Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Αυξάνεται η γκάμα των Q από την Audi

SUV επίθεση με... Q στο τετράγωνο από την Audi
 
Η γερμανική φίρμα έχει ήδη έχει ανακοινώσει την πρόθεσή της να αυξήσει την γκάμα των Q η οποία, σε πρώτη φάση, από το 2016, θα υποδεχτεί την μικρότερη αντίστοιχη πρόταση με την μορφή του Q1.
Ο στόχος της Audi είναι να προσφέρει μια γκάμα 60 μοντέλων έως το 2020 –από τα 49 που προσφέρει τώρα- κάτι που σημαίνει ότι θα χρειαστεί αρκετά niche προϊόντα. Έτσι, εκτός από το επιβεβαιωμένο Q1, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται και το SQ1, ενώ σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, αναμένεται να ακολουθήσει και το λίγο μεγαλύτερο Q2.

Ξεκινώντας από το Q1, το νέο μικρότερο SUV της Audi, θα αξιοποιήσει την μικρότερη εκδοχή της πολυχρηστικής MQB πλατφόρμας του ομίλου, η οποία θα αποτελέσει αφετηρία τόσο για το νέο Polo το οποίο θα δώσει σημεία ζωής περί τα τέλη του 2015 όσο και για τη νέα γενιά του Α1 που θα ακολουθήσει λίγο μετά.

Αυτό σημαίνει ότι τα τρία μοντέλα θα μοιραστούν τους ίδιους κινητήρες, ενώ σε ο,τι αφορά την έκδοση SQ1 αναμένεται να αξιοποιήσει τον ίδιο κινητήρα με το, μέχρι σήμερα γνωστό S1, δηλαδή ένα δίλιτρο TFSI με 231 ίππους σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης quattro.

Αυτό που αναμένεται να αλλάξει, ωστόσο, είναι το κιβώτιο, καθώς η πλατφόρμα MQB θα επιτρέπει τη χρήση του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη S-tronic για το SQ1 -έναντι του μηχανικού των έξι σχέσεων με το οποίο είναι αποκλειστικά διαθέσιμο το S1.

Αναφορικά με τις διαθέσιμες «απλές» εκδόσεις του νέου μικρού SUV της Audi, θα είναι δικίνητες στην πλειονότητά τους με το σύστημα τετρακίνησης quattro να αποτελεί επιλογή.

Την προσωπικότητα του νέου μικρότερου SUV στην γκάμα της Audi θα συμπληρώσει η δυναμική σχεδίαση η οποία, μέσω του τρίπτυχου coupe οροφή-διογκωμένοι θόλοι και προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, θα επιχειρήσει να δώσει μια αιχμηρή εικόνα.

Το εσωτερικό του θα αντικατοπτρίζει τις πιο πρόσφατες προτάσεις της Audi, ωστόσο, εκτός από το σύστημα ΜΜΙ, αναμένεται ένα και νέο interface με οθόνη αφής.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η γκάμα θα είναι κοινή με το νέο Α1 και όχι μόνο, καθώς στη βάση της αναμένεται ο τρικύλινδρος turbo του 1,0 λίτρου που συναντάμε στην γκάμα του Polo ενώ, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία συστήματος stop/start σε όλες τις εκδόσεις.

Σχετικά με τα diesel μοτέρ, το Q1 αναμένεται να επωφεληθεί από ένα νέο TDI 1,4 λίτρων, ενώ το ρόστερ πετρελαίου θα συμπληρώσει ένας ισχυρότερος TDI με χωρητικότητα 1,6 λίτρων.

Τα σύνολα θα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ στις επιλογές θα βρεθεί το νέο αυτόματο DSG κιβώτιο 10 σχέσεων το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στο Passat.

Αυξημένη θα πρέπει να θεωρείται η πιθανότητα της παρουσίας μιας plug-in υβριδικής έκδοσης η οποία αναμένεται να υιοθετήσει το μηχανικό σύνολο του A3 e-tron περιορίζοντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 25 γρ./χλμ.

Το Audi Q1 θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Detroit και αναμένεται να λανσαριστεί από τις αρχές του 2016, ενώ λίγο αργότερα θα ακολουθήσει το Q2, το οποίο θα βασιστεί στα σχεδιαστικά μονοπάτια του Crosslane Coupe Concept που παρουσιάστηκε στο Παρίσι το 2012.

Με μήκος 4,25 μέτρων, πλάτος 1,9 μ. ύψος 1,5 μέτρο και μεταξόνιο 2,55 μ. το Q2 θα είναι κατά περίπου 25 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος από το Q1 του οποίου οι διαστάσεις θα περιοριστούν σε 4,0 μ. μήκος, 1,75 μ. πλάτος και 1,57 μ. ύψος.
Auto Express

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg