Στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ακόμη μια φορά ο ταχύτερος ο Βρετανός έφερε τη Mercedes και στις τρεις περιόδους στην κορυφή των χρόνων.
Ο άλλος οδηγός της ομάδας, Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν στη 2η θέση δυο δέκατα πιο αργός. Τρίτος αλλά με διαφορά 7 δέκατα από το Χάμιλτον ήταν ο Φέτελ και άλλα δυο δέκατα πιο πίσω ο Ράικονεν με τις δυο Ferrari.
Στη Mercedes πριν τις δοκιμές θεωρούσαν εύκολη την επικράτηση στη μάχη με το χρονόμετρο αλλά αμφέβαλλαν κατά πόσο θα μπορούσαν να κυριαρχήσουν σε ρυθμό αγώνα έναντι των Ferrari.
Από την άλλη η εκτίμηση του Φέτελ ήταν πως στον αγώνα θα βρίσκονται πολύ κοντά αλλά πίσω από τις Mercedes. Όλα αυτά μετά την ανάλυση των χρόνων της Παρασκευής. Άπραγος έμεινε ο Αλόνσο σήμερα το πρωί στις ελεύθερες δοκιμές λόγω προβλήματος στη μονάδα ισχύος της Honda.
Για τρίτο συνεχή αγώνα οι McLaren δεν κατάφεραν να προκριθούν στο Q2
Το ξεκίνημα του Q1 βρήκε κάποιους οδηγούς να επιχειρούν με τη μέση γόμα της Pirelli ενώ κάποιοι έβαλαν κατευθείαν την μαλακή γόμα της Pirelli. Η διαφορά σε χρόνο ανάμεσα στις δυο υπολογίζεται στα 1.2sec με τη μαλακή φυσικά να είναι ταχύτερη. Για παράδειγμα οι Williams έβαλαν κατευθείαν τη μαλακή γόμα ενώ στη Mercedes χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα. Το παράδειγμα των Williams ακολούθησαν Red Bull και Ferrari αυτό καταδεικνύει την πρόθεση για μεγιστοποίηση της χρήσης της μέσης γόμας αύριο (09:00 ώρα Ελλάδος) στον αγώνα. Οι Mercedes είχαν συμπληρώσει νωρίς έναν γρήγορο γύρο με τη μέση γόμα και τελικά δε χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουν τη μαλακή γόμα όπως έκαναν όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια. Εκτός από τις δυο Manor που κατάφεραν να σημειώσουν χρόνο στο 107% του πρώτου αποκλείστηκαν από την 15αδα οι δυο McLaren των Αλόνσο και Μπάτον αλλά και η Force India του Νίκο Χούλκενμπεργκ. Πολύ μικρές οι διαφορές ανάμεσα στους οδηγούς σημειώστε πως η 4η θέση (Γκροζάν) από την 16η (Χούλκενμπεργκ) απείχε μόλις 1 sec.
Στο Q2 τη μάχη για τη δεκάδα όπου αποκλείονται οι πέντε πιο αργοί οδηγοί , από τους 15 που προκρίθηκαν από το Q1 οι Mercedes έβαλαν τη μαλακή γόμα και έσπασαν το φράγμα του 1:37. Ο Χάμιλτον σημείωσε χρόνο 1:36.4 με το Ρόσμπεργκ ν' ακολουθεί έχοντας διαφορά 3 δέκατα. Ο Χάμιλτον ακούστηκε να διαμαρτύρεται στους μηχανικούς του για ζέστη στο κάθισμά του. Την ίδια στιγμή ο Κβιάτ που χτες είχε μια έξοδο στη στροφή 14 λόγω υπερθέρμανσης στα φρένα, είδε σήμερα τα προβλήματα να συνεχίζονται καθώς η RB11 δεν είχε δύναμη προφανώς από κάποια δυσλειτουργία στη μονάδα ισχύος. Εκτός δεκάδας έμειναν οι Μαλντονάντο (Lotus), Κβίατ (Red Bull), Φερστάπεν, Σάινθ (Toro Rosso) και ο Πέρεζ (Force India). Στις έξι πρώτες θέσεις βρίσκονταν σε δυάδες Mercedes, Ferrari, Williams και όλα έδειχναν ότι αυτό πολύ δύσκολα θ' άλλαζε στο Q3.
Απογοήτευση από το Ρόσμπεργκ που βλέπει ότι δεν μπορεί να κοντράρει το Χάμιλτον. Ειδικά σήμερα ο Γερμανός έχασε την pole για 42 χιλιοστά του δευτερολέπτου
Το ξεκίνημα του Q3 έκρυβε μια έκπληξη από το Χάμιλτον που έκανε έναν γύρο κάτω από το 1:36. Ο Βρετανός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:35.7 και όπως αποδείχτηκε ήταν ο μόνος οδηγός που κατάφερε να πετύχει τέτοιο χρόνο. Ο Ρόσμπεργκ πλησίασε την επίδοση αυτή και ο μόνος που κατάφερε να κινηθεί σταθερά και να παραμείνει 3ος πίσω από τις Mercedes ήταν ο Φέτελ. Αντίθετα απογοήτευσε ο Ράικονεν που την κρίσιμη στιγμή βρέθηκε πίσω από τις Williams. Ο Φινλανδός πρωταθλητής διαμαρτύτονταν στους μηχανικούς της Ferrari για το πίσω μέρος της SF15T που στο πρώτο από τα τρια μέρη της πίστας δεν ήταν σταθερό. Αρκετοί είναι αυτοί που εντόπισαν μια ψυχρότητα ανάμεσα στους οδηγούς της Mercedes, τη στιγμή που Ρόσμπεργκ και Φέτελ αλληλοσυγχαίρονταν ο Χάμιλτον με γυρισμένη την πλάτη χαιρετούσε τους Κινέζους θεατές. Ο Ρόσμπεργκ δε δίστασε να εκφράσει την απογοήτευσή του καθώς έχασε την pole για 42 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Συνολικά η σειρά κατάταξης διαμορφώθηκε ως εξής:
Θέση
|
Οδηγός
|
Ομάδα
|
Χρόνος .
|
Διαφορά
|
1
|
Lewis
Hamilton
|
Mercedes
|
1m35.782s
|
-
|
2
|
Nico
Rosberg
|
Mercedes
|
1m35.824s
|
0.042s
|
3
|
Sebastian
Vettel
|
Ferrari
|
1m36.687s
|
0.905s
|
4
|
Felipe
Massa
|
Williams/Mercedes
|
1m36.954s
|
1.172s
|
5
|
Valtteri
Bottas
|
Williams/Mercedes
|
1m37.143s
|
1.361s
|
6
|
Kimi
Raikkonen
|
Ferrari
|
1m37.232s
|
1.450s
|
7
|
Daniel
Ricciardo
|
Red
Bull/Renault
|
1m37.540s
|
1.758s
|
8
|
Romain
Grosjean
|
Lotus/Mercedes
|
1m37.905s
|
2.123s
|
9
|
Felipe
Nasr
|
Sauber/Ferrari
|
1m38.067s
|
2.285s
|
10
|
Marcus
Ericsson
|
Sauber/Ferrari
|
1m38.158s
|
2.376s
|
11
|
Pastor
Maldonado
|
Lotus/Mercedes
|
1m38.134s
|
-
|
12
|
Daniil
Kvyat
|
Red
Bull/Renault
|
1m38.209s
|
-
|
13
|
Max
Verstappen
|
Toro
Rosso/Renault
|
1m38.393s
|
-
|
14
|
Carlos
Sainz
|
Toro
Rosso/Renault
|
1m38.538s
|
-
|
15
|
Sergio
Perez
|
Force
India/Mercedes
|
1m39.290s
|
-
|
16
|
Nico
Hulkenberg
|
Force
India/Mercedes
|
1m39.216s
|
-
|
17
|
Jenson
Button
|
McLaren/Honda
|
1m39.276s
|
-
|
18
|
Fernando
Alonso
|
McLaren/Honda
|
1m39.280s
|
-
|
19
|
Will
Stevens
|
Marussia/Ferrari
|
1m42.091s
|
-
|
20
|
Roberto
Merhi
|
Marussia/Ferrari
|
1m42.842s
|
-
|
Ο Ράικονεν υπογράφει αυτόγραφα σε Κινέζους θαυμαστές του
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg