Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Θρίαμβος της Audi, στις 24 ώρες του Μαν

Τα προβλήματα στο turbo δεν μπόρεσαν ν' ανακόψουν την πορεία των Audi e tron προς το θριαμβευτικό 1 -2.

Οι Τρεγιέρ, Φάσλερ και Λότερερ μοιράστηκαν το αυτοκίνητο που πήρε την καρό σημαία ενώ οι Κρίστενσεν, ντι Γκράσι και Τζενέ έφεραν το δεύτερο Audi etron στο δεύτερο σκαλί του βάθρου...Πριν το θρίαμβο όμως υπήρξε δράμα...


Τόσο το ένα όσο και το άλλο Audi παρουσίασαν μετά την 17η ώρα νωρίς την Κυριακή το πρωί πρόβλημα στο turbo. Οι μηχανικοί της Γερμανικής εταιρείας αναγκάστηκαν να αλλάξουν υπερτροφοδότη κάτι που προς ώρας έφερε στην κορυφή της κατάταξης την Porsche 919 Hybrid των Γουέμπερ, Χάρτλεϊ και Μπερνάρντ. Όμως η 919 hybrid δεν ήταν στο ρυθμό των Audi και το πρώτο etron πέρασε το Γουέμπερ πριν το τέλος της 22ης ώρας όταν η Porsche αντιμετώπισε πρόβλημα.

Τα δυο αυτοκίνητα της Porsche εγκατέλειψαν τελικά την προσπάθεια και η μια 919 τερμάτισε απλά και μόνο για την καρό σημαία μετά από αλλαγή κιβωτίου. Αυτό έφερε αναπάντεχα την Toyota στο βάθρο. Τα αυτοκίνητα της Ιαπωνικής εταιρείας ήταν ξεκάθαρα στην κορυφή στο πρώτο μέρος του αγώνα ενώ μετέπειτα το αυτοκίνητο του Λαπιέ ενεπλάκη και σε ατύχημα κατά τη διάρκεια καταρρακτώδους βροχής.

Για περισσότερα δείτε εδώ...


Στην κατηγορία LPM2 κέρδισε η Jota Sport με το Zytek Nissna Z11SN.




Συνολικά η τελική κατάταξη του αγώνα ήταν:



Αποτελέσματα - 379 γύροι:

Θέση Κατηγορία Οδηγοί                    Ομάδα                      Χρόνος/ Διαφορά
 1.  P1     Fassler/Lotterer/Treluyer     Audi                  24h01m59.830s
 2.  P1     Di Grassi/Gene/Kristensen     Audi                        -3 γύροι
 3.  P1     Davidson/Lapierre/Buemi       Toyota                      -5 γύροι
 4.  P1     Prost/Heidfeld/Beche          Rebellion-Toyota           -19 γύροι
 5.  P2     Dolan/Tincknell/Turvey        Jota Zytek-Nissan          -23 γύροι
 6.  P2     Thiriet/Badey/Gommendy        TDS Ligier-Nissan          -24 γύροι
 7.  P2     Chatin/Panciatici/Webb        Signatech ORECA-Nissan     -24 γύροι
 8.  P2     Rast/Charouz/Capillaire       Loeb ORECA-Nissan          -25 γύροι
 9.  P2     Brundle/Mardenborough/S'skiy  OAK Ligier-Nissan          -25 γύροι
10.  P2     Klien/Hirsch/Brandela         Morand Morgan-Judd         -27 γύροι
11.  P2     Cheng/Tung/Fong               OAK Ligier-HPD             -32 γύροι
12.  P2     Frey/Mailleux/Lancaster       Race Perf ORECA-Judd       -37 γύροι
13.  GTE P  Bruni/Vilander/Fisichella     AF Ferrari                 -40 γύροι
14.  GTE P  Magnussen/Garcia/Taylor       Corvette                   -41 γύροι
15.  GTE P  Holzer/Makowiecki/Lietz       Manthey Porsche            -42 γύροι
16.  P2     Schell/Leutwiler/Roussel      Pegasus Morgan-Nissan      -43 γύροι
17.  GTE A  Poulsen/Hansson/Thiim         Aston Martin               -45 γύροι
18.  GTE P  Gavin/Milner/Westbrook        Corvette                   -46 γύροι
19.  GTE A  Ried/Bachler/Al Qubaisi       Proton Porsche             -47 γύροι
20.  GTE A  Perez-Companc/Cioci/Venturi   AF Ferrari                 -48 γύροι
21.  GTE A  Montecalvo/Roda/Ruberti       8Star Ferrari              -49 γύροι
22.  GTE A  Dempsey/Foster/Long           Dempsey Porsche            -50 γύροι
23.  P2     Kimber-Smith/McMurry/Dyson    Greaves Zytek-Nissan       -50 γύροι
24.  GTE A  Dalla Lana/Lamy/Nygaard       Aston Martin               -50 γύροι
25.  GTE A  Al Faisal/Neiman/Pumpelly     JMW Ferrari                -52 γύροι
26.  GTE A  Nakano/Ehret/Rich             Taisan Ferrari             -52 γύροι
27.  GTE A  Barthez/Pons/Ayari            Sofrev Ferrari             -54 γύροι
28.  GTE A  Krohn/Jonsson/Collins         Krohn Ferrari              -55 γύροι
29.  GTE A  Narac/Armindo/Hallyday        Imsa Porsche               -56 γύροι
30.  GTE A  Mowlem/Patterson/Hamilton     Ram Ferrari                -60 γύροι
31.  GTE P  MacNeil/Bleekemolen           Prospeed Porsche           -60 γύροι
32.  GTE A  Maris/Merlin/Helary           Imsa Porsche               -62 γύροι
33.  GTE P  Turner/Mucke/Senna            Aston Martin               -69 γύροι
34.  GTE P  Pilet/Bergmeister/Tandy       Manthey Porsche            -70 γύροι
35.  P2     Zlobin/Salo/Ladygin           SMP ORECA-Nissan           -76 γύροι
36.  GTE A  Mallegol/Bachelier/Blank      AF Ferrari                 -84 γύροι

Δεν τερμάτισαν:

     P1     Dumas/Jani/Lieb               Porsche                    348 γύροι
     P1     Bernhard/Webber/Hartley       Porsche                    346 γύροι
     P2     Ragues/Taylor/Ihara           Larbre Morgan-Judd         341 γύροι

Εγκατέλειψαν:

     P1     Wurz/Sarrazin/Nakajima        Toyota                     219 γύροι
     GTE A  Bertolini/Shaitar/Basov       SMP Ferrari                196 γύροι
     GTE A  Perrodo/Collard/Palttala      Prospeed Porsche           194 γύροι
     GTE P  Griffin/Parente/Leo           Ram Ferrari                140 γύροι
     P2     Rusinov/Pla/Canal             OAK Morgan-Nissan          120 γύροι
     GTE A  Mann/Case/Giammaria           AF Ferrari                 115 γύροι
     P2     Howson/Bradley/Imperatori     KCMG ORECA-Nissan           87 γύροι
     P1     Kraihamer/Belicchi/Leimer     Rebellion-Toyota            73 γύροι
     P2     Berthon/Gonzalez/Chandhok     Murphy ORECA-Nissan         73 γύροι
     P2     Munemman/Latif/Winslow        Greaves Zytek-Nissan        31 γύροι
     GTE P  Rigon/Kaffer/Beretta          AF Ferrari                  28 γύροι
     P1     Albuquerque/Bonanomi/Jarvis   Audi                        25 γύροι
     GTE A  Wyatt/Rugolo/Bird             AF Ferrari                  22 γύροι
     P2     Ladygin/Minassian/Mediani     SMP ORECA-Nissan             9 γύροι
     C      Ordonez/Reip/Motoyama         Nissan ZEOD                  5 γύροι

 



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg