Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Ο Χάμιλτον έπιασε φωτιά από διαρροή καυσίμου στην Ουγγαρία

 Η W05 αναφλέγει από διαρροή καυσίμου λίγο μετά το ξεκίνημα της διαδικασίας απογοητεύοντας το Χάμιλτον.

Ο Βρετανός βρέθηκε σε πολύ δύσκολη θέση έως ότου απομακρυνθεί από το μονοθέσιο και μετέπειτα δεν έκρυβε την απογοήτευσή του. Ο Χάμιλτον δεν είχε πάρει χρόνο ακόμη αυτό σημαίνει πως αύριο θα εκκινήσει τελευταίος.


Είναι η 2η συνεχή φορά που ο Βρετανός μετά από μηχανικό πρόβλημα - στη Γερμανία έσπασε ο δίσκος φρένων - υποχρεώνεται να εκκινήσει από τις πίσω θέσεις του grid. Σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον αύριο να δούμε την προσπάθειά του ν' ανέβει στην κατάταξη και να φτάσει ως το βάθρο, αν τα καταφέρει!

Μιλώντας μετά το τέλος της διαδικασίας ήταν απογοητευμένος: "Πρέπει να φτάσουμε στο σημείο που θα τελειώσει η κακοτυχία. Πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά".

Ο Χάμιλτον δεν ήταν ο πρώτος πιλότος που αντιμετώπισε πρόβλημα, στιγμές προτού αναφλεγεί η Mercedes, ο Μαλντονάντο ακινητοποίησε την Lotus μένοντας επίσης εκτός διαδικασίας. Αναπόφευκτα εκτός Q2 έμειναν οι Χάμιλτον, Μαλντονάντο οπότε αρκετοί πιλότοι υπολογίζοντας ότι θα αποκλειστούν οι τέσσερις πιλότοι των δυο μικρών ομάδων ρίσκαραν να μην βγουν στην πίστα με τη μαλακή γόμα. Τελικά την πάτησε ο Ράικονεν. Ο Φινλανδός δε βγήκε με την μαλακή γόμα στο φινάλε και αποκλείστηκε από τη συνέχεια μαζί  με τους δυο πιλότους της Caterham, Κομπαγιάσι, Έρικσον, τον Τσίλτον της Marussia και τους Χάμιλτον, Μαλντονάντο. Είναι μια ακόμη κακή στιγμή για τον Iceman.  Αρκετοί πιλότοι έβαλαν την μαλακή γόμα της Pirelli από την πρώτη κιόλας περίοδο, καθώς ήταν σαφές από τις πρωινές ελεύθερες δοκιμές ότι υπερέχει έναντι της μέσης γόμας τουλάχιστον 1.5sec στο γύρο.

Το ξεκίνημα του Q2 βρήκε τα σύννεφα να πυκνώνουν και τους ανθρώπους των ομάδων να κοιτούν τον ουρανό ανησυχώντας για βροχή. Ο Πέρεζ αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το υδραυλικό κύκλωμα της μονάδας ισχύος της Force India την ώρα που ο Φέτελ έδειχνε ικανός να παρακολουθήσει ιάτ ρυθμό του Ρόσμπεργκ. Έτσι αποκλείστηκε από τη συνέχεια μαζί με τους Μπιανκί (Marussia), Γκουτιέρεζ, Σούτιλ (Sauber),  Κβιάτ (Toro Rosso) και Γκροζάν (Lotus).

Ο νεαρός Ρώσος με την Toro Rosso έκανε λάθος στην τελευταία του προσπάθεια ενώ βρίσκονταν στη στροφή 12. Έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου και κατέληξε εκτός πίστας χωρίς περιθώρια αντίδρασης.

Το ξεκίνημα του Q3 βρήκε τους Ρόσμπεργκ, Φέτελ, Ρικιάρντο, Αλόνσο, Μάσα, Μπότας, Χούλκενμπεργκ, Μπάτον, Μάγκνουσεν και Βερν έτοιμους να δώσουν μάχη με το χρόνο τη στιγμή που άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες σταγόνες βροχής. Οπότε όπως ήταν λογικό όλοι όρμησαν να κάνουν γρήγορο γύρο προτού χειροτερέψουν οι συνθήκες στην πίστα. Δεν πρόλαβαν όμως με αποτέλεσμα να έχουμε δράματα. Το ξεκίνημα του γρήγορου γύρου βρήκε το Ρόσμπεργκ να χάνει τα φρένα στην πρώτη στροφή αλλά να αποφεύγει το προστατευτικό τοίχο από λάστιχα. Δεν τα κατάφερε όμως εξίσου καλά ο Μάγκνουσεν που έπεσε πάνω στα λάστιχα καταστρέφοντας τη McLaren ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί ο ίδιος.

Η κόκκινη σημαία διέκοψε τη διαδικασία και ο θεός της βροχής διέκοψε τις σταγόνες. Μετά από 10 λεπτά περίπου οι πιλότοι ξαναβγήκαν και πάλι με στεγνά ελαστικά. Η κατάσταση βελτιώνονταν γύρο με το γύρο και όλα έδειχναν πως πάμε για συναρπαστικό φινάλε. Τρία λεπτά πριν τη λήξη ταχύτερος όλων ήταν ο Ρόσμπεργκ ο μόνος που πλησίασε σε χρόνο τη Mercedes ήταν ο Φέτελ. Ο Γερμανός κατάφερε τελικά στην 2η του προσπάθεια να περάσει την επίδοση του Ρόσμπεργκ ο οποίος απάντησε αμέσως κατεβάζοντας μισό δευτερόλεπτο. Πήρε έτσι μια ακόμη pole που πανηγυρίστηκε έξαλλα ακόμη και από τον πολυτραυματία Τότο Βολφ, διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes.

Ο αυριανός αγώνας που αναμένεται συναρπαστικός θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha στις 14:10.

Συνολικά η κατάταξη ήταν:


Θέση Οδηγός             Ομάδα                 Χρόνος     Διαφορά
 1.  Nico Rosberg       Mercedes              1m22.715s
 2.  Sebastian Vettel   Red Bull-Renault      1m23.201s  +0.486s
 3.  Valtteri Bottas    Williams-Mercedes     1m23.354s  +0.639s
 4.  Daniel Ricciardo   Red Bull-Renault      1m23.391s  +0.676s
 5.  Fernando Alonso    Ferrari               1m23.909s  +1.194s
 6.  Felipe Massa       Williams-Mercedes     1m24.223s  +1.508s
 7.  Jenson Button      McLaren-Mercedes      1m24.294s  +1.579s
 8.  Jean-Eric Vergne   Toro Rosso-Renault    1m24.720s  +2.005s
 9.  Nico Hulkenberg    Force India-Mercedes  1m24.775s  +2.060s
10.  Kevin Magnussen    McLaren-Mercedes
Χρόνος εισόδου στο Q3:1m24.647s
11.  Daniil Kvyat       Toro Rosso-Renault    1m24.706s  +1.396s
12.  Adrian Sutil       Sauber-Ferrari        1m25.136s  +1.826s
13.  Sergio Perez       Force India-Mercedes  1m25.211s  +1.901s
14.  Esteban Gutierrez  Sauber-Ferrari        1m25.260s  +1.950s
15.  Romain Grosjean    Lotus-Renault         1m25.337s  +2.027s
16.  Jules Bianchi      Marussia-Ferrari      1m27.419s  +4.109s
Χρόνος εισόδου στο Q2:1m26.728s
17.  Kimi Raikkonen     Ferrari               1m26.792s  +1.851s
18.  Kamui Kobayashi    Caterham-Renault      1m27.139s  +2.198s
19.  Max Chilton        Marussia-Ferrari      1m27.819s  +2.878s
20.  Marcus Ericsson    Caterham-Renault      1m28.643s  +3.702s
21.  Lewis Hamilton     Mercedes
22.  Pastor Maldonado   Lotus-Renault

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg