Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για πιο upmarket μοντέλα, η Peugeot ετοιμάζεται να «επιτεθεί» στην κατηγορία των τετράθυρων coupe με ένα νέο μοντέλο το οποίο θα υιοθετήσει τα διακριτικά 408 GT και να διατεθεί από το 2016.
Το νέο μοντέλο θα έχει ως αφετηρία το 308 και την νέα ελαφριά πλατφόρμα των Γάλλων EMP2, ωστόσο θα είναι μεγαλύτερο, φαρδύτερο αλλά και χαμηλότερο από το 308 προς όφελος μια δυναμικότερης εικόνας, που θα το βοηθήσουν να διεκδικήσει μια θέση μεταξύ των VW CC, αλλά και πολυτελέστερων μοντέλων όπως η Mercedes-Benz CLA.
Έτσι, εκτός από τα σχεδιαστικά στοιχεία που θα κληθούν να στοιχειοθετήσουν την εικόνα ενός δυναμικού τετράθυρου coupe, το 408 GT αναμένεται να αναμείξει τη σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας με αισθητικά χαρακτηριστικά από concept cars όπως το Onyx και το Exalt που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Πεκίνου το 2014, με στόχο μια πιο πολυτελή δυναμική εικόνα.
Τις προδιαγραφές του θα συμπληρώσει η γκάμα αποδοτικών κινητήρων τεχνολογίας BlueHDi και PureTech που συναντάμε στο 308 με την γκάμα να απαρτίζεται από επιλογές βενζίνης 1,2 και 1,6 λίτρων που θα προσφέρουν ισχύ από 130 έως και 270 ίππους και μοτέρ πετρελαίου με χωρητικότητα από 1,6 έως 2,0 λίτρα με απόδοση από 120 έως 180 ίππους.
Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες, το 408 GT αναμένεται να συμπεριλάβει στις εκδόσεις του και μια υβριδική έκδοση η οποία ακολουθώντας το μοτίβο του Exalt Concept το οποίο παρουσιάστηκε με ένα μηχανικό σύνολο αποτελούμενο από τον turbo κινητήρα 1,6 λίτρων που συναντάμε στο RCZ R με απόδοση 270 ίππων και ηλεκτρικό μοτέρ 70 ίππων που θα του εξασφαλίσει συνδυαστική ισχύ 340 ίππων.
Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές υλοποίησής του, θα πρέπει να θεωρούνται δεδομένες καθώς όπως είχε δηλώσει ο επικεφαλής της Peugeot, Maxime Picat, κατά την παρουσίαση του Exalt concept, «η συγκεκριμένη κατηγορία sedan αποτελεί κλειδί».
Ήδη μάλιστα η γαλλική φίρμα διαθέτει στην Κίνα μια sedan εκδοχή του 308 με μεγαλύτερο μεταξόνιο και η οποία φοράει τα διακριτικά του 408, ενώ στην πρόσφατη έκθεση της Σαγκάης παρουσίασε ένα δεύτερο sedan με αφετηρία το μικρομεσαίο της μοντέλο και τα διακριτικά 308 S.
Παρ’ όλα αυτά το 408 GT, δεν θα περιοριστεί στην κινεζική αγορά όπως τα παραπάνω μοντέλο, με δεδομένη και την ολοένα αυξανόμενη απήχηση των τετράθυρων coupe στη γηραιά ήπειρο.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg