Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Ford RS500... Μία πολεμική μηχανή των δρόμων (βίντεο)



Μόλις 5-6 από αυτά είδαν το "φως" των ελληνικών δρόμων, μιας και συνολικά παρήχθησαν 500, εξ ου και το RS 500... Η τιμή μεταπώλησής τους παραμένει εξαιρετικά υψηλή, (γύρω στις 40.000€), αλλά αξίζει το κάθε ευρώ που θα διαθέσει κάποιος...


 Ο 5κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,5 λίτρων που εφοδιάζει και το «απλό» RS έχει «πάρει αναβολικά» ανεβάζοντας τη δύναμή του στους 350 ίππους με τη ροπή να φτάνει τα 460 Nm (από 305 και 440 Nm αντίστοιχα στο RS). Συγκεκριμένα έχει αλλαχτεί το σύστημα εισαγωγής με μεγαλύτερο πλέον intercooler αλλά και φίλτρο αέρος όπως επίσης και το σύστημα εξαγωγής με μεγαλύτερης διαμέτρου σωλήνα εξαγωγής (downpipe). Αναβάθμιση έχει υποστεί και η χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας του κινητήρα καθώς επίσης έχει αυξηθεί η πίεση υπερπλήρωσης του turbo ενώ αναβαθμισμένη είναι και η αντλία καυσίμου. Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα η διαδικασία του 0-100 να πραγματοποιείται σε μόλις 5,6 δεύτερα με την τελική να φτάνει τα 263χμ./ώρα.




Αλλαγές σε ανάρτηση και φρένα δεν κρίθηκαν αναγκαίες από την εταιρεία καθώς οι επιλογές που έχουν γίνει στο «απλό» Focus RS στέκονται στο ύψος των πιο «απαιτητικών» περιστάσεων των extreme εκδόσεων RS500. Είναι φυσικό ότι η επαναστατική εμπρός ανάρτηση με το σύστημα RevoKnuckle όπως και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Quaife έχουν διατηρηθεί κι εδώ.



Ο καθαρόαιμος χαρακτήρας του RS500 ενισχύεται και από τις αλλαγές στην εμφάνισή του. Εκτός από την χαρακτηριστική ματ μαύρη βαφή (Panther Black) του αμαξώματός του, οι μαύροι τροχοί, οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και το σηματάκι «500» πίσω αποτελούν τα κύρια στοιχεία που διαφοροποιούν εξωτερικά την εν λόγω έκδοση. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές του RS500 από το RS περιορίζονται στο ταμπελάκι της έκδοσης με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου παραγωγής στην «carbon look» κονσόλα καθώς και τα bucket καθίσματα σε βαθύ κόκκινο χρώμα όπως και επίσης και στις ίδιας απόχρωσης ραφές σε τιμόνι επιλογέα και πατάκια.

Στο  Nürburgring 

Όλα τ’ αυτοκίνητα έχουν το δικαίωμα να τρέξουν στην πίστα τού Nürburgring, παρόλο που εμείς έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σχεδόν πάντα πολύ δυνατά αυτοκίνητα με πολλά άλογα. Το ίδιο το RS500, σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία των SuperCars, ωστόσο αξίζει να παρακολουθήσουμε το παρακάτω video από την κάμερα στο εσωτερικό, με τη διάρκειά του να ξεπερνά τα 20 λεπτά!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg