Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Να τα, να τα!! Εμπλέκει και τον Μουρούτη, ο Μιχαλολιάκος!



Ο γενικός γραμματέας της Χρυσής Αυγής, κατά την τοποθέτησή του στη Βουλή επί του αιτήματος για άρση της ασυλίας του, μίλησε για το βίντεο Μπαλτάκου και επισήμανε ότι δεν ήταν ο μόνος που επιχείρησε να τους προσεταιριστεί, κάνοντας αναφορά στον διευθυντή του γραφείου του πρωθυπουργού Γ.Μουρούτη και σε δύο υπουργούς, τους οποίους δεν κατονόμασε, λέγοντας ότι είχαν μυστικές επαφές με βουλευτές της ΧΑ.


Η δήλωση Μουρούτη

Αρνείται ότι είχε οποιαδήποτε συνάντηση με τον αρχηγό της Χρυσής Αυγή, Νίκο Μιχαλολιάκο, ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού, Γιώργος Μουρούτης.

Η σύντομη δήλωση του κ. Μουρούτη σχετικά με την σημερινή αναφορά του Νίκου Μιχαλολιάκου στο πρόσωπό του στη Βουλή έχει ως εξής:

«Τον κ. Μιχαλολιάκο δεν τον έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου. Ούτε και κανένα άλλο στέλεχος ή βουλευτή της ΧΑ έχω συναντήσει,  ιδιωτικά ή τυχαία, ποτέ στη ζωή μου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αθλιότητα που έχω ακούσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg