Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Πόσο πάει το "μαλλί" της φετινής προεκλογικής εκστρατείας;;



Μειωμένο, σε σχέση με τα προ κρίσης δεδομένα, ωστόσο υψηλό παραμένει το κόστος της φετινής προεκλογικής εκστρατείας των υποψηφίων εν όψει διπλών εκλογών.
Πόσο πάει το "μαλλί"; Τι λένε οι σύμβουλοι επικοινωνίας;



Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους που δημοσιεύει σε έρευνα του το Mega, τα τα έξοδα της καμπάνιας για να κατέβει ένας πολίτης υποψήφιος στις εκλογές ξεκινούν από τα 5.000-7.000 ευρώ, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις τα κόστος εκτοξεύεται αναλόγως με τις προθέσεις του υποψηφίου.

Υπεύθυνοι επικοινωνίας σημειώνουν ότι πλέον η "μάχη" δίνεται κυρίως στο διαδίκτυο και όχι στους παραδοσιακούς μέχρι σήμερα χώρους αντιπαράθεσης.

"Το Facebook και τα social media θέλουν προσοχή. Δεν μπορεί να τα διαχειριστεί ο οποιοσδήποτε γιατί θα εκτεθεί", σημειώνουν μεταξύ άλλων.

Πέραν όμως από τη διαχείριση της "εικόνας" από τις εταιρείες επικοινωνίας, υπάρχει και το στάνταρ τιμολόγιο:

Το κόστος για να θέσει κάποιος υποψηφιότητα για δήμαρχος ανέρχεται σε 100 ευρώ και για δημοτικός σύμβουλος 50 ευρώ, ενώ για την Περιφέρεια το κόστος  είναι 150 ευρώ

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg