Όπως αναφέρει σε άρθρο της η ".iefimerida.gr", αρχή του επεισοδίου έγινε στον εναέριο χώρο πάνω από τα Ψαρά και ολοκληρώθηκε με την επέμβαση των ελληνικών F-16 στην περιοχή της Μυκόνου.
Η τουρκική πλευρά υποστηρίζει ότι «σηκώθηκαν» τα F-16 για να ελέγξουν αεροσκάφος που θεώρησαν ότι είναι ιπτάμενο ραντάρ, αλλά στην πραγματικότητα επρόκειτο για αεροσκάφος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που ελέγχει τη σωστή λειτουργία των ραδιοβοηθημάτων στα νησιά.
Την ίδια ώρα, οι Έλληνες πιλότοι ενημέρωναν ότι απειλούνται από επικίνδυνους ελιγμούς των τουρκικών μαχητικών και άμεσα έσπευσαν στο σημείο ελληνικά F-16, που μετά από εικονικές αερομαχίες αναχαίτισαν τα τουρκικά.
Μάλιστα, ο αρχηγός ΑΤΑ αντιπτέραρχος Χρήστος Βαΐτσης επικοινωνούσε στην «κόκκινη γραμμή» με τον Τούρκο ομόλογό του και ο τελευταίος, αφού υποστήριξε ότι πρόκειται για λάθος Τούρκου πιλότου που θα τον οδηγήσει σε πειθαρχικό, ζήτησε συγγνώμη για το επεισόδιο, το οποίο καταδεικνύει ότι το «θερμόμετρο» πάνω από το Αιγαίο παραμένει στα... ύψη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg