Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Δύο κινητήρες ντίζελ και ένας βενζίνης για το νέο Nissan QASHQAI


http://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/11/Nissan-Qashqai-2014-14-700x466.jpg

Προσφέροντας εξαιρετική ποιότητα κύλισης, σε συνδυασμό με τη δύναμη ενός SUV, το νέο Nissan QASHQAI, εφοδιάζεται με μια σειρά από εξαιρετικά αποτελεσματικούς κινητήρες πετρελαίου και  βενζίνης, που πραγματικά ξεπερνούν τις προσδοκίες των οδηγών τους...


Η γκάμα απαρτίζεται από 3 κινητήρες : έναν βενζίνης και 2 πετρελαίου, με δυνατότητα επιλογής κίνησης στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεταξύ χειροκίνητων κιβωτίων ταχυτήτων αλλά και του ολοκαίνουργιου  αυτόματου Xtronic.

Βενζίνη
1.2 DIG-T 115PS ( 85kW )
Σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, αυτό το προηγμένο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ, αποδίδει 115PS ( 85kW ) και παράγει 190Nm ροπής. Παρά το μικρό του μέγεθος , ο κινητήρας των  1,2  λίτρων έχει τέτοια σπιρτάδα, που  προσφέρει  επιτάχυνση και ευελιξία, μεγαλύτερη από τον απερχόμενο κινητήρα βενζίνης των  1,6 λίτρων.

Με μικρότερο βάρος και μεγαλύτερη λειτουργική απόδοση, ο κινητήρας αυτός παράγει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές ρύπων αλλά και κατανάλωση, ήτοι 129g/km CO2 ( 15g/km λιγότερο από τον απερχόμενο κινητήρα  βενζίνης των 1,6 λίτρων ), ενώ η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 5,6 l/100km ( 0,6 l/100 βελτιωμένη σε σχέση με τον προηγούμενο των   1.6 λίτρων).

Όπως όλοι οι κινητήρες της νέας σειράς QASHQAI , ο 1.2 DIG-T είναι εξοπλισμένος με  σύστημα Start / Stop ως στάνταρ, ενώ στα πλεονεκτήματά του εντάσσονται μια  σειρά από τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμων, συμπεριλαμβανομένων των βελτιστοποιημένων σχέσεων μετάδοσης, καθώς  και των  ειδικών λιπαντικών  με χαμηλό ιξώδες.

Diesel
1.5 dCi 110PS ( 81kW )
Η τελευταία εξέλιξη στον βραβευμένο αυτόν πετρελαιοκινητήρα,  είναι η αφενός η πιο καθαρή καύση  με εκπομπές CO2 μόλις 99g/km και κατ’ επέκταση μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, αλλά και η αύξηση της ροπής κατά 20Nm.

Παράλληλα, μια σειρά σημαντικών αλλαγών στα εσωτερικά μέρη του κινητήρα έχουν ως αποτέλεσμα την πιο αθόρυβη λειτουργία του, ενώ και το συνολικό του βάρος έχει μειωθεί, χάρη στα νέα του συστατικά μέρη.

Ο κινητήρας διαθέτει επίσης το  αυτόματο σύστημα Start / Stop της Nissan , με υψηλής απόδοσης τεχνολογία “έξυπνης” διαχείρισής του, που διασφαλίζει την επανεκκίνηση του εντός 0,5 δευτερολέπτων, εφόσον πατηθεί ο  συμπλέκτης.

Όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου , ο 1.5 dCi θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία  των crossover,  με μικτό κύκλο μόλις 3,8 l/100km, όπου του προσδίδει μια μέγιστη αυτονομία 1528 χιλιομέτρων !

1.6 dCi 130PS ( 96kW )
Τοποθετημένος στην κορυφή της γκάμας των πετρελαιοκινητήρων του QASHQAI , ο 1.6 dCi προσφέρεται με την επιλογή κίνησης στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς. Ισχύος 130PS ( 96kW), ο συγκεκριμένος πετρελαιοκινητήρας είναι από τους πιο προηγμένους στην κατηγορία του, με μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες που  μεγιστοποιούν την ωφέλεια στην κατανάλωση καυσίμου αλλά και με μειωμένες εκπομπές CO2.

Μεταξύ των πολλών καινοτομιών του 1,6 dCi, συναντώνται το σύστημα  της χαμηλής πίεσης ανακύκλωσης των καυσαερίων, αλλά και  τη θερμικής διαχείρισης μέσω της βαλβίδας (που κλείνει κατά τις κρύες εκκινήσεις, εμποδίζοντας το νερό να κυκλοφορεί γύρω από τους θαλάμους καύσης για ταχύτερη προθέρμανση), για ακόμα χαμηλότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου αλλά και CO2.

Η θερμική διαχείριση του 1.6 dCi είναι πλέον πολύ πιο αποτελεσματική με μειωμένη φάση προθέρμανσης, μειώνοντας τις απώλειες τριβής αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.
Σε κίνηση στους δύο τροχούς, το 1.6 dCi έχει εκπομπές CO2 115g/km και μικτό κύκλο  κατανάλωσης μόλις 4,4 l/100km .

Η Xtronic έκδοση έχει εκπομπές ρύπων στα  119g/km και μικτή κατανάλωση  4,6l/100km , ενώ στην τετρακίνητη έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο, τα μεγέθη διαμορφώνονται σε 129g/km και 4,9 l/100km, αντίστοιχα.

Νέο κιβώτιο Xtronic
Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων XTronic, αναπτύχθηκε ειδικά για το νέο Nissan QASHQAI και είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα 1.6 dCi.

Αυτή, η πολύ προηγμένη τεχνολογία συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης, έχει σχεδιαστεί για να προσδώσει μια ομαλή, απόλυτα  φυσική εμπειρία οδήγησης.

Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα μεταβλητής μετάδοσης , το κιβώτιο Xtronic του QASHQAII “μιμείται” τη συμπεριφορά των παραδοσιακών, αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων, πολλαπλών σχέσεων, κατά τη διάρκεια της έντονης επιτάχυνσης, με κλιμακωτές αλλαγές.

Σε  ήπια οδήγηση, οι αλλαγές είναι  διακριτικά αισθητές, ώστε να υπάρχει απόλυτη ομαλότητα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το Xtronic, συνδυάζει το τερπνό μετά του ωφελίμου, δηλαδή εξαιρετικά ομαλή κύλιση με ήπια οδήγηση, αλλά και άμεση απόδοση κατά τη διάρκεια οδήγησης με υψηλές επιταχύνσεις.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg