Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Audi RS6 Avant & RS7 Sportback Performance 2016

Audi RS6 Avant & RS7 Sportback Performance 2016: Ακόμα περισσότερη ισχύς

Η γερμανική φίρμα λανσάρει νέες, ισχυρότερες εκδόσεις για τα RS6 Avant & RS7 Sportback τις οποίες σηματοδοτεί με τα διακριτικά “Performance”.

Ειδικότερα, η απόδοση του V8 TFSI κινητήρα των 4,0 λίτρων με τον οποίο εξοπλίζονται τα δύο RS, αυξάνεται –κατά 45 ίππους- στους 605 ίππους, ενώ η τιμή της ροπής διαμορφώνεται στα 700 Nm, φτάνοντας στιγμιαία και τα 750 Nm με την ενεργοποίηση της λειτουργίας overboost.





H επιπλέον ισχύς δίνει τη δυνατότητα και στα δύο μοντέλα να επιταχύνουν από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, καθιστώντας τα κατά 2/10 δευτερόλεπτα ταχύτερα σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές αντίστοιχες εκδοχές τους.

Ακόμα μεγαλύτερα είναι τα πλεονεκτήματα «επιτάχυνσης» στη διαδικασία από 0-200 χλμ./ώρα, καθώς ο χρόνος που απαιτείται από τα RS6 Avant & RS7 Sportback Performance να ολοκληρώσουν το συγκεκριμένο sprint, μειώνεται κατά 1,4 δευτερόλεπτο στα 12,1 δευτερόλεπτα.



Επιπλέον, η γερμανική φίρμα δίνει τη δυνατότητα εξοπλισμού τους με το προαιρετικό πακέτο Dynamic το οποίο αυξάνει την μέγιστη ταχύτητά τους από 250 χλμ./ώρα σε 280 χλμ./ώρα, ενώ η Audi δίνει τη δυνατότητα για κάτι ακόμα παραπάνω καθώς κατόπιν αντίστοιχης επιθυμίας του ιδιοκτήτη, μπορεί να αυξήσει την μέγιστη ταχύτητα στα 305 χλμ./ώρα.



Όπως σημειώνει η Audi, η επιπλέον ισχύς του κινητήρα επιτεύχθηκε με αλλαγές στην κεντρική μονάδα διαχείρισης και την αύξηση του ορίου στροφών καθώς και στον υπερσυμπιεστή. Ανεξαρτήτως της εκρηκτικής ισχύος, η παρουσία του συστήματος αδρανοποίησης των μισών κυλίνδρων του κινητήρα όταν δεν απαιτείται η συνδρομή τους, συνεχίζει να συμβάλλει στον περιορισμό της μέσης κατανάλωσης καυσίμου με το RS6 Avant να απαιτεί 9,6 λίτρα/100 χλμ. και το RS7 Sportback 9,5 λίτρα/100 χλμ.



Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων tiptronic το οποίο αναλαμβάνει με τη συνδρομή του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro, τη μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, κατανέμοντας την κατά 60% στον πίσω άξονα αν και το ποσοστό αλλάζει ανάλογα των παραμέτρων πρόσφυσης και ταχύτητας.

Για εκείνους που το επιλέξουν, διατίθεται σπορ διαφορικό με σύστημα διαχείρισης ροπής για τον πίσω άξονα ο οποίος μεταβάλλει την κατανομή ανάμεσα στον εξωτερικό και τον εσωτερικό τροχό αναλόγως με τις συνθήκες.



Τις προδιαγραφές των δύο RS συμπληρώνει η παρουσία ενεργής αερανάρτησης η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 2,0 εκατοστά, ενώ προαιρετικά στο πακέτο Dynamic διατίθεται ένα πιο δυναμικό setup για το σύστημα διεύθυνσης που ενισχύει την απόκρισή του.



Πίσω από τους τροχούς των 21 ιντσών και τα ελαστικά διαστάσεων 285/30 για το RS6 και 275/30 για το RS7 βρίσκεται το πανίσχυρο σύστημα πέδησης που αποτελείται από αεριζόμενα δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς και τα οποία, προαιρετικά μπορούν να αντικατασταθούν από κεραμικά δισκόφρενα.



Σε ό,τι αφορά την αισθητική τους, δεν υπάρχουν συνταρακτικές αλλαγές, ωστόσο και τα δύο RS επωφελούνται από ανασχεδιασμένη «όψη» η οποία έγκειται σε ένα πιο σπορ προφυλακτήρα, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα ενώ την εικόνα συμπληρώνει η κυψελοειδής γυαλιστερή μαύρη γρίλια.



Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ο επιθετικότερος αεροδυναμικός διαχύτης ενώ στο εσωτερικό, υπάρχει η συνήθης εικόνα των RS με ορισμένες διαφοροποιήσεις, όπως περισσότερες λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και τα κυψελοειδή στοιχεία αλλά και η νέα εμφάνιση των ενδείξεων στον πίνακα οργάνων.



Η διάθεση των πανίσχυρων RS θα ξεκινήσει από το Νοέμβριο στη Γερμανία με τις αρχικές τους τιμές να διαμορφώνονται σε 117.000 ευρώ για το RS6 Avant και σε 121.700 ευρώ για το RS7 Sportback.



Πηγή:  auto.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg