Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Ferrari 290 MM



Στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι σχεδόν αδύνατο να επικαλεστεί κανείς δύο ονόματα με μεγαλύτερη λάμψη από εκείνα της Ferrari και του Manuel Fangio.

Το σημείο «συνάντησης» αυτών των δύο θρύλων δεν θα μπορούσε παρά να αποτελέσει το ιερό δισκοπότηρο για τους απανταχού συλλέκτες ιστορικών οχημάτων και τους πιστούς οπαδούς του motorsport.




Ο λόγος για την Ferrari 290 MM, η οποία στις 10 Δεκεμβρίου 2015 πρόκειται να αλλάξει χέρια σε δημοπρασία που διοργανώνεται από την RM Auctions στη Νέα Υόρκη.

 

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η τιμή της συγκεκριμένης Ferrari 290 MM πρόκειται να αγγίξει τα 30 εκατομμύρια δολάρια, προσθέτοντας το όνομά της στη λίστα με τα πλέον πολύτιμα τετράτροχα που έχουν διατεθεί προς προς πώληση στην "ελεύθερη" αγορά.

Με αριθμό πλαισίου 0626, η κατακόκκινη 290 ΜΜ δεν αποτελεί απλώς ένα από τα μόλις τέσσερα αντίτυπα που παράχθηκαν ποτέ, αλλά εκείνο που κατασκευάστηκε εν έτει 1956 υπό την αυστηρή επίβλεψη του Enzo Ferrari.



Τον Μάιο του ίδιου έτους η 290 ΜΜ με τον V12 κινητήρα των 3,5 λίτρων θα συμμετάσχει σε έναν από τους απαιτητικότερους αγώνες εκείνης της εποχής, το "Migle Miglia", τερματίζοντας με τον Manuel Fangio πίσω από το τιμόνι της στην 4η θέση.



Οι επιτυχίες για την Ferrari 290 ΜΜ συνεχίστηκαν, καθώς με οδηγoύς τον Eugenio Castelotti, τον Luigi Musso και τον Mastern Cregory, έκοψε πρώτη το νήμα στο αγώνα των 1000 μιλίων του Buenos Aires.



Παρά το γεγονός ότι διατηρήθηκε στην αγωνιστική δράση έως και το 1964, στη γεμάτη επιτυχίες πορεία της δεν καταγράφηκε κανένα ατύχημα, γεγονός που την καθιστά ένα σπάνιο δείγμα αυθεντικότητας.



Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως πριν καταλήξει στον σημερινό ιδιοκτήτη της, η Ferrari 290 MM παρέμεινε στην ίδια ιδιωτική συλλογή για σχεδόν 35 χρόνια.

 



πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg