Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Εκδόσεις της νέας BMW 2 Cabrio

http://media.caranddriver.com/images/14q3/632692/2015-bmw-m235i-convertible-photo-632693-s-1280x782.jpg

Ξεχωριστή εξωτερική σχεδίαση, παράλληλα με τη BMW Σειρά 2 Coupe, σπορ χαρακτηριστικά BMW Cabrio και σαφής οπτική διαφοροποίηση από τα μοντέλα της BMW Σειράς 1, είναι τα στοιχεία που διακρίνουν την ανοικτή έκδοση της σειράς 2.


Το καινούργιο μοντέλο διαθέτει νέα, ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή με πρόσθετη μόνωση και βελτιστοποιημένη ακουστική άνεση.

Η οροφή ανοίγει και κλείνει σε 20 δευτ. πιέζοντας ένα μπουτόν, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες μέχρι 50 km/h αν χρειαστεί. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών αποχρώσεων οροφής: Black (στάνταρ), Anthracite με ασημί ιριδίζων και Brown επίσης με ασημί ιριδίζον (προαιρετικό).

Το νέο μοντέλο έχει οδηγοκεντρικό cockpit, υλικά υψηλής ποιότητας και φινίρισμα με ειδικές πινελιές για κάθε μοντέλο: κεντρική κονσόλα με στιλπνές μαύρες επιφάνειες γύρω από τα χειριστήρια ραδιοφώνου και κλιματισμού, χρωμιωμένα ένθετα για αεραγωγούς και αποκλειστικής σχεδίασης οθόνη ελέγχου κλιματισμού με λευκές ενδείξεις σε μαύρο φόντο.

Η BMW Σειρά 2 Cabrio εξοπλίζεται με 4κύλινδρους βενζινοκινητήρες με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo στη BMW 228i Cabrio (180 kW/245 hp) και BMW 220i Cabrio (135 kW/184 hp). Τετρακύλινδρος diesel από τη νέα οικογένεια κινητήρων του BMW Group με τεχνολογία TwinPower Turbo και 140 kW/190 hp για τη BMW 220d Cabrio. Το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic διατίθεται προαιρετικά.

Η BMW M235i Cabrio «φορά» 3λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία M Performance TwinPower Turbo και 240 kW/326 hp.

Εκδόσεις :

BMW M235i Cabrio

http://image.motortrend.com/f/roadtests/convertibles/1409_2015_bmw_2_series_convertible_first_look/78803008+w644/2015-bmw-2-series-convertible-front-three-quarters-05.jpg

Εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας με τεχνολογία M Performance TwinPower Turbo (υπερσυμπιεστές twin-scroll, High Precision Direct Injection, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων VALVETRONIC, Double-Vanos).
Κυβισμός: 2.979 cc, ισχύς: 240 kW/326 hp στις 5.800 – 6.000 rpm, μέγιστη ροπή: 450 Nm στις 1.300 – 4.500 rpm.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,2 δευτ. (αυτόματο: 5,0 δευτ.), τελική ταχύτητα: 250 km/h.

BMW 228i Cabrio

https://file.kbb.com/kbb/images/content/editorial/slideshow/2015-bmw-228i-and-m235i-unveiled/2015-bmw-228i-convertible-welcome-lighting-600-001.jpg

Τετρακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo (υπερσυμπιεστές twin-scroll, High Precision Direct Injection, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων VALVETRONIC, Double-Vanos.
Κυβισμός: 1.997 cc, ισχύς: 180 kW/245 hp στις 5.000 – 6.500 rpm, μέγιστη ροπή: 350 Nm στις 1.250 – 4.800 rpm.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 6,1 δευτ. (αυτόματο: 6.0 δευτ.), τελική ταχύτητα: 250 km/h.

BMW 220i Cabrio:  


http://www.roadmag.co.uk/wp-content/uploads/2014/09/BMW2SeriesCab2.jpg

Τετρακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo (υπερσυμπιεστές twin-scroll, High Precision Direct Injection, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων VALVETRONIC, Double-Vanos.
Κυβισμός: 1.997 cc, ισχύς: 135 kW/184 hp στις 5.000 – 6.250 rpm, μέγιστη ροπή: 270 Nm στις 1.250 – 4.500 rpm.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 7,5 δευτ. (αυτόματο: 7,6 δευτ.), τελική ταχύτητα: 231 km/h (226 km/h).

BMW 220d Cabrio

http://www.caradvice.com.au/thumb/770/382/wp-content/uploads/2014/09/BMW_2_Series_Convertible_4.jpg

Τετρακύλινδρος εν σειρά diesel με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo (υπερσυμπιεστές με μεταβλητή γεωμετρία, άμεσος ψεκασμός common rail με ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, μέγιστη πίεση ψεκασμού: 2.000 bar).
Κυβισμός: 1.995 cc, ισχύς: 140 kW/190 hp στις 4.000 rpm, μέγιστη ροπή: 400 Nm στις 1.750 – 2.500 rpm.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 7,5 δευτ. (αυτόματο: 7.4 δευτ.), τελική ταχύτητα: 225 km/h (225 km/h).









 2015 BMW 228i convertible interior








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg