Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Χρυσοχοίδης προς Νικολόπουλο: "Είσαι κλαψιάρης"!

ΒΙΝΤΕΟ-Νικολόπουλος: Με απείλησε ότι θα μου κόψει το πόδι με πριόνι...

Απειλές για την σωματική του ακεραιότητα ισχυρίστηκε πως δέχθηκε ο Νίκος Νικολόπουλος, κατά τη διάρκεια της αντιπαράθεσης που είχε με τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη...

 
«Εμένα όταν ένας γνωστός στο πανελλήνιο τόλμησε με sms να μου στείλει ένα τέτοιο απειλητικό μήνυμα και εκβιαστικό, κ. υπουργέ του έκανα μήνυση και μου είπε ότι θα μου κόψει το πόδι με πριόνι», είπε ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

Άμεση ήταν η αντίδραση του κ. Χρυσοχοΐδη ο οποίος απάντησε:

«Εγώ δεν είμαι κλαψιάρης κ. Νικολόπουλε, να έρχομαι εδώ να λέω ότι με εκβιάζουν. Δεν με εκβιάζει κανείς, δεν τολμάει να με εκβιάσει».





enikos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg