Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Σπανούλης: «Έμεινα στην ομάδα που ήθελα να είμαι»

«Έμεινα στην ομάδα που ήθελα να είμαι» είπε ο Σπανούλης
  (Φωτογραφία:  Intime )
 
Ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει απόψε (20:00, ΔΤ) τη Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής και ο Βασίλης Σπανούλης με συνέντευξή του στην τουρκική «Vatan» τόνισε ότι «το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό για το μέλλον της Φενέρ στη διοργάνωση και είμαι βέβαιος πως θα έχουμε πολύ δύσκολο έργο».

Επίσης, ο αρχηγός των Ερυθρολεύκων αναφέρθηκε στην πρόταση που είχε από την Γαλατάσαραϊ αλλά και στην ανανέωσή του με τον Ολυμπιακό, ενώ παράλληλα μίλησε για το τουρκικό μπάσκετ και για... ποδόσφαιρο.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Σπανούλης:

 
«Γράφτηκαν πολλά και για τη Γαλατάσαραϊ, αλλά εγώ ανανέωσα με τον Ολυμπιακό και έμεινα στην ομάδα που ήθελα να είμαι. Συζητήσαμε με τους προέδρους και συμφωνήσαμε. Ο Ολυμπιακός είναι η μοναδική ομάδα στο μυαλό μου».

Για το αποψινό παιχνίδι με τη Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ του Ζέλικο Ομπράντοβιτς τόνισε:
«Το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό για το μέλλον της Φενέρ στη διοργάνωση και είμαι βέβαιος πως θα έχουμε πολύ δύσκολο έργο. Για να πάρεις πλεονέκτημα έδρας χρειάζεσαι τρεις σημαντικές νίκες εκτός έδρας. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε για να περάσουμε στα προημιτελικά και να έχουμε όσο το δυνατόν καλύτερο πλασάρισμα στον όμιλο».

Ο Σπανούλης απέφυγε να κάνει προγνωστικά για το Final Four ή έστω τα προημιτελικά:
«Υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος στη διοργάνωση και είναι δύσκολο να κάνουμε προγνωστικά. Υπάρχουν πολλές δυνατές ομάδες, όπως η Ρεάλ, η Μπαρτσελόνα, η Φενέρ, ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, η Μακάμπι, η ΤΣΣΚΑ και η Αρμάνι. Κάποιες από αυτές θα πρέπει να μείνουν έξω από το Final Four».

Η άποψή του για το μπάσκετ στη γειτονική χώρα:
«Το τουρκικό μπάσκετ έχει παρουσιάσει τεράστια πρόοδο και ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Έχουν γίνει μεγάλες επενδύσεις, οι ομάδες έχουν ενισχυθεί με σπουδαίους παίκτες κι έχουν γίνει συμφωνίες με καλούς προπονητές».

Τέλος, ο Σπανούλης δήλωσε... ποδοσφαιρόφιλος:
«Πέρα από το μπάσκετ παρακολουθώ και ποδόσφαιρο και τένις. Είμαι μεγάλος θαυμαστής του Μέσι, του Ρονάλντο και του Ιμπραΐμοβιτς», ανέφερε.
 
 
 
 
ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg