕ...
Η επέκταση του σιδηροδρόμου προς το λιμάνι του Λαυρίου, εντάσσεται στο συνολικό σχέδιο της ΕΡΓΟΣΕ να φτάσει το τρένο, με σύγχρονες υποδομές, σε όλα τα μεγάλα εμπορικά λιμάνια της χώρας και κυρίως σε αυτά του Βόλου, της Καβάλας, της Αλεξανδρούπολης, της Πάτρας και της Θεσσαλονίκης.
Ειδικότερα, όσον αφορά την επέκταση προς το Λαύριο, αυτή τη στιγμή επικαιροποιούνται οι σχετικές μελέτες και εφόσον όλα εξελιχθούν ομαλά ως προς τη χρηματοδότησή του, το έργο αναμένεται να ενταχθεί στο επόμενο κοινοτικό πλαίσιο και θα ολοκληρωθεί το 2020.
Το «πράσινο φώς» για να ξεκινήσει την διαδρομή του προς το Λαύριο ο προαστιακός, έδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή η οποία ενέκρινε τη χορήγηση ενίσχυσης ύψους έως 1,8 εκατ. ευρώ για τη διενέργεια της β΄ φάσης της σχετικής μελέτης του έργου.
Συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό από την ΕΡΓΟΣΕ, η Ε.Ε. ενέκρινε τις προηγούμενες ημέρες το έργο κοινού ενδιαφέροντος «Μελέτες Β΄ Φάσης - Τμήμα προαστιακού σιδηρόδρομου Αττικής: Κόμβος Κορωπίου - Λιμένας Λαυρίου», το οποίο είναι ενταγμένο στο διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών .
Το σχέδιο της επέκτασης προς το Λαύριο, προβλέπει την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 31 χλμ., που θα ξεκινά από τον σημερινό κόμβο του προαστιακού στο Κορωπί και θα καταλήγει στο Νέο Λιμένα Λαυρίου.
Το έργο της επέκτασης του προαστιακού προς το Λαύριο αποτελεί βασικό στόχο του Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας. Υπενθυμίζεται, ότι η μελέτη του έργου ανατέθηκε το 2006 με συγχρηματοδότηση από πιστώσεις των Διευρωπαϊκών Δικτύων.
Η μελέτη αυτή πραγματοποιήθηκε με μεγάλες καθυστερήσεις, κυρίως λόγω των διαφωνιών που υπήρχαν, ως προς τη διαδρομή της νέας γραμμής, μεταξύ των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Η καινούργια γραμμή προβλέπεται να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς (στο Μαρκόπουλο και στο λιμάνι του Λαυρίου) και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρίτη, Περιγιάλι, Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου).
Με την ολοκλήρωσή της το 2020, θα είναι η πρώτη φορά που το Λαύριο θα εξυπηρετηθεί από το σιδηρόδρομο, μετά την κατάργηση του Λαυρευωτικού Σιδηρόδρομου (γραμμή Λαυρίου - Αγίων Αναργύρων), σταδιακά μεταξύ των ετών 1957 και 1962.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg