Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Καταγγελίες Βύρωνα Πολύδωρα - Χρήστου Ζώη



Πολλά και διάφορα ανέφερε ο Πρόεδρος της Ένωσης για την Πατρίδα και τον Λαό", Βύρων Γ. Πολύδωρας, κατά τη διάρκεια συνένευξής του στο Newsit και στον δημοσιογράφο Νίκο Ευαγγελάτο...


«Οι εχθροί μου στο Μαξίμου ήθελαν να με εξοντώσουν να με ρίξουν πιο χαμηλά ακόμα. Οι δημοσιογράφοι των ΝΕΩΝ ήταν οι εκτελεστές του σχεδίου εξόντωσής μου που τους υπαγόρευσαν άλλοι.

Καταγγέλω και τον Κανέλλη και τον Μουρούτη και τον Μητρόπουλο.

Δεν αισθάνομαι την ανάγκη να αποδείξω το αυταπόδεικτο. Ο Σαμαράς έχει διορίσει 35 Καλαματιανούς στην Βουλή και κάνει επίδειξη. Εχει διορίσει στην Βουλή, στην ΚΥΠ στο ΣΔΟΕ και προκαλεί την κοινωνία.

Η σχέση εμπιστοσύνης είναι κυρίαρχη στους μετακλητούς υπαλλήλους. Προτίμησα να έχω δίπλα μου για να μου δώσει και ένα φάρμακο την θυγατέρα μου. Θα τους προκαλέσω τώρα να μιλήσουν, ο τελευταίος βουλευτής που έχει τέσσερις.

Να παραιτηθούν όλοι απο τους μετακλητούς υπαλλήλους και να παραιτηθώ κι εγώ από την μια μετακλητή υπάλληλο που έχω.»

ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΩΗΣ

Αλλά και ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης, υποψήφιος Ευρωβουλευτής Χρήστος Ζώης, σχολίασε στο Twitter την δήλωση / παρέμβαση επί των εκλογών που επιχειρεί ο Γιάννης Πρετεντέρης, με το σημερινό άρθρο του στα “Νέα”, και με την οποία προτείνει "ΝΔ ή Ελιά. Άλλη επιλογή δεν υπάρχει", ως εξής:

"Χωρίς προσχήματα πια! Τον προτιμώ όμως έτσι τον κ.Πρετεντερη. Χωρίς τη δημοσιογραφική μπούργκα. Κανονική ντουντούκα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg