Με λιακάδα και άπνοια στο λιμάνι του Σότσι διεξήχθησαν σήμερα οι κατατακτήριες δοκιμές. Στα πρωινά ελεύθερα ταχύτερος ήταν ο Χάμιλτον με χρόνο στο 1:38.7 με διαφορά 3 δέκατα από τον teammate του Νίκο Ρόσμπεργκ...
Ο χρόνος σε σχέση με την Παρασκευή βελτιώθηκε 1 sec. Αξιοσημείωτη η επιγραφή στην στροφή 18, τελευταία της πίστας των 5.8km που αναφέρεται στο Ζουλ Μπιανκί στέλνοντας μήνυμα ότι όλοι τον στηρίζουν στη μάχη που δίνει για να επανέλθει μετά το σοβαρό τραυματισμό του: "Zules we are all supporting you"
Το ξεκίνημα του 18λεπτου Q1 και η μάχη της 16αδας βρήκε τους 21 οδηγούς έτοιμους για τη μάχη με το χρονόμετρο. Θυμίζουμε πως η Marussia αποφάσισε να μη χρησιμοποιήσει το δεύτερο μονοθέσιο της ως φόρο τιμής στο Μπιανκί. Ο Χάμιλτον προσπάθησε με την έναρξη της αντίστροφης μέτρησης για έναν γρήγορο χρόνο με τη πιο μαλακή εκ των δυο διαθέσιμων γομών, στη συγκεκριμένη περίπτωση τη μαλακή με το κίτρινο σιρίτι. Δεν απέφυγε το λάθος που τον υποχρέωσε και σε 2η προσπάθεια για να κινηθεί στο 1:39.3 ενώ ο Ρόσμπεργκ ήταν ταχύτερος με 1:39.0. Πίσω από τις Mercedes οι διαφορές ήταν πάνω από 1 sec με τους Αλόνσο, Μπότας, Μπάτον να δίνουν μάχη για την 3η θέση. Εκτός 16αδας έμειναν οι δυο Caterham, η Marussia του Έρικσον. Επιπλέον αποκλείστηκε ο Μάσα αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος (πίεση καυσίμου) αλλά και ο Παστόρ Μαλντονάντο που στα ελεύθερα είχε πρόβλημα με τη μονάδα αποθήκευσης ενέργειας. Ειδικά για τη Williams ήταν μια απογοήτευση να δουν το Μάσα εκτός 16αδας τη στιγμή που ο Μπότας σημείωσε τον καλύτερο χρόνο πίσω από τις Mercedes. Ο Βραζιλιάνος διαμαρτυρήθηκε γιατί η ομάδα δεν επιδιόρθωσε το πρόβλημα και η απάντηση που πήρε ήταν ότι δεν υπήρχε χρόνος. Πολύ καλή η εμφάνιση του Δανιήλ Κβιάτ μπροστά στους συμπατριώτες του πέτυχε τον 6ο χρόνο.
Το ξεκίνημα του Q2 βρήκε το Χάμιλτον να σπάει το φράγμα του 1:39 πηγαίνοντας τα χρονόμετρα στο 1:38.3. Ο Μπότας επίσης κατέβηκε το 1:39 δείχνοντας τη φιλοδοξία του να μπει σφήνα στις Mercedes. Ανταγωνιστική ήταν και η ταχύτητα των McLaren δείχνοντας πως και σ' αυτή την πίστα κυρίαρχο θέμα είναι η μονάδα ισχύος.
Εις μάτην προσπαθούσαν οι Ferrari με Ράικονεν και Αλόνσο να πετύχουν χρόνο για να σιγουρέψουν τη θέση τους στη 10αδα. Ήταν σαφές από την αρχή πως αυτό θα είναι δύσκολο για την Ιταλική ομάδα που ήταν πιο αργή από Mercedes, Williams, McLaren και πάλευε με Red Bull και Toro Rosso. Εν τέλει και με τον Κβίατ να πετυχαίνει τον 5ο χρόνο οι Ferrari μπήκαν στη 10αδα 8ος ο Αλόνσο, 9ος ο Ράικονεν. Εκτός αυτής έμειναν ο Φέτελ με τη Red Bull, οι δυο Force India, οι δυο Sauber και ο Γκροζάν με την Lotus. Αρκετή ένταση στα πιτ της Red Bull λόγω του αποκλεισμού του Φέτελ. Σε replay είδαμε το μηχανικό αγώνα του πρωταθλητή, Γκιγιόμ Ροκλέν να αντιδρά έντονα σε ένα μπλοκάρισμα του Γερμανού που οριοθέτησε την προσπάθειά του. Ο Φέτελ έμεινε εκτός 10αδας για 129 χιλιοστά του δευτερολέπτου και είναι το μοναδικό μονοθέσιο από τα τέσσερα της Red Bull - Toro Rosso που δεν μπήκε στη 10αδα. Μεγάλη απογοήτευση για τον οδηγό που πέρυσι τέτοια εποχή πήγαινε από νίκη σε νίκη.
Το Q3 βρήκε τις Mercedes να μάχονται για την pole και τους Μπότας, Μάγκνουσεν, Μπάτον για την 3η θέση. Οι Ρικιάρντο και Κβίατ φιλοδοξούσαν να εκμεταλλευτούν το όποιο λάθος ενώ φάνταζε δεδομένο πως οι Ferrari και ο Βερν θα περιοριστούν στις 3 τελευταίες θέσεις. Το μόνο που άλλαξε στην πραγματικότητα ήταν η προσπάθεια του Μάγκνουσεν που έκανε λάθος στη στροφή 10 και βρέθηκε τελευταίος. Ο Δανός που στο φινάλε έκανε τον 6ο χρόνο θα χάσει 5 θέσεις λόγω αλλαγής κιβωτίου μετά το FP3. Ανάλογες ποινές έχουν και οι Χούλκενμπεργκ, Μαλντονάντο. Ο οδηγός από τη Βενεζουέλα εκ μεταφοράς καθώς άλλαξε μονάδα ισχύος στην Ιαπωνία. Λίγο πριν το φινάλε ο Χάμιλτον ακούστηκε να λέει στην ομάδα πως η πίστα έχει γίνει πιο αργή. Παραταύτα ο ίδιος κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του σημειώνοντας 1:38.5. O Ρόσμπεργκ δεν μπόρεσε ν' αντιδράσει όπως και ο Μπότας που έκανε λάθος ενώ ήταν ταχύτερος των Mercedes. Ο τοπικός Κβιάτ κατάφερε να πλασαριστεί 5ος πρόκειται για το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του νεαρού Ρώσου οδηγού που θα οδηγεί του χρόνου για λογαριασμό της Red Bull.
Οι Μπότας, Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ χαιρετούν τους Ρώσους φιλάθλους μετά την ολοκλήρωση της μάχης με το χρονόμετρο.
Οι Mercedes έκαναν για 5η συνεχή φορά το 1-2 στην εκκίνηση και για 9η φέτος. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο Χάμιλτον δήλωσε:" Είναι ωραία συναίσθημα να έρχεσαι σ' ένα τόσο όμορφο μέρος για ν' αγωνιστείς σ' αυτή τη διαδρομή. Η οδήγηση είναι διασκεδαστική εδώ. Οι γύροι στα ελεύθερα ήταν καλύτερα. Στις κατατακτήριες ήταν πιο δύσκολο να κάνεις αλάνθαστο γύρο αλλά είμαι ευγνώμων που κατάφερα να βελτιώσω στο τέλος. Ήταν μεγάλη ανακούφιση όταν άκουσα ότι πήρα την pole. Υπάρχει μεγάλη απόσταση μέχρι το πρώτο σημείο φρεναρίσματος ενώ τα προσπεράσματα είναι πιθανά. Είναι ωραία που βρέθηκαν σήμερα τόσοι θεατές στις κερκίδες ελπίζω αύριο να τους δώσουμε μια καλή παράσταση".
Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, όντας το πρώτο Ρώσικο GP στην ιστορία, θα μεταδοθεί απευθείας αύριο στις 14:00 (Alpha, OTE).
H έλλειψη χώρου στο pit lane οδήγησε τους οργανωτές στην απόφαση μείωσης της ταχύτητας διέλευσης στα 60km/h. Επίσης στη στροφή 2 τοποθετήθηκαν τρία πλαστικά για να αποτρέψουν τους οδηγούς να πατούν εκτός κερμπ ώστε να έχουν περισσότερα χιλιόμετρα στην είσοδο τη καμπής 3.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Θέση
|
Οδηγός
|
Ομάδα
|
Χρόνος
|
Διαφορά
|
1
|
Lewis
Hamilton
|
Mercedes
|
1m38.513s
|
-
|
2
|
Nico
Rosberg
|
Mercedes
|
1m38.713s
|
0.200s
|
3
|
Valtteri
Bottas
|
Williams/Mercedes
|
1m38.920s
|
0.407s
|
4
|
Jenson
Button
|
McLaren/Mercedes
|
1m39.121s
|
0.608s
|
5
|
Daniil
Kvyat
|
Toro
Rosso/Renault
|
1m39.277s
|
0.764s
|
6
|
Daniel
Ricciardo
|
Red
Bull/Renault
|
1m39.635s
|
1.122s
|
7
|
Fernando
Alonso
|
Ferrari
|
1m39.709s
|
1.196s
|
8
|
Kimi
Raikkonen
|
Ferrari
|
1m39.771s
|
1.258s
|
9
|
Jean-Eric
Vergne
|
Toro
Rosso/Renault
|
1m40.020s
|
1.507s
|
10
|
Sebastian
Vettel
|
Red
Bull/Renault
|
1m40.052s
|
-
|
11
|
Kevin
Magnussen
|
McLaren/Mercedes
|
1m39.629s
|
-
|
12
|
Sergio
Perez
|
Force
India/Mercedes
|
1m40.163s
|
-
|
13
|
Esteban
Gutierrez
|
Sauber/Ferrari
|
1m40.536s
|
-
|
14
|
Adrian
Sutil
|
Sauber/Ferrari
|
1m40.984s
|
-
|
15
|
Romain
Grosjean
|
Lotus/Renault
|
1m41.397s
|
-
|
16
|
Marcus
Ericsson
|
Caterham/Renault
|
1m42.648s
|
-
|
17
|
Nico
Hulkenberg
|
Force
India/Mercedes
|
1m40.058s
|
-
|
18
|
Felipe
Massa
|
Williams/Mercedes
|
1m43.064s
|
-
|
19
|
Kamui
Kobayashi
|
Caterham/Renault
|
1m43.166s
|
-
|
20
|
Max
Chilton
|
Marussia/Ferrari
|
1m43.649s
|
-
|
21
|
Pastor
Maldonado
|
Lotus/Renault
|
1m43.205s
|
-
|
Στους Μάγκνουσεν, Χούλκενμπεργκ έχει επιβληθεί ποινή 5 θέσεων για αλλαγή κιβωτίου. Ο Μαλντονάντο έχει αλλάξει μονάδα ισχύος στην Ιαπωνία. Αυτό επισύρει ποινή 10 θέσεων, ο οδηγός από τη Βενεζουέλα εξέτισε μέρος αυτής στην Ιαπωνία και μέρος μεταφέρθηκε εδώ.
Tα grid girls αναμένεται να κλέψουν την παράσταση αύριο πριν την εκκίνηση.
Πηγή: Πρώτο Θέμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg