Με ελαφριά κατασκευή, ηλεκτροκινούμενα τρένα με μέγιστη ταχύτητα τα 120 χιλιόμετρα την ώρα και αρκετές ισόπεδες διαβάσεις στα σημεία συνάντησης της γραμμής με άλλες οδούς θα προχωρήσει το έργο της επέκτασης του προαστιακού σιδηροδρόμου προς το Λαύριο...
...που αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το αργότερο έως το 2020...
Το σχέδιο της επέκτασης προς το Λαύριο, το οποίο
συζητείται εδώ και αρκετά χρόνια, προβλέπει την κατασκευή σιδηροδρομικής
γραμμής μήκους 32 χιλιομέτρων, που θα ξεκινά από τον σημερινό κόμβο του
προαστιακού στο Κορωπί και θα καταλήγει στον Νέο Λιμένα Λαυρίου.
H νέα γραμμή θα έχει μήκος 32 χιλιόμετρα και υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά 300.000 επιβάτες, χρησιμοποιώντας την μέγιστη ταχύτητα των 120 χιλιομέτρων. Στους 300.000 επιβάτες πρέπει να προστεθούν και όσοι θα χρησιμοποιήσουν το μέσο, προκειμένου να φτάσουν στο Αεροδρόμιο από το λιμάνι του Λαυρίου και αντίστροφα.
Η καινούργια γραμμή θα έχει μέχρι την Κερατέα τη χάραξη του παλαιού τρένου της Λαυρεωτικής και στη συνέχεια, ακολουθεί νέα χάραξη. Προβλέπεται να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς στο Μαρκόπουλο και το λιμάνι Λαυρίου και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρίτη, Περιγιάλι, Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου), ενώ με την ολοκλήρωση, θα είναι η πρώτη φορά που το Λαύριο θα εξυπηρετηθεί από τον σιδηρόδρομο, μετά την κατάργηση του Λαυρεωτικού Σιδηρόδρομου.
Αν και οι μελέτες κατασκευής δεν έχουν προχωρήσει ακόμα, εκτιμάται ότι ο προϋπολογισμός του έργου θα φτάσει τα 140 εκατ. ευρώ, αν και στο ποσό αυτό, δεν έχουν υπολογιστεί οι απαλλοτριώσεις.
Τις προσεχείς ημέρες πάντως αναμένεται σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών, ώστε να μην χαθούν κονδύλια ύψους 1,8 εκατ. ευρώ που έχουν εγκριθεί για την μελέτη του.
Στόχος είναι η μελέτη να προκηρυχτεί άμεσα, ώστε το έργο να δημοπρατηθεί μέσα στο 2015 και να ολοκληρωθεί μέσα στο 2019, αλλάζοντας τη δυναμική του λιμανιού του Λαυρίου.
Πηγή: Έθνος
H νέα γραμμή θα έχει μήκος 32 χιλιόμετρα και υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά 300.000 επιβάτες, χρησιμοποιώντας την μέγιστη ταχύτητα των 120 χιλιομέτρων. Στους 300.000 επιβάτες πρέπει να προστεθούν και όσοι θα χρησιμοποιήσουν το μέσο, προκειμένου να φτάσουν στο Αεροδρόμιο από το λιμάνι του Λαυρίου και αντίστροφα.
Η καινούργια γραμμή θα έχει μέχρι την Κερατέα τη χάραξη του παλαιού τρένου της Λαυρεωτικής και στη συνέχεια, ακολουθεί νέα χάραξη. Προβλέπεται να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς στο Μαρκόπουλο και το λιμάνι Λαυρίου και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρίτη, Περιγιάλι, Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου), ενώ με την ολοκλήρωση, θα είναι η πρώτη φορά που το Λαύριο θα εξυπηρετηθεί από τον σιδηρόδρομο, μετά την κατάργηση του Λαυρεωτικού Σιδηρόδρομου.
Αν και οι μελέτες κατασκευής δεν έχουν προχωρήσει ακόμα, εκτιμάται ότι ο προϋπολογισμός του έργου θα φτάσει τα 140 εκατ. ευρώ, αν και στο ποσό αυτό, δεν έχουν υπολογιστεί οι απαλλοτριώσεις.
Τις προσεχείς ημέρες πάντως αναμένεται σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών, ώστε να μην χαθούν κονδύλια ύψους 1,8 εκατ. ευρώ που έχουν εγκριθεί για την μελέτη του.
Στόχος είναι η μελέτη να προκηρυχτεί άμεσα, ώστε το έργο να δημοπρατηθεί μέσα στο 2015 και να ολοκληρωθεί μέσα στο 2019, αλλάζοντας τη δυναμική του λιμανιού του Λαυρίου.
Πηγή: Έθνος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg