H Jaguar E-Type έχει γράψει τη δική της ιστορία στην αυτοκίνηση. Όμως το πιο ιδιαίτερο σημείο σε αυτή την ιστορία είναι η δημιουργία της ειδικής έκδοσης αγώνων E-Type Lightweight που ήταν να βγει σε 18 αντίτυπα και τελικά βγήκε σε μόλις 12...
Τους εναπομείναντες 6 αριθμούς πλαισίου σπεύδει να ολοκληρώσει η Jaguar, κυκλοφορώντας σε έξι μοναδικά αντίτυπα, στην E-Type Lightweight του 21ου αιώνα.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των έξι καινούργιων E-Type θα είναι τα ίδια με αυτά των Lightweight του 1964 τόσο κατασκευαστικά όσο και προς τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν. Βεβαίως εδώ, το copyright έγινε μέσω κομπιούτερ.
Πάντως η ιδέα είναι πολύ καλή για να είναι αληθινή και φαίνεται πως το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας αλλά και οι Ινδοί ιδιοκτήτες της βρήκαν τον τρόπο να βγάλουν πολλά λεφτά! Κι αυτό διότι τα έξι καινούργια E-Type θα έχουν πουληθεί πριν ακόμα κατασκευαστούν σε πελάτες που θα δώσουν πολλά – άγνωστο προς το παρόν, πόσα!
Επιστρέφοντας στα τεχνικά της καινούργιας E-Type έχουμε το κλασικό αλουμινένιο αμάξωμα, που τείνει να γίνει το trade mark της Jaguar – καθότι δουλεύει το αλουμίνιο πολύ πριν… εμφανιστεί η Audi.
Το αλουμινένιο αμάξωμα είχε χαρίσει στο αρχέτυπο Lightweight αυτό που η ονομασία του προσδιορίζει, δηλαδή χαμηλότερο βάρος. Τα βιβλία της εποχής αναφέρουν πως κέρδισε συνολικά 114 κιλά από τις κοινές E-Type.
Κατά τα λοιπά ο κινητήρας είναι ο ίδιος εξακύλινδρος σε σειρά 3.868 κ.εκ. με αλυσίδα και δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής (της σειράς XK) που φορέθηκε για πρώτη φορά, στην XK 120 του 1948. Εξελιγμένος μπήκε στα μοντέλα C-Type και D-Type και κέρδισε ένα Le Mans το 1957.
Στο σώμα της E-Type απέδιδε παραπάνω από 300 ίππους με την βοήθεια τριών Weber (45DCO3) καρμπυρατέρ.
Όλα αυτά τα στοιχεία θα μεταφερθούν οσάν να ήταν τα αυθεντικά – εκείνης της εποχής – μαζί με καμπίνα, τροχούς, αναρτήσεις και φρένα. Τα τελευταία έχουν ολίγον ενισχυθεί όμως παραμένουν χωρίς σεβρό-μηχανισμό.
Οι επιλογές σε χρωματισμούς αμαξώματος είναι έξι – όσα δηλαδή και τα μοντέλα που θα παραχθούν. Ωστόσο, στην καμπίνα υπάρχει εκ μέρους της Jaguar διάθεση μικρής παραμετροποίησης την οποία θα συζητά ο ίδιος ο αρχισχεδιαστής της εταιρείας Ian Callum προσωπικά με τον κάθε πελάτη της σύγχρονης E-Type.
Τέλος, για αυθεντικότητα της κατασκευής δεν υπάρχουν ενστάσεις καθότι θα φτιαχθεί εξ ολοκλήρου στο χέρι στο εμβληματικό εργοστάσιο της Jaguar στο Browns Lane. Εκεί που φτιαχνόντουσαν οι E-Type της δεκαετίας των sixties.
Πηγή: Φώτης Ραΐσης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg