Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Ανάβαση Pikes Peak με MiEV Evolution III - Δείτε και θρυλικό βίντεο του 1990

 

Η MMC τρέχει με δύο πλήρως ηλεκτροκίνητα αγωνιστικά MiEV Evolution III, που συνδυάζουν τα καλύτερα στοιχεία της ηλεκτροκίνησης της MMC με τεχνολογίες ελέγχου τετρακίνησης.


Έχει αγωνιστεί δύο φορές μέχρι τώρα στην Κατηγορία Ηλεκτρικών Οχημάτων - 2012 και 2013 - και φέτος, με το MiEV Evolution III, ευελπιστεί να πάρει την πρώτη της νίκη, αυτή τη φορά στη νέα τροποποιημένη ηλεκτρική κατηγορία Electric Modified Division.

Σχετικά με το MiEVEvolution III

Το αγωνιστικό MiEV Evolution III είναι μία βελτιωμένη και εξελιγμένη έκδοση του περσινού MiEV Evolution II. Τα βασικά εξαρτήματα όπως η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας, ο ηλεκτροκινητήρας υψηλής ισχύος και το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης (4WD) με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες παραμένουν, βελτιωμένα όμως, ώστε να παρέχουν καλύτερες επιδόσεις και κράτημα στις στροφές.

Για μείωση του βάρους στο σωληνωτό πλαίσιο, η σχεδίαση έχει βελτιστοποιηθεί και κάποια δομικά υλικά έχουν αντικατασταθεί.

Η συνολική ισχύς των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων έχει αυξηθεί από 400 kW σε 450 kW, ενώ τα ελαστικά αναβαθμίστηκαν από 260/650-18 σε 330/680-18 για καλύτερη μεταφορά της πρόσθετης ισχύος στο δρόμο.

Ανάλογα, η αεροδυναμική πίεση έχει αυξηθεί μέσω την νέας σχεδίασης αμαξώματος από ανθρακονήματα, της βελτιστοποιημένης  αεροτομής και άλλων λεπτομερών ρυθμίσεων στην αεροδυναμική σήραγγα.

Χάρη στην εξέλιξη του συστήματος ελέγχου δυναμικής S-AWC έχει βελτιωθεί ο έλεγχος ελκτικής πρόσφυσης και έχει μειωθεί η ολίσθηση κάθε τροχού. ελέγχοντας την συμπεριφορά του οχήματος με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια στο όριο της πρόσφυσης.

Σαν αποτέλεσμα, ο οδηγός μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως την εξαιρετική συμπεριφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια.

Πηγή

ΔΕΙΤΕ το θρυλικό φίλμ, της ανάβασης του 1990


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg