Καλώς ήλθατε στον άγνωστο κόσμο της πετρελαιοκίνησης...Με τις πωλήσεις των αυτοκινήτων να παρουσιάζουν αύξηση τον Ιούνιο και με τα μικρά πετρελαιοκίνητα να κερδίζουν την μερίδα του λέοντος, το νέο αγαπημένο σπορ των Ελλήνων οδηγών τους βρίσκει απροετοίμαστους-ως συνήθως- σε μία περιπέτεια με επώδυνο συχνά τέλος.
Το ρεπορτάζ που ακολουθεί είναι εμπειρικό-κάτοχοι diesel αυτοκινήτου τα τελευταία 7 χρόνια- και σκοπό έχει να διαλύσει μύθους που ο καθένας έχει στο κεφάλι του πριν αγοράσει ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο.
Κατ΄ αρχήν η απάντηση στο ερώτημα εάν το πετρέλαιο κοστίζει λιγότερο σε σχέση με την βενζίνη.
Πράγματι με το dieseloκίνητο αυτοκίνητο θα πληρώνετε λιγότερα χρήματα στο πρατήριο. Είναι ίσως η μόνη εξοικονόμηση που θα έχετε. Γιατί από εδώ και πέρα αρχίζει η πραγματική περιπέτεια στην λίμνη με τους κροκόδειλους.
Υπάρχουν τουλάχιστο δύο μεγάλα προβλήματα σ΄ αυτό που λέμε πετρελαιοκίνηση στην Ελλάδα.
Το πρώτο είναι η ασχετοσύνη των εξουσιοδοτημένων συνεργείων όλων σχεδών των αντιπροσωπειών που πουλάνε diesel αυτοκίνητα.
Δεν διαθέτουν εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό σε ένα τομέα που απαιτεί επιστημονική προσέγγιση. Τα dieselοκίνητα αυτοκίνητα απαιτούν, κατά την γνώμη μας, εξειδικευμένα συνεργεία-τίποτε λιγότερο.
Το πιο ευαίσθητο σημείο τους είναι το σύστημα τροφοδοσίας, μπεκ, αντλία πετρελαίου, τουρμπίνα και ότι έχει να κάνει μ΄αυτό.
Κανένα service επίσημης αντιπροσωπείας στην Ελλάδα δεν διαθέτει την εμπειρία σε βάθος που απαιτούν οι κινητήρες πετρελαίου.
Γι΄ αυτό σε περίπτωση βλάβης κινδυνεύετε με οικονομική καταστροφή, μπροστά στην οποία τα χυδαία χαράτσια μέσω της ΔΕΗ κι εκείνα της Εφορίας μπορούν να δείχνουν σαν ανώδυνο χάδι.
Η αγορά ενός dieseloκίνητου αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι σαν μια νύχτα μεθυσμένος στο καζίνο! Ή σαν να πας εθελοντής στο Αφγανιστάν.
Πέρα από τα πανάκριβα ανταλακτικά πολύ σπάνια θα πέσετε πάνω σε προσωπικό επίσημης αντιπροσωπείας που να γνωρίζει να διαβάζει ακόμη και τις βλάβες που δείχνει ο εγκέφαλος για το αυτοκίνητό σας, όταν έχουν ανάψει οι γνωστές ενδείξεις βλάβης.
Η πλειοψηφία των επίσημων service όλων των αντιπροσωπειών που πουλάνε diesel στην Ελλάδα είναι άσχετες με το σπόρ.
Οπότε αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει η ασχετοσύνη του γιατρού ενός αυτοκινήτου.
Τουλάχιστο πεταμένα λεφτά, χαμένο χρόνο και ψυχική ταλαιπωρία.
Πάμε παρακάτω.
Το δεύτερο, σχεδόν ανυπέρβλητο, πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο κάτοχος ενός diesel αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι το βιοκαύσιμο το οποίο προσθέτουν στο πετρέλαιο οι πρατηριούχοι και μάλιστα νόμιμα.
Το πως παράγεται το βιοκαύσιμο δεν θέλετε να το ξέρετε.
Ανακυκλωμένα λάδια και πάσης φύσεως σκουπίδια σε συνδυασμό με την χρήση φυτών που καλλιεργούνται γι αυτό τον σκοπό σε τεράστιες γεωργικές εκτάσεις της Αφρικής. Αυτές οι καλλιέργειες στερούν από την γεωργία των περιοχών την γη με αποτέλεσμα ακόμη μεγαλύτερη ανθρωπιστική κρίση.
Αλλά ακόμη κι αν είστε αμοραλιστές και δεν σας ενδιαφέρει η ανθρωπιστική καταστροφή σίγουρα η αιμοραγία της τσέπης σας, δεν σας αφήνει αδοάφορους.
Το βιοκαύσιμο στην Ελλάδα δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια επικίνδυνη πρόσμιξη κάθε είδους αποβλήτου-ότι πιο ακραίο βάζει ο νους σας. Μιλάμε για σκέτη καταστροφή.
Κι αυτό το πουλάνε τα πρατήρια σαν εναλλακτικό, σχεδόν οικολογικό, προιόν. Απίδια μάντολες. Όταν βάζεις πετρέλαιο ένα μεγάλο ποσοστό είναι βιοκαύσιμο.
Καλύτερα να παίξεις πόκερ με τον Αλ Καπόνε παρά να μπεις στην περιπέτεια του εγχώριου βιοκαύσιμου χωρίς βέβαια να γνωρίζουμε αν στην Ευρώπη υπάρχει καλύτερος έλεγχος στην ποιότητά του.
Πάμε παρακάτω. Αν παρόλα αυτά είστε καψούρης με τα diesel ή έχετε στερητικό σύνδρομο- λόγω της απογόρευσης για δεκαετίες στη χώρα μας- σας δίνουμε τις παρακάτω συμβουλές και μάλιστα χωρίς χρέωση.
Επειδή όπως σας είπαμε τα εξουσιοσοτημένα service έχουν μεσάνυχτα από τους κινητήρες diesel και το σύστημα τροφοδοσίας τους, θα πρέπει να ψαχτείτε εκτός του δικτύου των αντιπροσωπειών.
Πράγματι ευτυχώς υπάρχουν ελάχιστα μεν αλλά κάποια κορυφαία συνεργεία με εξειδίκευση στα diesel στην Ελλάδα.
Όσο για το τι εστί βιοκαύσιμο και πως μπορείτε να προφυλαχθείτε ως ένα βαθμό το αφήνουμε στον καθένα χωριστά.
Η μοναδική συμβουλή που μπορούμε να δώσουμε για το θέμα είναι να επιλέγετε το επίσημο δίκτυο πρατηρίων όλων των εταιρειών καυσίμων.
Να βάζετε πετρέλαιο από το επίσημο δίκτυο των εταιρειών κι όχι από πρατήρια που λειτουργούν σαν αντιπρόσωποί τους.
Και να μην βάζετε ποτέ πετρέλαιο τις Κυριακές του Αυγούστου.
Κι αυτό γιατί ειδικά τις Κυριακές, οι έλεγχοι ατονούν και μπορεί η αντλία να ξεράσει στο ρεζερβουάρ της κούρσας (που έχει και την πεθερά στο πίσω κάθισμα μαζί με το ψεύτικο σκυλάκι που κουνάει αμήχανα το κεφαλάκι του) ακόμη και τα χημικά της Συρίας!
Καλώς ήλθατε στον μαγικό κόσμο της πετρελαιοκίνησης στην Ελλάδα...
Πηγή kourdistoportokali
Το ρεπορτάζ που ακολουθεί είναι εμπειρικό-κάτοχοι diesel αυτοκινήτου τα τελευταία 7 χρόνια- και σκοπό έχει να διαλύσει μύθους που ο καθένας έχει στο κεφάλι του πριν αγοράσει ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο.
Κατ΄ αρχήν η απάντηση στο ερώτημα εάν το πετρέλαιο κοστίζει λιγότερο σε σχέση με την βενζίνη.
Πράγματι με το dieseloκίνητο αυτοκίνητο θα πληρώνετε λιγότερα χρήματα στο πρατήριο. Είναι ίσως η μόνη εξοικονόμηση που θα έχετε. Γιατί από εδώ και πέρα αρχίζει η πραγματική περιπέτεια στην λίμνη με τους κροκόδειλους.
Υπάρχουν τουλάχιστο δύο μεγάλα προβλήματα σ΄ αυτό που λέμε πετρελαιοκίνηση στην Ελλάδα.
Το πρώτο είναι η ασχετοσύνη των εξουσιοδοτημένων συνεργείων όλων σχεδών των αντιπροσωπειών που πουλάνε diesel αυτοκίνητα.
Δεν διαθέτουν εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό σε ένα τομέα που απαιτεί επιστημονική προσέγγιση. Τα dieselοκίνητα αυτοκίνητα απαιτούν, κατά την γνώμη μας, εξειδικευμένα συνεργεία-τίποτε λιγότερο.
Το πιο ευαίσθητο σημείο τους είναι το σύστημα τροφοδοσίας, μπεκ, αντλία πετρελαίου, τουρμπίνα και ότι έχει να κάνει μ΄αυτό.
Κανένα service επίσημης αντιπροσωπείας στην Ελλάδα δεν διαθέτει την εμπειρία σε βάθος που απαιτούν οι κινητήρες πετρελαίου.
Γι΄ αυτό σε περίπτωση βλάβης κινδυνεύετε με οικονομική καταστροφή, μπροστά στην οποία τα χυδαία χαράτσια μέσω της ΔΕΗ κι εκείνα της Εφορίας μπορούν να δείχνουν σαν ανώδυνο χάδι.
Η αγορά ενός dieseloκίνητου αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι σαν μια νύχτα μεθυσμένος στο καζίνο! Ή σαν να πας εθελοντής στο Αφγανιστάν.
Πέρα από τα πανάκριβα ανταλακτικά πολύ σπάνια θα πέσετε πάνω σε προσωπικό επίσημης αντιπροσωπείας που να γνωρίζει να διαβάζει ακόμη και τις βλάβες που δείχνει ο εγκέφαλος για το αυτοκίνητό σας, όταν έχουν ανάψει οι γνωστές ενδείξεις βλάβης.
Η πλειοψηφία των επίσημων service όλων των αντιπροσωπειών που πουλάνε diesel στην Ελλάδα είναι άσχετες με το σπόρ.
Οπότε αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει η ασχετοσύνη του γιατρού ενός αυτοκινήτου.
Τουλάχιστο πεταμένα λεφτά, χαμένο χρόνο και ψυχική ταλαιπωρία.
Πάμε παρακάτω.
Το δεύτερο, σχεδόν ανυπέρβλητο, πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο κάτοχος ενός diesel αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι το βιοκαύσιμο το οποίο προσθέτουν στο πετρέλαιο οι πρατηριούχοι και μάλιστα νόμιμα.
Το πως παράγεται το βιοκαύσιμο δεν θέλετε να το ξέρετε.
Ανακυκλωμένα λάδια και πάσης φύσεως σκουπίδια σε συνδυασμό με την χρήση φυτών που καλλιεργούνται γι αυτό τον σκοπό σε τεράστιες γεωργικές εκτάσεις της Αφρικής. Αυτές οι καλλιέργειες στερούν από την γεωργία των περιοχών την γη με αποτέλεσμα ακόμη μεγαλύτερη ανθρωπιστική κρίση.
Αλλά ακόμη κι αν είστε αμοραλιστές και δεν σας ενδιαφέρει η ανθρωπιστική καταστροφή σίγουρα η αιμοραγία της τσέπης σας, δεν σας αφήνει αδοάφορους.
Το βιοκαύσιμο στην Ελλάδα δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια επικίνδυνη πρόσμιξη κάθε είδους αποβλήτου-ότι πιο ακραίο βάζει ο νους σας. Μιλάμε για σκέτη καταστροφή.
Κι αυτό το πουλάνε τα πρατήρια σαν εναλλακτικό, σχεδόν οικολογικό, προιόν. Απίδια μάντολες. Όταν βάζεις πετρέλαιο ένα μεγάλο ποσοστό είναι βιοκαύσιμο.
Καλύτερα να παίξεις πόκερ με τον Αλ Καπόνε παρά να μπεις στην περιπέτεια του εγχώριου βιοκαύσιμου χωρίς βέβαια να γνωρίζουμε αν στην Ευρώπη υπάρχει καλύτερος έλεγχος στην ποιότητά του.
Πάμε παρακάτω. Αν παρόλα αυτά είστε καψούρης με τα diesel ή έχετε στερητικό σύνδρομο- λόγω της απογόρευσης για δεκαετίες στη χώρα μας- σας δίνουμε τις παρακάτω συμβουλές και μάλιστα χωρίς χρέωση.
Επειδή όπως σας είπαμε τα εξουσιοσοτημένα service έχουν μεσάνυχτα από τους κινητήρες diesel και το σύστημα τροφοδοσίας τους, θα πρέπει να ψαχτείτε εκτός του δικτύου των αντιπροσωπειών.
Πράγματι ευτυχώς υπάρχουν ελάχιστα μεν αλλά κάποια κορυφαία συνεργεία με εξειδίκευση στα diesel στην Ελλάδα.
Όσο για το τι εστί βιοκαύσιμο και πως μπορείτε να προφυλαχθείτε ως ένα βαθμό το αφήνουμε στον καθένα χωριστά.
Η μοναδική συμβουλή που μπορούμε να δώσουμε για το θέμα είναι να επιλέγετε το επίσημο δίκτυο πρατηρίων όλων των εταιρειών καυσίμων.
Να βάζετε πετρέλαιο από το επίσημο δίκτυο των εταιρειών κι όχι από πρατήρια που λειτουργούν σαν αντιπρόσωποί τους.
Και να μην βάζετε ποτέ πετρέλαιο τις Κυριακές του Αυγούστου.
Κι αυτό γιατί ειδικά τις Κυριακές, οι έλεγχοι ατονούν και μπορεί η αντλία να ξεράσει στο ρεζερβουάρ της κούρσας (που έχει και την πεθερά στο πίσω κάθισμα μαζί με το ψεύτικο σκυλάκι που κουνάει αμήχανα το κεφαλάκι του) ακόμη και τα χημικά της Συρίας!
Καλώς ήλθατε στον μαγικό κόσμο της πετρελαιοκίνησης στην Ελλάδα...
Πηγή kourdistoportokali
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg